תודה רבה ושאלה על הביטוילסיום: פיר הדרגנועים.
אמיגוס: תמונות רבות נותרו להצגה מפיר הדרגנועים והרציף הצפוני. ע"מ לא להפוך את השרשור לשרשור משכנתא, אסיים כאן. אני מאוד מקווה שלא השתעממתם יתר על המידה, ואם כן, אז בחלק ב' של שבתשתיות תועלה יתרת החומר המצולם. שבת שלום!
זהו מן ביטוי לשרשורים ארוכיםתודה רבה ושאלה על הביטוי
מאיפה בא הביטוי שרשור משכנתא, (כי לוקח שנים להעלות אותו?*)
זהו מן ביטוי לשרשורים ארוכים
האמת היא, שעד כה חשבתי שהכוונה היא בעיקר לשרשורים, שבהם דיונים ארוכים. פחות לשרשורי תמונות עם ההשקעה הנלווית לכך. במקרה הזה השרשור היפה, שבועז העלה
בדיוק: הכוונה לשרשור שנמשך ונמשך ונמשך ו.
נמשך, בדיוק כמו משכנתא שפירעונה אינו מסתיים לעולם.
פרויקט מדהים. תודה על התמונות וההסבר, בעז.לסיום: פיר הדרגנועים.
אמיגוס: תמונות רבות נותרו להצגה מפיר הדרגנועים והרציף הצפוני. ע"מ לא להפוך את השרשור לשרשור משכנתא, אסיים כאן. אני מאוד מקווה שלא השתעממתם יתר על המידה, ואם כן, אז בחלק ב' של שבתשתיות תועלה יתרת החומר המצולם. שבת שלום!
תודה גם לך ולכולם, אלישע.פרויקט מדהים. תודה על התמונות וההסבר, בעז.
פשוט מדהים!שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...
בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...
בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
תודה בועזשבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...
בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
תודה רבה על עוד שרשור מרתקשבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...
בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
תודה רבה!תודה רבה על עוד שרשור מרתק
אני קורא נאמן של שבתשתיות כבר זמן רב ונהנה כל פעם מחדש מהתמונות וההסברים. תודה רבה על ההשקעה!
 
אגב באמת קיים דף פייסבוק לשבתשתיות? תוכל לצרף קישור?
פשוט וואושבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...
בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
פשוט וואו
בועז, תודה רבה על ההשקעה, זה ממש לא מובן מאליו!
 
המימדים העצומים של הפרוייקט, ושל מנהרה 4 בפרט, מדהימים כל פעם מחדש. קשה להאמין שדבר כזה נבנה כאן בישראל, בהחלט גאווה.
פרוייקט מאוד מרשיםשבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...
בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
כביש 531 צפוי להסתיים קודם, אפילו המקטע האחרון ייפתח ב־2017פרוייקט מאוד מרשים
תוך 4-5 שנים זה צפוי להסתיים??
מעניין מה יסתיים קודם, זה או כביש 531.
3-4 שניםפרוייקט מאוד מרשים
תוך 4-5 שנים זה צפוי להסתיים??
מעניין מה יסתיים קודם, זה או כביש 531.
שאלה מהתוכניותשבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...
בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.