שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
יוצאים משדרות תפעולית

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
יוצאים משדרות תפעולית
וקרבים לגשר הרכבת שמעל כביש 232.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
****
 

בועז ל

New member
גשר כביש 232

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
גשר כביש 232
ומשמאלו מבנה השו"ב של התחנה התפעולית. קיבוץ נירעם בחלק העליון של התמונה.
 

בועז ל

New member
במרכז התמונה - מבנה שו"ב

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
במרכז התמונה - מבנה שו"ב
היי, גם האוטובוס של אנדי כאן.
 

בועז ל

New member
בואכה "מצודת" שדרות.

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
בואכה "מצודת" שדרות.
 

בועז ל

New member
רציפי תחנת שדרות

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
רציפי תחנת שדרות
ומיד אחריהם נישאים קירות החפיר.
 

easylivin

New member
השלט "140" מעודד, ציפיתי להגבלה

רציפי תחנת שדרות
ומיד אחריהם נישאים קירות החפיר.
השלט "140" מעודד, ציפיתי להגבלה
חמורה יותר בתחנה ובעיקול הזה.

אז בהחלט: נבנתה כאן עוד מסילה לתפארת. מקווה שיידעו גם לנצל אותה היטב, וזה אומר: רכבות נוסעים מהירות וגם רכבות משא (ושלוחות למפעלים קיימים וחדשים שיקומו באזור
).
 

Rubim88

New member
העיקול נראה מפחיד בגלל הזום

השלט "140" מעודד, ציפיתי להגבלה
חמורה יותר בתחנה ובעיקול הזה.

אז בהחלט: נבנתה כאן עוד מסילה לתפארת. מקווה שיידעו גם לנצל אותה היטב, וזה אומר: רכבות נוסעים מהירות וגם רכבות משא (ושלוחות למפעלים קיימים וחדשים שיקומו באזור
).
העיקול נראה מפחיד בגלל הזום
בתשריט הוא לא כזה נורא ונראה שההגבלה מתאימה לרדיוס(משהו בסביבות 1000-1100). התחנה לא מהווה מגבלה(הסף הוא 160).
 
תודה רבה על שרשור מהנה ביותר !!!


שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
תודה רבה על שרשור מהנה ביותר !!!

כיף לראות כל תמונה - כיף לקרוא כל הסבר !

יישכוייח !
 

PePener

New member
מאוד מעניין. תודה!

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
מאוד מעניין. תודה!
 

בועז ל

New member
תחנת השיפועים

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
תחנת השיפועים
 

בועז ל

New member
תחנת נירעם


שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
תחנת נירעם
 

בועז ל

New member
החפיר

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
החפיר
חפיר גבעות הכורכר מגיע לשיאו סמוך לקיבוץ נירעם. תוואי החפיר היה המאתגר ביותר בפרויקט והושקעו בו מאמצים רבים.
 

בועז ל

New member
כמו ירושלים

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
כמו ירושלים
התחנה שחוברה לה יחדיו.
 

בועז ל

New member
תחנה היא אלמנט חשוב בפרויקט, ששווה להתעכב

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
תחנה היא אלמנט חשוב בפרויקט, ששווה להתעכב
עליו מעט.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
****
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה