שבתשתיות - 531

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבתשתיות - 531

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.

 

בועז ל

New member
לבקשת הגולש luckydude

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
לבקשת הגולש luckydude
רק אל תגיד ש..., לאקי.

בסדרת תצלומי האוויר הבאים נתבונן באזור המערבי של העבודות ובו צפויה העתקת מסילת החוף מזרחה, בקטע שבין תחנת הרצליה לרשפון.

 
אכן, מה שרואים בתמונה זה את המעקף של

לבקשת הגולש luckydude
רק אל תגיד ש..., לאקי.

בסדרת תצלומי האוויר הבאים נתבונן באזור המערבי של העבודות ובו צפויה העתקת מסילת החוף מזרחה, בקטע שבין תחנת הרצליה לרשפון.
אכן, מה שרואים בתמונה זה את המעקף של
כביש מעפילים - בגין, ואת העבודות להקמת הגשר עבור כביש זה- מעל להמשך של נתיבי איילון ומעל למסילות קו החוף..
 

luckydude

Member
תודה לך ולנתיבי ישראל

לבקשת הגולש luckydude
רק אל תגיד ש..., לאקי.

בסדרת תצלומי האוויר הבאים נתבונן באזור המערבי של העבודות ובו צפויה העתקת מסילת החוף מזרחה, בקטע שבין תחנת הרצליה לרשפון.
תודה לך ולנתיבי ישראל
על שיתוף התמונות והבאתן לכאן!
&nbsp
צילומי האוויר בהחלט עוזרים להמחיש את ה"גרנדיוזיות" של הפרוייקט הזה!
 

בועז ל

New member
רשמים

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
רשמים
כאשר מתבוננים בפני השטח עולות אצלי שתי מחשבות שהן אחת: וואוו, איזה רוחב עצום יש לרצועת הכביש והמסילות, ואיך הצליח מי שהצליח לאתר רצועת שטח כה רחבה, באזור מטרופוליטני צפוף, מתחנת סוקולוב ועד מסילת החוף.

 
בועז, שים לב שמדובר בהמשך כביש 20 המכונה איילון

רשמים
כאשר מתבוננים בפני השטח עולות אצלי שתי מחשבות שהן אחת: וואוו, איזה רוחב עצום יש לרצועת הכביש והמסילות, ואיך הצליח מי שהצליח לאתר רצועת שטח כה רחבה, באזור מטרופוליטני צפוף, מתחנת סוקולוב ועד מסילת החוף.
בועז, שים לב שמדובר בהמשך כביש 20 המכונה איילון
מצד ימין רואים את זוג מסילות החוף אשר במסגרת הפרויקט- יועתקו מזרחה (שמאלה של התמונה), ולמיטב ידיעתי, יצטרפו אליהן עוד זוג מסילות שימשיכו עד לפיצול לכיון רעננה (531).
 

בועז ל

New member
להבנתי, פיצול המסילות שציינת עתיד להתבצע

בועז, שים לב שמדובר בהמשך כביש 20 המכונה איילון
מצד ימין רואים את זוג מסילות החוף אשר במסגרת הפרויקט- יועתקו מזרחה (שמאלה של התמונה), ולמיטב ידיעתי, יצטרפו אליהן עוד זוג מסילות שימשיכו עד לפיצול לכיון רעננה (531).
להבנתי, פיצול המסילות שציינת עתיד להתבצע
במחלף שמריהו מזרח, נכון?
 

amithi1

New member
לא בדיוק "איתרו" את השטח

רשמים
כאשר מתבוננים בפני השטח עולות אצלי שתי מחשבות שהן אחת: וואוו, איזה רוחב עצום יש לרצועת הכביש והמסילות, ואיך הצליח מי שהצליח לאתר רצועת שטח כה רחבה, באזור מטרופוליטני צפוף, מתחנת סוקולוב ועד מסילת החוף.
לא בדיוק "איתרו" את השטח
התכנון של כביש רוחב ברחבי השרון אושר עוד בשנות ה70, והרצועה נשמרה לצורך כך (מפתיע במידה מסויימת, שהצליחו לשמור את התוואי נקי).
בגלל שרצועת הכביש תוכננה ואושרה עוד בשנות ה70, מקומם שיש תושבים שבנו את ביתם בשנות 90 בגבולה הדרומי של רעננה, וניסו לפעול נגד הקמת הכביש ("מינהור מלא של הכביש") כשהחלו לעבוד עליו בשנות ה2000, מחשש שערך בתיהם יירד. אלמלא גברת פולישוק ושכניה היו מצליחים לעקב את העניין בבית המשפט, ייתכן שהכביש ומסילת השרון כבר היו בנויים מספר שנים, לרווחת תושבי השרון.
 

amithi1

New member
לעקב צ"ל לעכב

לא בדיוק "איתרו" את השטח
התכנון של כביש רוחב ברחבי השרון אושר עוד בשנות ה70, והרצועה נשמרה לצורך כך (מפתיע במידה מסויימת, שהצליחו לשמור את התוואי נקי).
בגלל שרצועת הכביש תוכננה ואושרה עוד בשנות ה70, מקומם שיש תושבים שבנו את ביתם בשנות 90 בגבולה הדרומי של רעננה, וניסו לפעול נגד הקמת הכביש ("מינהור מלא של הכביש") כשהחלו לעבוד עליו בשנות ה2000, מחשש שערך בתיהם יירד. אלמלא גברת פולישוק ושכניה היו מצליחים לעקב את העניין בבית המשפט, ייתכן שהכביש ומסילת השרון כבר היו בנויים מספר שנים, לרווחת תושבי השרון.
לעקב צ"ל לעכב
 

בועז ל

New member
בוא'נה, אותך לא ראיתי אצלי כבר הרבה זמן.

לא בדיוק "איתרו" את השטח
התכנון של כביש רוחב ברחבי השרון אושר עוד בשנות ה70, והרצועה נשמרה לצורך כך (מפתיע במידה מסויימת, שהצליחו לשמור את התוואי נקי).
בגלל שרצועת הכביש תוכננה ואושרה עוד בשנות ה70, מקומם שיש תושבים שבנו את ביתם בשנות 90 בגבולה הדרומי של רעננה, וניסו לפעול נגד הקמת הכביש ("מינהור מלא של הכביש") כשהחלו לעבוד עליו בשנות ה2000, מחשש שערך בתיהם יירד. אלמלא גברת פולישוק ושכניה היו מצליחים לעקב את העניין בבית המשפט, ייתכן שהכביש ומסילת השרון כבר היו בנויים מספר שנים, לרווחת תושבי השרון.
בוא'נה, אותך לא ראיתי אצלי כבר הרבה זמן.
אז ראשית, ברוך השב. שנית, תופעות כהשתלטות, שינוי ייעוד הקרקע והקמת מבנים בלתי חוקיים, הם תופעות רווחות מאוד בשרון בשל שווי הקרקע והנדל"ן. ולכן, אם מצליחים לשמור על רצועה כה ארוכה ורחבה במשך שנים כה רבות, אז הפליאה היא רבה וזה בדיוק מה שנקרא איתור.
 

amithi1

New member
אני עדיין קורא פה בקביעות

בוא'נה, אותך לא ראיתי אצלי כבר הרבה זמן.
אז ראשית, ברוך השב. שנית, תופעות כהשתלטות, שינוי ייעוד הקרקע והקמת מבנים בלתי חוקיים, הם תופעות רווחות מאוד בשרון בשל שווי הקרקע והנדל"ן. ולכן, אם מצליחים לשמור על רצועה כה ארוכה ורחבה במשך שנים כה רבות, אז הפליאה היא רבה וזה בדיוק מה שנקרא איתור.
אני עדיין קורא פה בקביעות
ונהנה משרשורי שבתשתיות שלך, גם אם ממעט לכתוב.
מסכים עם ההסבר שלך לגבי הפליאה.
מצרף שרשור צילומים שעשיתי לאורך 531 כשעוד היה בחיתליו לפני שנתיים
 

בועז ל

New member
וואוו, כמה שינויים עברו על התוואי מאז.

אני עדיין קורא פה בקביעות
ונהנה משרשורי שבתשתיות שלך, גם אם ממעט לכתוב.
מסכים עם ההסבר שלך לגבי הפליאה.
מצרף שרשור צילומים שעשיתי לאורך 531 כשעוד היה בחיתליו לפני שנתיים
וואוו, כמה שינויים עברו על התוואי מאז.
אני שמח לקרוא שאתה עדיין אתנו, עמית. לרגע דאגתי שאצטרך לשנות את הפתיח ל"חמשת הקוראים הנאמנים".
 

novarex

New member
שבעת קוראיך הנאמנים

וואוו, כמה שינויים עברו על התוואי מאז.
אני שמח לקרוא שאתה עדיין אתנו, עמית. לרגע דאגתי שאצטרך לשנות את הפתיח ל"חמשת הקוראים הנאמנים".
שבעת קוראיך הנאמנים
בועז היקר,

אם תספור גם אותי במנין קוראיך הנאמנים אז יכולת להתייחס כבר מזמן לשבעת קוראיך הנאמנים
. אני מאד נהנה ומתפעל מסקירותיך המקיפות והמקצועיות ומחכה לסקירות אלו בכליון עיניים. בכל פעם שאני קורא אותן אני נוכח לראות כיצד מבצעי הקמת תשתיות התח"צ מתקדמים בקצב טוב וזה מעלה את מצב רוחי, מחמם לי את הלב, ומעניק לי תחושה שלפחות חלק מהמיסים הכבדים שאנו משלמים עוזרים לקדם את המדינה ואת רווחת הציבור...

אלף תודות לך ויישר כח!

דוד
 

alantan

New member
יש לי תחושה שאם בועז באמת היה סופר

שבעת קוראיך הנאמנים
בועז היקר,

אם תספור גם אותי במנין קוראיך הנאמנים אז יכולת להתייחס כבר מזמן לשבעת קוראיך הנאמנים
. אני מאד נהנה ומתפעל מסקירותיך המקיפות והמקצועיות ומחכה לסקירות אלו בכליון עיניים. בכל פעם שאני קורא אותן אני נוכח לראות כיצד מבצעי הקמת תשתיות התח"צ מתקדמים בקצב טוב וזה מעלה את מצב רוחי, מחמם לי את הלב, ומעניק לי תחושה שלפחות חלק מהמיסים הכבדים שאנו משלמים עוזרים לקדם את המדינה ואת רווחת הציבור...

אלף תודות לך ויישר כח!

דוד
יש לי תחושה שאם בועז באמת היה סופר
את המספר האמיתי של קוראיו הנאמנים, לא היה נשאר לו זמן לכתוב...
 

בועז ל

New member
אבל שנינו יודעים שתמיד מספר הקוראים יסתכם

יש לי תחושה שאם בועז באמת היה סופר
את המספר האמיתי של קוראיו הנאמנים, לא היה נשאר לו זמן לכתוב...
אבל שנינו יודעים שתמיד מספר הקוראים יסתכם
בשישה קוראים.
 

בועז ל

New member
תודה רבה, דוד היקר!

שבעת קוראיך הנאמנים
בועז היקר,

אם תספור גם אותי במנין קוראיך הנאמנים אז יכולת להתייחס כבר מזמן לשבעת קוראיך הנאמנים
. אני מאד נהנה ומתפעל מסקירותיך המקיפות והמקצועיות ומחכה לסקירות אלו בכליון עיניים. בכל פעם שאני קורא אותן אני נוכח לראות כיצד מבצעי הקמת תשתיות התח"צ מתקדמים בקצב טוב וזה מעלה את מצב רוחי, מחמם לי את הלב, ומעניק לי תחושה שלפחות חלק מהמיסים הכבדים שאנו משלמים עוזרים לקדם את המדינה ואת רווחת הציבור...

אלף תודות לך ויישר כח!

דוד
תודה רבה, דוד היקר!
כתבת מילים שיוצאות מלב ונכנסות אל לב. על הדרך, הצלחת להאריך את תקופת חייו המתוכננת של של מדור שבתשתיות.
 

בועז ל

New member
תשלובת מורכבת

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
תשלובת מורכבת
ארבע המסילות מתחנת האוניברסיטה תמשכנה עד תחנת הרצליה וצפונה אל אזור הפיצול מזרחה. במחלף שמריהו מזרח עתיד להתבצע אחד משלבי הביצוע המרתקים ביותר מבחינה הנדסית בפרויקט: מחלף הכבישים 531X20 ומחלף רכבות בין מסילת השרון למסילת החוף.
חיפשתי וחיפשתי הדמיה ולא מצאתי. למישהו יש?



 
מצב
הנושא נעול.
למעלה