שבת בבצת

montynet

New member
אני לא יודע אם שמת לב או לא

אבל התמונה מבויימת והיא צולמה אחרי שראינו כי הוא יודע לרחף. זה לא שהילד עשה לופים או משהו כזה. דבר שני ..... המסוק הנ"ל מושקע מאוד והוא שייך לגבי חננשווילי שהוא במקרא אחד המטיסים המקצועיים ביותר בתחום. כך שאתה יכול להרגיע את עניין הפרעות הרדיו. תמיד אחרי שקורה משהו אנשים מאבדים פרופורציה. אולי באמת הגיע הזמן שהיפות נפש תיפסק ?
 

YHS

New member
לא הצלחתי להבין מה הקשר

בין "מסוק מושקע" לבין "הפרעת רדיו".
 

YHS

New member
אה ולגבי הפיסקה האחרונה שלך

"תמיד אחרי שקורה משהו אנשים מאבדים פרופורציה. אולי באמת הגיע הזמן שהיפות נפש תיפסק " הייתי אומר אחרת - "כאשר חולף הזמן מהתאונה האחרונה האנשים מאבדים פרופורציה ולא מקפידים על חוקי הבטיחות. אחרי תאונה 'חדשה' נזכרים שוב בחוקים". ואם אתה חושב שעל ידי "העלבת" האנשים במונח "יפות נפש" אתה צודק יותר - אז לא.
 

kugar

New member
שאלה לי אליך.......

האם במילה מבויימת אתה מתכוון לזה שהילד מחזיק סתם שלט והמטיס לא נראה בתמונה ולכן היא נקראת מבויימת? או שהילדת מטיס אבל התמונה נקראת מבויימת כי בדר"כ המדריך לא עוזב את הסטיקים? אם מדובר במקרה השני הייתי מציא לך לקרוא שוב את מה שכתבו לך....
 

mr lavi

New member
תעשה מה שבראש שלך, רק אל תסכן

אנשים אחר יםשמטיסים בסביבה ושהם לא מהמשפחה שלך... ניסו להסביר לך כאן שזו לא יפות נפש, זה פשוט שקהל המטיסים לצערינו שוכח לפעמים את חוקי הבטיחות מה שיכול לגרום למצבים נוראיים כמו שראינו גם לפני כמה ימים. מצטרף כאן לרובם. גם לדעתי זו טעות "לביים" את התמונה הזו שלך. זה לא טיסן, זה מסוק. הזמן שיקח לך לקחת שליטה על מסוק הוא גדול יותר מטיסן, וצריך לקחת את זה בחשבון.! יום טוב. והטסות נעימות ובטוחות!
 

YHS

New member
אה, עכשיו אני מבין

המסוק לא בעצם טס, הוא תלוי בחוטי ניילון בלתי נראים.... וזה שהילד עומד חמישה מטר ממנו זה בעצם בסדר.....
עכשיו הבנתי מה זה "מבוימת".
 

montynet

New member
פורופורציה

א. זה לא הילד שלי ב. המסוק נמצא במרחק של 10 מטר לפחות מהאנשים ג. גבי חננשווילי הוא אחד מהמטיסים הטובים ביותר שיש בארץ. (כך שאפשר לתת לו את הריזיקה שהוא יודע מה הוא עושה) ד. ממש קשה לכם להנות מהתמונה אההההה ...... (קינאה בילד בן 4) ה. עכשיו לסיפור האמיתי ..... לא הילד לא מטיס באמת .... זה גבי מטיס ומרים ידיים ..... הילד תופס את את השלט ועושה כאילו. ו. זה מה שנקרא מבויימת.
 

montynet

New member
איזה אנשים

קשים יש פה כל מי שמכיר את גבי יודע מה רמת המקצועיות שלו ולכן הוא גם יודע שגבי הוא אחד מאלה שלא יקח סיכונים מיותרים. אז תפסיקו לבלבל ותתחילו לצלם תמונות מקוריות.
 

Flat spin

New member
כנראה עד שלא תחטוף מכה נוראה ../images/Emo22.gif

לא תבין את זה. ואני מאחל לך מכל לב שלא תחטוף. אבל אנא ממך, גבי איננו כח עליון, תקלת רדיו או כל תקלה אחרת נמצאת תמיד מעבר לפינה ומסוק יכול לשנות כיוון תוך כהרף עין. אז אל תתנשא ואל תשים את עצמך גיבור. כבר היו דברים מעולם. כל הדיון מתקיים כדי שדברים נוספים מסוג זה לא יהיו עוד.
 

steeleyes

New member
אני כנראה צריך לציר לך את זה

הבעיה היא לא בביום התמונה הבעיה במרחקי הבטיחות !!!!
 

yanival

New member
מה הקשר לגיל של הילד

למה אף אחד לא מדבר כשמטיס מקצועי מטיס במרחק כזה מעצמו ? מטיס מבוגר לא יהרג מפגיעה ? חוץ מזה, אם הילד יודע לרחף טוב, אז מה הבעיה ? אתם מפחדים שהוא יעשה שטות פתאום ? בדרך כלל ילדים מוכשרים מרוכזים יותר ממבוגרים !! כמו כן, אפשר להתחיל לפחד גם כשאלוף עולם מטיס - מה אם פתאום בגילו המתקדם הוא יחטוף שבץ ? איך נותנים לאדם בגיל כזה להטיס - זו חוסר אחריות - הרי בזמן השבץ המסוק עלול לפגוע בניידת מד"א שתבוא להחיות אותו. אני לא מטיס מסוקים, אבל מכיוון שהם פחות צפויים מטיסנים, זה תמיד נראה לי טיפשי להטיס אותם קרוב לבני אדם (נראה לי גם טיפשי לעשות באזים עם טיסנים, ולעמוד ליד טורק רול), אבל אין קשר לגיל המטיס.
 

erazz

New member
אם יותר לי... ../images/Emo112.gif

יש לי כמה שאלות: האם המקרה הנ"ל עובר את מבחן השכל הישר? האם התגובות שאתה רואה כאן לא גורמות לך לחשוב שוב על ה"ביום" הזה? האם אתה לא חושב שיש סיכון בלהוריד ידיים מהסטיקים שהמסוק מרחף מולך? האם אנחנו קשים או שיש פה באמת בעיה? יש משפט באנגלית שאומר "Familiarity breeds contempt" בתרגום חופשי "ההיכרות מביאה לזלזול". לא פעם אנו לוקים בזלזול כזה ויוצאים בזול. לצערי המודעות לבטיחות בארץ לוקה בחסר. החל מהזלזול הבוטה שלנו לבטיחות בכביש ממשיך דרך זלזול בחוקי בטחות בנשק (כן, היה לי חייל שפצע את עצמו כי הוא ידע איך משתמשים בנשק) וזה ממשיך בזלזול בבטיחות בטיסנים. נכון, סף הרגישות עלה בגלל התאונה המצערת. זה הופך את התרגיל של גבי לבסדר? שטויות! שטות שהצליחה לא הפכה לחוכמה.
 

montynet

New member
מותר גם מותר

סוף סוף אדם שמציג את ההסתיגות שלו בצורה ראויה א. לגבי מבחן השכל הישר .... אתה יודע שמושג השכל שישר מקביל לנורמה החברתית..... לכן כאשר אתה חורג מהנורמה אתה נחשב לחריג ..... מאחר שניסיון העבר מראה לנו שלפעמים אנו צריכים לחרוג מהנורמה בכדי להמציא "גלגלים חדשים". ולכן אין כל קשר לשכל הישר. ב. כן הם התגובות גורמות לי לחשוב ..... על כך שיש פה אנשים שהם קצת מוגבלים ולא קולטים שזו תמונה מבויימת. ג. יש סיכון גדול מאוד ואני אישית לא מעז לעשות כך ..... אך זה גם מאוד מסוכן לעשות אוטו רוטציה או להטיס הפוך עד כדי מגע עם הקרקע אם לא מסוכן אפילו יותר ..... אבל אני לא רואה אנשים מגיבים על כך. ד. כן אנשים קשים פה ..... לגבי המשפט ..... יש גם משפט שאומר "הרע שאתה מכיר טוב יותר מהרע שאתה לא מכיר" אז מה זה אומר ..??? שנפסיק לנסות לחצות גבולות ??? אני חושב שצריך לדעת מתי להגיב ומתי לא .... אם המסוק היה מעל הילד .... זה היה חמור מאוד. וגם היה שווה תגובה חריפה מאוד. אבל תגובה כזו בשרשור כזה על הרמת ידיים ?????? זה ממש חריגה מפרופורציה תשאל את כל אחד מהמטיסים המקצועיים בארץ אם הם עשו את התרגיל הנ"ל ובאיזה מרחק .... אני די בטוח שאתה יודע את התשובה.
 

YHS

New member
אינטרפרטציה (בכל זאת)

. זה לא הילד שלך, אז זה בסדר - קישקוש בלבוש ותתבייש שבכלל כתבת את זה. ב. 10 מטר לפחות מהאנשים - אז? ואם זה 10.34 זה בסדר? ראשית, אני מעריך שאתה טועה אבל אל תהפוך את זה ל MAIN ISSUE, שנית, אולי כדאי שתעבור על הוראות הבטיחות האנגליות לגבי "צופים". הם מדברים שם על 30 מטר לגבי מרחק בין צופים לטיסנים! ג. אני מכיר את גבי חננשווילי ומסכים איתך שהוא מטובי הטיסנאים בארץ. אז מה? אני מכיר (הכרתי...) כמה טייסים שנחשבו מ"טובי הטייסים בארץ". שטות אחת והיום מזכירים אותם ביום הזיכרון. לא אתבייש גם להגיד זאת לגבי בפעם הבאה שאפגוש בו. ד. ממש קשה לי להנות מהתמונה - מקנא? איזו אווילות. זה כל מה שיש לך להגיד? ה. גבי מרים ידיים? תגיד, אם עף להב מהמסוק, או אם נכנסת הפרעת רדיו, כמה זמן ייקח לגבי להבין מה קורה, להוריד את ידיו ולמצוא את הסטיקים ואח"כ לתמרן את המסוק כדי למנוע פגיעה? הערכה שלי, של אחד שראה וחקר תאונות- תשכח מזה. כדאי שתצא מעמדת ההתבצרות שלך. אנו נביא תמונות טובות, במקרה גם יש לי כמה, אבל לגונן על שטות, לי קשה לקבל את זה.
 

היתוש

New member
תאמת תאמתת....

אני חושב שזה השירשור שהגיעע לרמוות הכיי מטומטמות כאן בפורום בלי לפגוע באףףףף אחד......
 

montynet

New member
YHS ביזבוז של לחיצות מקלדת

YHS אני באמת רוצה לדעת בן כמה אתה ???? ואם כל כך משעמם לך ??? כל מה שכתבת זה ביזבוז של לחיצות מקלדת. כמה חברים כבר שלחת לבית עלמין ????? כמה מטיסים אתה מכיר שנהרגו ??? שמעת על איזה ילד במודיעין אז הפכת להיות גאון הדור ? רק אדם אידיוט נדבק למילים ולא למשמעות .... א. לא זה לא הבן שלי ..... אני רק צילמתי (נראה לי שאתה הולך לפרש את זה כאילו אני שונא ילדים) .... אני מקבל את זה שיש אנשים שצריך להסביר להם לאט אבל עד כדי כך ??? באמת. כמה דביל אתה יכול להיות על כך שכתבת את הביקורת הזו ? מי שצריך להתבייש זה אתה. רק אדם משועמם מוציא דברים מהקשרם. ב. אני רוצה לראות אותך אומר לליאור זהבי,לרועי בן ענת, ולעוד כמה וכמה. שהם מטיסים במרחק הקטן מ - 5 מטרים מהם וממי שעומד לידם, שיש לך משהו להגיד בנושא ..... כל אדם שממריא עם מסוק עושה זאת במרחק של עד 10 מטרים ממנו וגם כמובן מרחף. ג. לפי מה שאתה מתאר אף אחד לא צריך להטיס יותר (כי זה מאוד מסוכן). אולי כל מי שנכנס לתחום מכיר את הסיכונים ???? לא רק אתה .... ידידי היקר .... אם אנשים לא היו לוקחים סיכונים לא היינו מגיעים לירח. וכמובן גם לריחוף הפוך. חחח ד. משפט שלא שווה יחס. ה. אני מבין שאתה עכשיו גם חוקר תאונות. לצערי כל מה שכתבת זה היה ביזבוז של לחיצות מקלדת. הצעה לי אליך ...... רד מעץ שאתה יושב עליו. ותפסיק לבזבז לנו זמן על שטויות שאתה כותב.
 

YHS

New member
עם התגובה הזו שלך

באמת ביזבתי זמן. אני מעריך שאנשים אחרים קיבלו זאת יותר בבגרות ממך.
 
למעלה