שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.

מצב
הנושא נעול.

liorschwimmer

New member
מי דיבר על הרכבת

די עם השטויות. הרכבת לא מזיקה לקלאות, להיפך.
היא עוזרת גם לחלקאים בכך שהיא עוזרת לכלכלת המדינה כולה.
מי דיבר על הרכבת
רק אמרתי שלא צריך לבנות בכל מקום וחייבים להשאיר במדינה נוף פתוח וכפרי, ״טבעי״ או לא ״טבעי״
 

easylivin

New member
דווקא הרכבת מעודדת עיבוי היישובים הקיימים

מי דיבר על הרכבת
רק אמרתי שלא צריך לבנות בכל מקום וחייבים להשאיר במדינה נוף פתוח וכפרי, ״טבעי״ או לא ״טבעי״
דווקא הרכבת מעודדת עיבוי היישובים הקיימים
ולהבדיל מכבישים, לא מעודדת פרבור וחיסול מוחלט של המרחבים הפתוחים. לרכבת בקו הזה למשל יש רק 3 (!) תחנות נוסעים בלבד, שכולן צמודות ליישובים גדולים. הקמתה מעודדת את הפיתוח בסביבת התחנות, ונקווה שהמדינה תדע לנצל ולמנף זאת וליזום פיתוח מוטה-תחבורה אמיתי.

כבר כתבתי ואני חוזר: כל צורת המחשבה שלך על הפרוייקטים של הרכבת היא הפוכה ומנוגדת לחלוטין למציאות.
 

darkshadow1

New member
רק חבל שלא נראה שזה מה שעושים.

דווקא הרכבת מעודדת עיבוי היישובים הקיימים
ולהבדיל מכבישים, לא מעודדת פרבור וחיסול מוחלט של המרחבים הפתוחים. לרכבת בקו הזה למשל יש רק 3 (!) תחנות נוסעים בלבד, שכולן צמודות ליישובים גדולים. הקמתה מעודדת את הפיתוח בסביבת התחנות, ונקווה שהמדינה תדע לנצל ולמנף זאת וליזום פיתוח מוטה-תחבורה אמיתי.

כבר כתבתי ואני חוזר: כל צורת המחשבה שלך על הפרוייקטים של הרכבת היא הפוכה ומנוגדת לחלוטין למציאות.
רק חבל שלא נראה שזה מה שעושים.
בתמונה שבועז קרא לה "תחנת נתיבות" אפשר לראות קרוב לתחנה מה שנראה כמו בנייה נמוכה ו/או מבני תעשייה. זה לא "פיתוח מוטה תחבורה", וחבל.
 

easylivin

New member
הפוטנציאל 100% חיובי. מה עושים איתו בפועל,

רק חבל שלא נראה שזה מה שעושים.
בתמונה שבועז קרא לה "תחנת נתיבות" אפשר לראות קרוב לתחנה מה שנראה כמו בנייה נמוכה ו/או מבני תעשייה. זה לא "פיתוח מוטה תחבורה", וחבל.
הפוטנציאל 100% חיובי. מה עושים איתו בפועל,
זה כבר עניין אחר... ספציפית בנתיבות בינתיים רק בחלק קטן מהשטח התחילה בנייה, ולא ידוע לי מה מתוכנן שם בדיוק. עבור חלקו הגדול של השטח הסמוך לתחנה בכלל אין עדיין תוכניות מאושרות עד כמה שידוע לי. בסביבתה של תחנת אופקים הוצעה לפני כמה שנים תוכנית של פיתוח מוטה-תחבורה פר אקסלנס, אבל לא ידוע לי האם היא התקבלה וקודמה.

שורה תחתונה: בטח שאין שום סיבה לנגוח ברכבת, להיפך. היא מספקת את הבסיס הדרוש לפיתוח נכון, ומשם והלאה הכתובת היא רשויות התכנון (המקומיות בעיקר).
 
אריק, אתה נלחם בטחנות רוח

דווקא הרכבת מעודדת עיבוי היישובים הקיימים
ולהבדיל מכבישים, לא מעודדת פרבור וחיסול מוחלט של המרחבים הפתוחים. לרכבת בקו הזה למשל יש רק 3 (!) תחנות נוסעים בלבד, שכולן צמודות ליישובים גדולים. הקמתה מעודדת את הפיתוח בסביבת התחנות, ונקווה שהמדינה תדע לנצל ולמנף זאת וליזום פיתוח מוטה-תחבורה אמיתי.

כבר כתבתי ואני חוזר: כל צורת המחשבה שלך על הפרוייקטים של הרכבת היא הפוכה ומנוגדת לחלוטין למציאות.
אריק, אתה נלחם בטחנות רוח
יש לו תקליט מקולקל הוא חוזר עליו מדי כמה חודשים בפורום, בלי קשר לנושא השרשור. התשובות הענייניות שלך לא עושות עליו שום רושם.
 

בועז ל

New member
רצף המסילות

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
רצף המסילות
נמשך לאורך כל הקו מאשקלון ונקטע עם הכניסה לתחנת נתיבות. בשלב זה מתבצעת עבודת הנחת מסילות הרחק דרומה, בשטח הכלוא בין כביש 25 לאשל הנשיא. כזכור, אורך המבנה שנמסר שם ע"י הקבלן מסתכם בשמונה ק"מ שמתוכם הונחו ארבעה ק"מ של מסילה כפולה נכון לעכשיו.
 

בועז ל

New member
מצפינים

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
מצפינים
לעבר גשר נחל בוהו.
 

בועז ל

New member
גשר נחל בוהו

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
גשר נחל בוהו
רק רכבת חסרה בתמונה.
 

בועז ל

New member
עבודה יפה.

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
עבודה יפה.
"סולל בונה" השאירה אחריה שטח נקי וירוק, לטעמי.
 

בועז ל

New member
אחד האלמנטים

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
אחד האלמנטים
המרשימים במכרז הצפוני של הפרויקט. גשר נחל בוהו מסתכם ב-260 מ' של אלמנט, שצולח באופן יפהפה שטח נופי רגיש.
 

בועז ל

New member
אתר ארכאולוגי

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
אתר ארכאולוגי
מוגן ע"י קיר תמך. ע"ג קיר זה רוססו להדגמה מספר צבעים. מתוכם נבחר הצבע שבו השתמשו לצביעת קירות חפיר גבעות הכורכר. עוד נגיע אליו בהמשך.
 

בועז ל

New member
קטע שגרתי

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
קטע שגרתי
שום דבר מיוחד בקטע הזה, שגם אותו צריך לעבור.
 

easylivin

New member
מה שמיוחד בקטע הזה, ובקו כולו:

קטע שגרתי
שום דבר מיוחד בקטע הזה, שגם אותו צריך לעבור.
מה שמיוחד בקטע הזה, ובקו כולו:
המרחבים (בדומה למסילת נען - באר שבע). אפשר לדמיין לרגע שאנחנו חיים במדינה גדולה...
 

בועז ל

New member
ממשיכים ב"שגרה".

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
ממשיכים ב"שגרה".
 

בועז ל

New member
סמוך להרחבת הישוב זימרת

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
סמוך להרחבת הישוב זימרת
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
****
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה