שבת בבוקר יום יפה
אתמול רצינו לצאת לטייל וגילינו שיורד מבול ואז ראיתי שלא קנינו לחם והכנתי לנו כיכר לחם טובה ובת דודתי התקשרה שנבוא לאכול צהריים ( הכינה נזיד מעולה למרות שהיא קראה לזה מרק ) הגענו עם הכיכר ( אם אתן רוצות תמונה אני אשים בערב ) והמרק והגשם בחוץ הזכיר לי את שנה שעברה כשהיינו בפארג באותה תקופה זהו סתם רציתי לשתף נ.ב תחזיקו לי אצבעות היום יום בדיקות להחליט מה עושים עם הסכרת הריון שלי דיאטה או תרופות
אתמול רצינו לצאת לטייל וגילינו שיורד מבול ואז ראיתי שלא קנינו לחם והכנתי לנו כיכר לחם טובה ובת דודתי התקשרה שנבוא לאכול צהריים ( הכינה נזיד מעולה למרות שהיא קראה לזה מרק ) הגענו עם הכיכר ( אם אתן רוצות תמונה אני אשים בערב ) והמרק והגשם בחוץ הזכיר לי את שנה שעברה כשהיינו בפארג באותה תקופה זהו סתם רציתי לשתף נ.ב תחזיקו לי אצבעות היום יום בדיקות להחליט מה עושים עם הסכרת הריון שלי דיאטה או תרופות