שבתשתיות - 531

מצב
הנושא נעול.

3718

Member
אותו הדבר בתחנת רכבת צומת רעננה מרכז

נראה שזה משהו שמאפיין את רוב קווי הרכבת
בונים קו רכבת אבל נראה שמישהו מוודא שהוא לא יוכל באמת להחליף את הנסיעה ברכבים פרטיים, אולי כדי לא להפסיד כסף במיסים על הדלק.
זה מתבטא בכל שהוא לא מגיע למקומות נגישים בערים במרכזי הערים או שאין לו גישה נוחה.
&nbsp
אבל אולי זאת סתם קונספירציה
אותו הדבר בתחנת רכבת צומת רעננה מרכז
אין גישה רגלית נוחה מרעננה, למרות המרחק הקצר יחסית בקו אוירי.
 
הדמיית התחנה ע"י סרטון קצרצר

תחנת הספר - רעננה מערב
תחילה ההדמיה.
הדמיית התחנה ע"י סרטון קצרצר
[URL]http://www.kkarc.com/movies_flv/Raanana_Train_Station.html[/URL]
 

בועז ל

New member
"כריכת הספר".

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
"כריכת הספר".

 

בועז ל

New member
יש משהו מרשים

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
יש משהו מרשים
באופן בו הוצבה התחנה מוגבהת מעל הרציפים וצופה אליהם.



 

בועז ל

New member
רציפי התחנה

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
רציפי התחנה
רציפי התחנה הטרומיים הם קצת יותר מ"רציפי התחנה". גרמי מדרגות, ניצבי תמיכה למעבר העילי, נישות לדרגנועים - כבר קיימים בשטח התחנה.





 

בועז ל

New member
כל הקומפלקס

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
כל הקומפלקס
רצועה רחבה-רחבה, שלא כולה נכלל בתמונה (נא לשכוח שיש גם איזשהו כביש "פצפון" בסביבה).



 

בועז ל

New member
מבט מערבה

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
מבט מערבה
תוואי הרכבת עובר בין נתיביו של כביש 531. ברקע, עוד אחד מבין עשרות גשריו של הפרויקט הענק.



 

amithi1

New member
יש למישהו מושג מה פשר הגשר הזה?

מבט מערבה
תוואי הרכבת עובר בין נתיביו של כביש 531. ברקע, עוד אחד מבין עשרות גשריו של הפרויקט הענק.
יש למישהו מושג מה פשר הגשר הזה?
ראיתי אותו בסיור באיזור לאחרונה ולא ברורה לי מטרתו. לא מדובר במחלף אלא לכל היותר בגשר חקלאי, רק שהוא נראה מאוד מסיבי בשביל גשר חקלאי שישמש כמה בעלי חלקות באיזור.
 

בועז ל

New member
פשר הגשר

יש למישהו מושג מה פשר הגשר הזה?
ראיתי אותו בסיור באיזור לאחרונה ולא ברורה לי מטרתו. לא מדובר במחלף אלא לכל היותר בגשר חקלאי, רק שהוא נראה מאוד מסיבי בשביל גשר חקלאי שישמש כמה בעלי חלקות באיזור.
פשר הגשר
לא ידוע לי, אבל גשרים חקלאיים ברמה מסיבית שכזו - יש גם יש לא מעט.
 

בועז ל

New member
מבט אל הרציפים בכיוון ההפוך.

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
מבט אל הרציפים בכיוון ההפוך.

 

בועז ל

New member
כשיעטפו את הבונבוניירה

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
כשיעטפו את הבונבוניירה
נחזור לצלם אותה. בינתיים ניפרד מרעננה מערב.





 

בועז ל

New member
דרך ירושלים

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
דרך ירושלים
הצצה אל התוואי בצד מזרח, אך קודם לכן יש לחצות את דרך ירושלים ואת הגשר החדש שיחלוף מעל כביש 531 ומסילות הרכבת.



 

בועז ל

New member
מבט מזרחה

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
מבט מזרחה
פה ושם מואיל איזשהו ענן של בוקר להסתיר מעט את אור השמש ואפשר להפיק תמונה סבירה. בצד מזרח מלחמת העפר בעיצומה: כל הרפרטואר המוכר לנו מחפיר גבעות הכורכר התנקז לכאן. לי קצת קשה עדיין להאמין שכל גודל המופע הזה קורה בתוך עיר.



 

בועז ל

New member
חפיר "יבנה"

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
חפיר "יבנה"
שוב חפיר ושוב זו "שפיר", אבל לא, הפעם זו רעננה ולא יבנה. המפכ"ל ואני מדלגים מזרחה לרחוב עוקף גבעת ח"ן וצופים על העותק מיבנה. טוב, כמעט עותק; בכ"ז יש שינוי-מה בצורת הפרופיל, שברעננה מחודדת יותר בחלקה העליון.





 
גם כאן יהיו פתחים למעלה?

חפיר "יבנה"
שוב חפיר ושוב זו "שפיר", אבל לא, הפעם זו רעננה ולא יבנה. המפכ"ל ואני מדלגים מזרחה לרחוב עוקף גבעת ח"ן וצופים על העותק מיבנה. טוב, כמעט עותק; בכ"ז יש שינוי-מה בצורת הפרופיל, שברעננה מחודדת יותר בחלקה העליון.
גם כאן יהיו פתחים למעלה?
 

בועז ל

New member
עוד ארוכה הדרך מזרחה

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
עוד ארוכה הדרך מזרחה
"שפיר" עוד תאכיל את החפיר בבטון ותשקה אותו במים עד שיגיע לאורך של כמעט שני ק"מ. אני חייב לציין, שאמנם איני בקיא בתוצאות המאבקים שניהלו בשעתו הגברת פולישוק וחבריה (הייתי עסוק בכיבוי שרפות של חבורת הגצים
), אך במבט על התוואי הכולל שעובר ברעננה, לא לגמרי ברור לי מדוע הוחלט על ביצוע החפיר דווקא בקטע מסוים ובקטע אחר לא.





 

Rubim88

New member
רק המסילה תהיה בחפיר?

עוד ארוכה הדרך מזרחה
"שפיר" עוד תאכיל את החפיר בבטון ותשקה אותו במים עד שיגיע לאורך של כמעט שני ק"מ. אני חייב לציין, שאמנם איני בקיא בתוצאות המאבקים שניהלו בשעתו הגברת פולישוק וחבריה (הייתי עסוק בכיבוי שרפות של חבורת הגצים
), אך במבט על התוואי הכולל שעובר ברעננה, לא לגמרי ברור לי מדוע הוחלט על ביצוע החפיר דווקא בקטע מסוים ובקטע אחר לא.
רק המסילה תהיה בחפיר?
או כולל הכביש?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה