שבת בבוקר יום יפה

נופר30

New member
שבת בבוקר יום יפה

אתמול רצינו לצאת לטייל וגילינו שיורד מבול ואז ראיתי שלא קנינו לחם והכנתי לנו כיכר לחם טובה ובת דודתי התקשרה שנבוא לאכול צהריים ( הכינה נזיד מעולה למרות שהיא קראה לזה מרק ) הגענו עם הכיכר ( אם אתן רוצות תמונה אני אשים בערב ) והמרק והגשם בחוץ הזכיר לי את שנה שעברה כשהיינו בפארג באותה תקופה זהו סתם רציתי לשתף נ.ב תחזיקו לי אצבעות היום יום בדיקות להחליט מה עושים עם הסכרת הריון שלי דיאטה או תרופות
 
נופר מחזיקה לך אצבעות שיהיה בסדר

גם את האצבעות שברגליים
 

גלי ב

New member
מחזיקה לך אצבעות....../images/Emo23.gif

ויהיה בסדר..אני בטוחה.... שולחת לך
גדול...
 

אתי@

New member
בהצלחה../images/Emo70.gif

אני מקווה שיוחלט לטפל בדיאטה. לחברה שלי שיש סכרת היריון נתנו דיאטה חמורה. זה לא קל, אבל עדיף מתרופות
דרך אגב, מה שמעודד אותה, זה שהיא יורדת במשקל באופן שבטח בסוף ההיריון היא תהיה ממש חתיכה
 

יעלי2

New member
גם אני מחזיקה לך אצבעות

זכור לי שגם לג´סי היה חשש או חשש שאומת לגבי סכרת הריון. אולי היא תחלוק מה המליצו לה. בכל מקרה, כל מקרה לגופו ואולי ניתן לעשות רק דיאטה או טיפול משולב שיאזן את הסכרת-מהר.
 

נופר30

New member
ג´סי הייתה גבולית ורק הייתה צריכה

לבדוק כדי לא לעבור אצלי זה בוודאות זאת הבעיה מקווה שבסוף יחליטו רק על דיאטה ( אני לא טובה בלזכור לקחת תרופות ) ותודה לכל המעודדות
 

צוקה

New member
מאחלת לך שוב המון הצלחה ../images/Emo57.gif

מחזיקה לך אצבעות שבאמת יאמרו לך שרק צריך לשמור דיאטה ולא לקחת כדורים
+
צ´וקה
 

שמופית

New member
מחזיקה לך אצבעות לבדיקות ../images/Emo57.gif

אגב, יש לך מושג ממה מקבלים סכרת הריון ? האם בגלל אכילת הרבה מתוק או שאין קשר ? אני בקבוצת סיכון לסכרת בכלל, גם בגלל עודף המשקל וגם בגלל שלסבתא שלי ז"ל היה... (בגלל זה כל השאלות
אני קצת בחרדה...)
 

צוקה

New member
שמופית! לא יצא לי לומר לך - אבל

המון המון
על הבת
הבנתי שזו לא בת ב-100%. אז מה שלא יהיה/תהיה - שיהיה/תהיה בריא/ה
ושיהיה הריון קל ומשעמם (ובהמשך לשירשור הנוכחי -) בלי סכרת הריון אמן
צ´וקה
 

נופר30

New member
לא חושבת שאכילת הרבה מתוק קשורה

כי אני לא אכלתי הרבה מתוק יש לגוף בעיה לפרק חומרים שמכילים סוכרים או מתפרקים לסוכרים ( גם פחמימות כלולות ) בעיקרון מי שיש לו במשפחה סכרת רגילה יש לו סיכוי גבוהה יותר לחלות בסכרת הריון אבל זה לא מחייב ( גם סבתא שלי ז"ל הייתה חולת סכרת ) היום אחרי הבדיקות שאני אהיה חכמה יותר אני אמסור לך פרטים
 

שמופית

New member
תודה ../images/Emo45.gif

ראיתי גם את התשובה המפורטת שנתנו לך בהריון ולידה, אז אני מחזיקה לך אצבעות גם שהבדיקות יעברו מהר במעבדה ולא יעכבו אותך יותר מדי
בהצלחה
 

יעלי2

New member
רק לידע כללי

מומלץ לקרוא על פירוק החומרים. חד סוכר דו סוכר רב סוכר (עמילן) כדי שהגוף יגיע לחד סוכר הוא צריך לפרק את הרב סוכר לדו ואת הדו לחד. אצלך כנראה משהו לוקח יותר זמן ומתקשה בפירוק. בפחמימות כמו פיתות ולחם יש סוכרים. לסכרתיים (אולי גם הריוניות) מומלץ לאכול לחם שחור שבו אין סוכר. הסוכר מתחבא בשמות כמו כרמל ושמות אחרים. בבית טבע ידעו איזה לחם למכור לך ואם יש לך זמן, תחפשי מתכונים שאפשר להכין בבית נטולי סוכר. אני בטוחה ששיחה מעמיקה עם תזונאית תחדד לך כמה דברים. נ.ב. בפירות יש הרבה סוכרים. כדאי לברר מה מומלץ.
 

daldan

New member
נופר - מקווה שיוחלט על הטיפול הקל

ביותר, ושיעבור בשלום
(מחזיקה אצבעות)
 
למעלה