שבתשתיות - תחנת הרכבת בבית שאן

מצב
הנושא נעול.

S o l l y

New member
וואו
!

שבתשתיות - תחנת הרכבת בבית שאן
שבת שלום, אמיגוס.
את תיעוד קטע הניהול המזרחי, בפרויקט מסילת העמק, אנו חותמים בסיור שערכנו אלי (גברת עם סלים) ואני בתחנת הרכבת בבית שאן.
67 מלש"ח מושקעים בתחנת הרכבת החדשה של העיר מתוך סך של ארבעה מיליארד ש"ח שמושקעים בהחזרתה של הרכבת לבית שאן. הסיור באתר הבנייה מעורר באופן טבעי כמה היבטים להתייחסות: מידת הצלחתו של הקו כקו נוסעים לאור מיקומה של התחנה, פוטנציאל האזור לשמש כמתחם דיור ותחזוקה עתידי ומבט לאחור אל העבר הרכבתי שידעה בית שאן - עבר שנראה בעיניי הבלתי מקצועיות כמכובד בהשוואה למה שהתקיים ביתר תחנות הביניים בקו . לפני שנתור בעינינו את הבונבוניירה שעתידה לקבל בית שאן, אבקש להודות מקרב לב למפקח התחנה, אבי ניר, מטעם חברת הניהול "עופר סלעי הנדסה". אצל עופר סלעי ואנשיו אין הפתעות ברמת השירות: תמיד הטוב ביותר. את השרשור אני מקדיש לאיש העמק שלנו, ori79, על תרומתו הגדולה בסיקור כמעט בלעדי של הפרויקט.
וואו
!
ההיקף של כל מה שקורה שם בלב המפרץ מטורף, מעניין יהיה לראות את זה בסוף
 

Nir Ofir1

New member
מתי צפויה חנוכת התחנה?

שבתשתיות - תחנת הרכבת בבית שאן
שבת שלום, אמיגוס.
את תיעוד קטע הניהול המזרחי, בפרויקט מסילת העמק, אנו חותמים בסיור שערכנו אלי (גברת עם סלים) ואני בתחנת הרכבת בבית שאן.
67 מלש"ח מושקעים בתחנת הרכבת החדשה של העיר מתוך סך של ארבעה מיליארד ש"ח שמושקעים בהחזרתה של הרכבת לבית שאן. הסיור באתר הבנייה מעורר באופן טבעי כמה היבטים להתייחסות: מידת הצלחתו של הקו כקו נוסעים לאור מיקומה של התחנה, פוטנציאל האזור לשמש כמתחם דיור ותחזוקה עתידי ומבט לאחור אל העבר הרכבתי שידעה בית שאן - עבר שנראה בעיניי הבלתי מקצועיות כמכובד בהשוואה למה שהתקיים ביתר תחנות הביניים בקו . לפני שנתור בעינינו את הבונבוניירה שעתידה לקבל בית שאן, אבקש להודות מקרב לב למפקח התחנה, אבי ניר, מטעם חברת הניהול "עופר סלעי הנדסה". אצל עופר סלעי ואנשיו אין הפתעות ברמת השירות: תמיד הטוב ביותר. את השרשור אני מקדיש לאיש העמק שלנו, ori79, על תרומתו הגדולה בסיקור כמעט בלעדי של הפרויקט.
מתי צפויה חנוכת התחנה?
 

בועז ל

New member
טוב שהזכרת לי.

מתי צפויה חנוכת התחנה?
טוב שהזכרת לי.
כרגע ביכולתי להעביר אליך רק את תאריך המסירה של התחנה למזמין: דצמבר השנה. למרות הלו"ז שנקבע, קשה מאוד להעריך כרגע את המועד לפתיחת התחנה.
 

stratomaximus

New member
שרשור נהדר! ושאלה -

שבתשתיות - תחנת הרכבת בבית שאן
שבת שלום, אמיגוס.
את תיעוד קטע הניהול המזרחי, בפרויקט מסילת העמק, אנו חותמים בסיור שערכנו אלי (גברת עם סלים) ואני בתחנת הרכבת בבית שאן.
67 מלש"ח מושקעים בתחנת הרכבת החדשה של העיר מתוך סך של ארבעה מיליארד ש"ח שמושקעים בהחזרתה של הרכבת לבית שאן. הסיור באתר הבנייה מעורר באופן טבעי כמה היבטים להתייחסות: מידת הצלחתו של הקו כקו נוסעים לאור מיקומה של התחנה, פוטנציאל האזור לשמש כמתחם דיור ותחזוקה עתידי ומבט לאחור אל העבר הרכבתי שידעה בית שאן - עבר שנראה בעיניי הבלתי מקצועיות כמכובד בהשוואה למה שהתקיים ביתר תחנות הביניים בקו . לפני שנתור בעינינו את הבונבוניירה שעתידה לקבל בית שאן, אבקש להודות מקרב לב למפקח התחנה, אבי ניר, מטעם חברת הניהול "עופר סלעי הנדסה". אצל עופר סלעי ואנשיו אין הפתעות ברמת השירות: תמיד הטוב ביותר. את השרשור אני מקדיש לאיש העמק שלנו, ori79, על תרומתו הגדולה בסיקור כמעט בלעדי של הפרויקט.
שרשור נהדר! ושאלה -
למה כל כך רחוק מהעיר?
אני די בטוח שניתן היה להמשיך את המסילה בשדות עד הכניסה לעיר, או שלא?
 

בועז ל

New member
שאלה מצוינת.

שרשור נהדר! ושאלה -
למה כל כך רחוק מהעיר?
אני די בטוח שניתן היה להמשיך את המסילה בשדות עד הכניסה לעיר, או שלא?
שאלה מצוינת.
אני יכול רק לשער שהרצון לשמר את התוואי המקורי (גם עניין של זכויות דרך קיימות) והקרבה לתחנה ההיסטורית גברו כאן על שיקולים אחרים. אני מאוד מקווה שבדומה לנתיבות, גם בבית שאן קיימות תכניות להרחבת העיר ואזורי המסחר שלה אל תחנת הרכבת.
 
רבה על הסקירה המשובחת! שיחקתם אותה


שבתשתיות - תחנת הרכבת בבית שאן
שבת שלום, אמיגוס.
את תיעוד קטע הניהול המזרחי, בפרויקט מסילת העמק, אנו חותמים בסיור שערכנו אלי (גברת עם סלים) ואני בתחנת הרכבת בבית שאן.
67 מלש"ח מושקעים בתחנת הרכבת החדשה של העיר מתוך סך של ארבעה מיליארד ש"ח שמושקעים בהחזרתה של הרכבת לבית שאן. הסיור באתר הבנייה מעורר באופן טבעי כמה היבטים להתייחסות: מידת הצלחתו של הקו כקו נוסעים לאור מיקומה של התחנה, פוטנציאל האזור לשמש כמתחם דיור ותחזוקה עתידי ומבט לאחור אל העבר הרכבתי שידעה בית שאן - עבר שנראה בעיניי הבלתי מקצועיות כמכובד בהשוואה למה שהתקיים ביתר תחנות הביניים בקו . לפני שנתור בעינינו את הבונבוניירה שעתידה לקבל בית שאן, אבקש להודות מקרב לב למפקח התחנה, אבי ניר, מטעם חברת הניהול "עופר סלעי הנדסה". אצל עופר סלעי ואנשיו אין הפתעות ברמת השירות: תמיד הטוב ביותר. את השרשור אני מקדיש לאיש העמק שלנו, ori79, על תרומתו הגדולה בסיקור כמעט בלעדי של הפרויקט.
רבה על הסקירה המשובחת! שיחקתם אותה

תמונות יחודיות ומענינות, מאזור שלמעטים יוצא להגיע אליו.. נקוה שזה ישתנה בזכות הפעלת קו הרכבת..
תודה רבה לבועז הגדול ולשאר החברים
 
תודה על השירשור המרתק ונסיון לענות על 2 שאלות

שבתשתיות - תחנת הרכבת בבית שאן
שבת שלום, אמיגוס.
את תיעוד קטע הניהול המזרחי, בפרויקט מסילת העמק, אנו חותמים בסיור שערכנו אלי (גברת עם סלים) ואני בתחנת הרכבת בבית שאן.
67 מלש"ח מושקעים בתחנת הרכבת החדשה של העיר מתוך סך של ארבעה מיליארד ש"ח שמושקעים בהחזרתה של הרכבת לבית שאן. הסיור באתר הבנייה מעורר באופן טבעי כמה היבטים להתייחסות: מידת הצלחתו של הקו כקו נוסעים לאור מיקומה של התחנה, פוטנציאל האזור לשמש כמתחם דיור ותחזוקה עתידי ומבט לאחור אל העבר הרכבתי שידעה בית שאן - עבר שנראה בעיניי הבלתי מקצועיות כמכובד בהשוואה למה שהתקיים ביתר תחנות הביניים בקו . לפני שנתור בעינינו את הבונבוניירה שעתידה לקבל בית שאן, אבקש להודות מקרב לב למפקח התחנה, אבי ניר, מטעם חברת הניהול "עופר סלעי הנדסה". אצל עופר סלעי ואנשיו אין הפתעות ברמת השירות: תמיד הטוב ביותר. את השרשור אני מקדיש לאיש העמק שלנו, ori79, על תרומתו הגדולה בסיקור כמעט בלעדי של הפרויקט.
תודה על השירשור המרתק ונסיון לענות על 2 שאלות
תחנת בית שאן היתה גדולה יחסית כי השולטן תכנן להקים שם עיר (אין לע כרגע את המקור ואני כותב מהזכרון)
תחנת כפר יהושע לא היתה כל כך חשובה. המקום נבחר בגלל באר המים שהרוותה את דודי הקיטור במרחק מתאים מתחנות המילוי האחרות. בעקבות התחנה קם היישוב והחשיבות (אם היתה) התגברה בעקבות ההתישבות.
 

בועז ל

New member
תודה רבה על התייחסותך, דוק'. נשמע לי מאוד הגיוני מה שכתבת

תודה על השירשור המרתק ונסיון לענות על 2 שאלות
תחנת בית שאן היתה גדולה יחסית כי השולטן תכנן להקים שם עיר (אין לע כרגע את המקור ואני כותב מהזכרון)
תחנת כפר יהושע לא היתה כל כך חשובה. המקום נבחר בגלל באר המים שהרוותה את דודי הקיטור במרחק מתאים מתחנות המילוי האחרות. בעקבות התחנה קם היישוב והחשיבות (אם היתה) התגברה בעקבות ההתישבות.
תודה רבה על התייחסותך, דוק'. נשמע לי מאוד הגיוני מה שכתבת
ביחס לכפר יהושע שמיד הזכירה לי תחנה שקרובה אליי: בר גיורא. גם בר גיורא נמצאת במקום מאוד לא מרכזי ואלמלא הקרבה לעין קטלב, ספק רב אם היינו עדים למבנה התחנה המפותח יחסית והמבנים הנוספים שבסמוך לו.
 
לדעתי בני הספל צודק ! עכשיו נזכרתי שתחנת כפר יהושע היתה

תודה רבה על התייחסותך, דוק'. נשמע לי מאוד הגיוני מה שכתבת
ביחס לכפר יהושע שמיד הזכירה לי תחנה שקרובה אליי: בר גיורא. גם בר גיורא נמצאת במקום מאוד לא מרכזי ואלמלא הקרבה לעין קטלב, ספק רב אם היינו עדים למבנה התחנה המפותח יחסית והמבנים הנוספים שבסמוך לו.
לדעתי בני הספל צודק ! עכשיו נזכרתי שתחנת כפר יהושע היתה
באופן יחסי קרובה לשאר התחנות, פחות או יותר באמצע השלוחה מחיפה ועד הכפר הערבי סאמאח (צמח). לכן המרחק היחסי למילוי מים בדודי הקטרים היה הגיוני באותם ימים. התחנה התפתחה מהר מאוד ושימשה גם להובלת תוצרת חקלאית מישובי האזור לחיפה - ביחוד למחלבות תנובה או מחלבות אחרות. יחד עם זאת, לדעתי היו בסה"כ יותר מבנים בתחנת כפר יהושע מאשר בתחנת בית-שאן. אבל מבנה התחנה המרכזי בבית שאן היה גדול יותר.
לא שמעתי על כוונה להקים עיר סולטאנית באזור בית-שאן שהרי ישוב גדול כבר היה קיים באזור ובסביבותיו אם כי בהחלט יתכן שאכן היתה תכנית כזו. בית שאן היתה מאז ומעולם צומת דרכים ושיירות נפגשו באזור מכל הכיוונים. אני מניח שהכפר ביסאן שימש כמקור מסחר לא קטן ויתכן שהסולטאן רצה לנצל זאת לטובתו.
 

zvir1

New member
השבתת שמחות. -מה עדיף?

לדעתי בני הספל צודק ! עכשיו נזכרתי שתחנת כפר יהושע היתה
באופן יחסי קרובה לשאר התחנות, פחות או יותר באמצע השלוחה מחיפה ועד הכפר הערבי סאמאח (צמח). לכן המרחק היחסי למילוי מים בדודי הקטרים היה הגיוני באותם ימים. התחנה התפתחה מהר מאוד ושימשה גם להובלת תוצרת חקלאית מישובי האזור לחיפה - ביחוד למחלבות תנובה או מחלבות אחרות. יחד עם זאת, לדעתי היו בסה"כ יותר מבנים בתחנת כפר יהושע מאשר בתחנת בית-שאן. אבל מבנה התחנה המרכזי בבית שאן היה גדול יותר.
לא שמעתי על כוונה להקים עיר סולטאנית באזור בית-שאן שהרי ישוב גדול כבר היה קיים באזור ובסביבותיו אם כי בהחלט יתכן שאכן היתה תכנית כזו. בית שאן היתה מאז ומעולם צומת דרכים ושיירות נפגשו באזור מכל הכיוונים. אני מניח שהכפר ביסאן שימש כמקור מסחר לא קטן ויתכן שהסולטאן רצה לנצל זאת לטובתו.
השבתת שמחות. -מה עדיף?
לסלול את קו העמק
או לבצע את הקו הירוק התת קרקעי בתל אביב?
אין כסף לשניהם
מה הייתם בוחרים?
 
הייתי בוחר את הקו לבית שאן.

השבתת שמחות. -מה עדיף?
לסלול את קו העמק
או לבצע את הקו הירוק התת קרקעי בתל אביב?
אין כסף לשניהם
מה הייתם בוחרים?
הייתי בוחר את הקו לבית שאן.
הגיע הזמן להשקיע בפריפריה בכל הארץ על חשבון גוש דן. מי שגר בתל-אביב וסובל מבעיות תנועה, מוזמן לקחת את משפחתו ולעבור מחר בבוקר לבית שאן. יש בבית שאן המון אפשרויות עבודה ומגורים מרווחים. אתה יכול לקנות שם וילה ענקית רחבת ידיים במחיר של הדירה שלך בגוש דן. אין לי גם ספק שתצליח למצוא עבודה באזור ואף יתכן שבשכר גבוה מזה שהינך מרויח כיום. לי לא היה אכפת לגור שם אילו הייתי רווק. אזור הבנה ביתך של בית שאן לא מבייש וילות ברמה כמו בהרצליה, רק עם אפס פקקים אבל עם אקלים דומה מאוד לתל-אביב.
 
נו שוין. מחר אחה"צ אני עובר לבית שאן, יחד עם גרי אקשטיין...

הייתי בוחר את הקו לבית שאן.
הגיע הזמן להשקיע בפריפריה בכל הארץ על חשבון גוש דן. מי שגר בתל-אביב וסובל מבעיות תנועה, מוזמן לקחת את משפחתו ולעבור מחר בבוקר לבית שאן. יש בבית שאן המון אפשרויות עבודה ומגורים מרווחים. אתה יכול לקנות שם וילה ענקית רחבת ידיים במחיר של הדירה שלך בגוש דן. אין לי גם ספק שתצליח למצוא עבודה באזור ואף יתכן שבשכר גבוה מזה שהינך מרויח כיום. לי לא היה אכפת לגור שם אילו הייתי רווק. אזור הבנה ביתך של בית שאן לא מבייש וילות ברמה כמו בהרצליה, רק עם אפס פקקים אבל עם אקלים דומה מאוד לתל-אביב.
נו שוין. מחר אחה"צ אני עובר לבית שאן, יחד עם גרי אקשטיין...
 
קצת הרחבה ביחס לבית שאן

תודה על השירשור המרתק ונסיון לענות על 2 שאלות
תחנת בית שאן היתה גדולה יחסית כי השולטן תכנן להקים שם עיר (אין לע כרגע את המקור ואני כותב מהזכרון)
תחנת כפר יהושע לא היתה כל כך חשובה. המקום נבחר בגלל באר המים שהרוותה את דודי הקיטור במרחק מתאים מתחנות המילוי האחרות. בעקבות התחנה קם היישוב והחשיבות (אם היתה) התגברה בעקבות ההתישבות.
קצת הרחבה ביחס לבית שאן
אדמות בית שאן וסביבותיה, גם מעבר לירדן היו בבעלותו של השולטן והוא אכן תכנן להרחיב את המקום שהיה כפר קטן. הוא בנה רובע שלם חדש והפך את המקום לעיירה מתוך כוונה להרחיב עוד ועוד. לכן תחנת הרכבת תוכננה ב"מבט קדימה".
 
נשמע הגיוני מאוד!

קצת הרחבה ביחס לבית שאן
אדמות בית שאן וסביבותיה, גם מעבר לירדן היו בבעלותו של השולטן והוא אכן תכנן להרחיב את המקום שהיה כפר קטן. הוא בנה רובע שלם חדש והפך את המקום לעיירה מתוך כוונה להרחיב עוד ועוד. לכן תחנת הרכבת תוכננה ב"מבט קדימה".
נשמע הגיוני מאוד!
 

באג2003

New member
תודה על עוד שבשתיות מרתק!

שבתשתיות - תחנת הרכבת בבית שאן
שבת שלום, אמיגוס.
את תיעוד קטע הניהול המזרחי, בפרויקט מסילת העמק, אנו חותמים בסיור שערכנו אלי (גברת עם סלים) ואני בתחנת הרכבת בבית שאן.
67 מלש"ח מושקעים בתחנת הרכבת החדשה של העיר מתוך סך של ארבעה מיליארד ש"ח שמושקעים בהחזרתה של הרכבת לבית שאן. הסיור באתר הבנייה מעורר באופן טבעי כמה היבטים להתייחסות: מידת הצלחתו של הקו כקו נוסעים לאור מיקומה של התחנה, פוטנציאל האזור לשמש כמתחם דיור ותחזוקה עתידי ומבט לאחור אל העבר הרכבתי שידעה בית שאן - עבר שנראה בעיניי הבלתי מקצועיות כמכובד בהשוואה למה שהתקיים ביתר תחנות הביניים בקו . לפני שנתור בעינינו את הבונבוניירה שעתידה לקבל בית שאן, אבקש להודות מקרב לב למפקח התחנה, אבי ניר, מטעם חברת הניהול "עופר סלעי הנדסה". אצל עופר סלעי ואנשיו אין הפתעות ברמת השירות: תמיד הטוב ביותר. את השרשור אני מקדיש לאיש העמק שלנו, ori79, על תרומתו הגדולה בסיקור כמעט בלעדי של הפרויקט.
תודה על עוד שבשתיות מרתק!
 

אורי404

New member
שרשור יפה מאוד


שבתשתיות - תחנת הרכבת בבית שאן
שבת שלום, אמיגוס.
את תיעוד קטע הניהול המזרחי, בפרויקט מסילת העמק, אנו חותמים בסיור שערכנו אלי (גברת עם סלים) ואני בתחנת הרכבת בבית שאן.
67 מלש"ח מושקעים בתחנת הרכבת החדשה של העיר מתוך סך של ארבעה מיליארד ש"ח שמושקעים בהחזרתה של הרכבת לבית שאן. הסיור באתר הבנייה מעורר באופן טבעי כמה היבטים להתייחסות: מידת הצלחתו של הקו כקו נוסעים לאור מיקומה של התחנה, פוטנציאל האזור לשמש כמתחם דיור ותחזוקה עתידי ומבט לאחור אל העבר הרכבתי שידעה בית שאן - עבר שנראה בעיניי הבלתי מקצועיות כמכובד בהשוואה למה שהתקיים ביתר תחנות הביניים בקו . לפני שנתור בעינינו את הבונבוניירה שעתידה לקבל בית שאן, אבקש להודות מקרב לב למפקח התחנה, אבי ניר, מטעם חברת הניהול "עופר סלעי הנדסה". אצל עופר סלעי ואנשיו אין הפתעות ברמת השירות: תמיד הטוב ביותר. את השרשור אני מקדיש לאיש העמק שלנו, ori79, על תרומתו הגדולה בסיקור כמעט בלעדי של הפרויקט.
שרשור יפה מאוד
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה רבה על שרשור חשוב ומרתק!

שבתשתיות - תחנת הרכבת בבית שאן
שבת שלום, אמיגוס.
את תיעוד קטע הניהול המזרחי, בפרויקט מסילת העמק, אנו חותמים בסיור שערכנו אלי (גברת עם סלים) ואני בתחנת הרכבת בבית שאן.
67 מלש"ח מושקעים בתחנת הרכבת החדשה של העיר מתוך סך של ארבעה מיליארד ש"ח שמושקעים בהחזרתה של הרכבת לבית שאן. הסיור באתר הבנייה מעורר באופן טבעי כמה היבטים להתייחסות: מידת הצלחתו של הקו כקו נוסעים לאור מיקומה של התחנה, פוטנציאל האזור לשמש כמתחם דיור ותחזוקה עתידי ומבט לאחור אל העבר הרכבתי שידעה בית שאן - עבר שנראה בעיניי הבלתי מקצועיות כמכובד בהשוואה למה שהתקיים ביתר תחנות הביניים בקו . לפני שנתור בעינינו את הבונבוניירה שעתידה לקבל בית שאן, אבקש להודות מקרב לב למפקח התחנה, אבי ניר, מטעם חברת הניהול "עופר סלעי הנדסה". אצל עופר סלעי ואנשיו אין הפתעות ברמת השירות: תמיד הטוב ביותר. את השרשור אני מקדיש לאיש העמק שלנו, ori79, על תרומתו הגדולה בסיקור כמעט בלעדי של הפרויקט.
תודה רבה על שרשור חשוב ומרתק!
בתקווה לעוד רבים כמותו במתכונת ובאכסניה הנוכחיות.
 

david80

Member
עדכון מרשים, תודה רבה


שבתשתיות - תחנת הרכבת בבית שאן
שבת שלום, אמיגוס.
את תיעוד קטע הניהול המזרחי, בפרויקט מסילת העמק, אנו חותמים בסיור שערכנו אלי (גברת עם סלים) ואני בתחנת הרכבת בבית שאן.
67 מלש"ח מושקעים בתחנת הרכבת החדשה של העיר מתוך סך של ארבעה מיליארד ש"ח שמושקעים בהחזרתה של הרכבת לבית שאן. הסיור באתר הבנייה מעורר באופן טבעי כמה היבטים להתייחסות: מידת הצלחתו של הקו כקו נוסעים לאור מיקומה של התחנה, פוטנציאל האזור לשמש כמתחם דיור ותחזוקה עתידי ומבט לאחור אל העבר הרכבתי שידעה בית שאן - עבר שנראה בעיניי הבלתי מקצועיות כמכובד בהשוואה למה שהתקיים ביתר תחנות הביניים בקו . לפני שנתור בעינינו את הבונבוניירה שעתידה לקבל בית שאן, אבקש להודות מקרב לב למפקח התחנה, אבי ניר, מטעם חברת הניהול "עופר סלעי הנדסה". אצל עופר סלעי ואנשיו אין הפתעות ברמת השירות: תמיד הטוב ביותר. את השרשור אני מקדיש לאיש העמק שלנו, ori79, על תרומתו הגדולה בסיקור כמעט בלעדי של הפרויקט.
עדכון מרשים, תודה רבה
 

asmopil

New member
האם התחנה הנבנית היא מחוץ לעיר?

שבתשתיות - תחנת הרכבת בבית שאן
שבת שלום, אמיגוס.
את תיעוד קטע הניהול המזרחי, בפרויקט מסילת העמק, אנו חותמים בסיור שערכנו אלי (גברת עם סלים) ואני בתחנת הרכבת בבית שאן.
67 מלש"ח מושקעים בתחנת הרכבת החדשה של העיר מתוך סך של ארבעה מיליארד ש"ח שמושקעים בהחזרתה של הרכבת לבית שאן. הסיור באתר הבנייה מעורר באופן טבעי כמה היבטים להתייחסות: מידת הצלחתו של הקו כקו נוסעים לאור מיקומה של התחנה, פוטנציאל האזור לשמש כמתחם דיור ותחזוקה עתידי ומבט לאחור אל העבר הרכבתי שידעה בית שאן - עבר שנראה בעיניי הבלתי מקצועיות כמכובד בהשוואה למה שהתקיים ביתר תחנות הביניים בקו . לפני שנתור בעינינו את הבונבוניירה שעתידה לקבל בית שאן, אבקש להודות מקרב לב למפקח התחנה, אבי ניר, מטעם חברת הניהול "עופר סלעי הנדסה". אצל עופר סלעי ואנשיו אין הפתעות ברמת השירות: תמיד הטוב ביותר. את השרשור אני מקדיש לאיש העמק שלנו, ori79, על תרומתו הגדולה בסיקור כמעט בלעדי של הפרויקט.
האם התחנה הנבנית היא מחוץ לעיר?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה