תמונה איומה, אך הכרחית.
התאורה הקלושה הקשתה מאוד על מלאכת הצילום באזור זה. נדרשו אלתורים ע"מ שהמצלמה תואיל בטובה לייצר משהו בכלל. כשמאלתרים, זו התוצאה.
ובכל זאת: בתמונה זו מבחינים במספר פרטים מעניינים. המכנסון הדרומי (הימני) עדיין אינו מפותח דיו. רק כ-15 מ' להערכתי נכרו ממנו. לעומתו המכנסון הצפוני מתקדם יותר. בתוך מכנסון זה ובצדו הימני, מצויה מכונת כרייה אשר ביכולתה, ואף מבצעת, כרייה של חצי מחתך המכנסון. כלומר, כריית המכנסון אינה מבוצעת ב-Full face, אלא בשני שלבים. עוד ניתן להבחין בתמונה שמצב ה-Full face מגיע בדיוק עד למיקומה של מכונת הכרייה ולפיכך, חציו השמאלי של המכנסון הצפוני מגיע עמוק יותר מחציו הדרומי - סה"כ כ-180 עומק המכנסון להערכתי.
תמונה איומה, אך הכרחית.שבתשתיות
המדור השבועי, שבעליו נכנע ללא תנאי למזג האוויר, חוזר עם עדכונים מפרויקט הדגל של הרכבת - A1.
ע"פ תכנית העבודה המשותפת של הנהלת הפורום והנהלת הפרויקט, בחרנו, סרגיי ואני, לבצע סיור מנהרות בקטע ד' של הפרויקט. כידוע, קטע ד' כולל בתוכו את גשרים 9 ו-10 העתידיים, מנהרות 4, 3A וחמש מנהרות החילוץ ממנהרה 4. קודם שניכנס למעבה האדמה, אבקש להעביר ד"ש חמה לחובבי התשתיות בפורום מגב' זיוה-אירינה המתגוררת בלטרון. הגברת המכובדת מתגלה כבעלת תיאבון בריא: כ-50 מ' מאדמת הרי יהודה נטרפו על ידה עד לסופו של חודש פברואר. את תוצאות "האכילה הבלתי מבוקרת" הזאת ניתן לראות בהתארכותה של הגברת בשתי עגלות נוספות שסיפחה לעצמה.
וכרגיל בשבתשתיות: נוסעים לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
התאורה הקלושה הקשתה מאוד על מלאכת הצילום באזור זה. נדרשו אלתורים ע"מ שהמצלמה תואיל בטובה לייצר משהו בכלל. כשמאלתרים, זו התוצאה.
ובכל זאת: בתמונה זו מבחינים במספר פרטים מעניינים. המכנסון הדרומי (הימני) עדיין אינו מפותח דיו. רק כ-15 מ' להערכתי נכרו ממנו. לעומתו המכנסון הצפוני מתקדם יותר. בתוך מכנסון זה ובצדו הימני, מצויה מכונת כרייה אשר ביכולתה, ואף מבצעת, כרייה של חצי מחתך המכנסון. כלומר, כריית המכנסון אינה מבוצעת ב-Full face, אלא בשני שלבים. עוד ניתן להבחין בתמונה שמצב ה-Full face מגיע בדיוק עד למיקומה של מכונת הכרייה ולפיכך, חציו השמאלי של המכנסון הצפוני מגיע עמוק יותר מחציו הדרומי - סה"כ כ-180 עומק המכנסון להערכתי.