שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
סיור מקדים?

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
סיור מקדים?
לא, אבל מועד הצילום הוא אחד מאותן הזדמנויות משפחתיות שיש לנצל למרות המחאות.

בתחנת הדלק דור אלון מבינים עניין. בתחנה אורגנה מרפסת תצפית נהדרת על פורטל המנהרה. כשתעבורנה כאן רכבות, זאת תהיה חגיגה של ממש.
אז כולם מוזמנים ב-2017 ל"בלקון של המרפסת".
 

בועז ל

New member
מראה מתחנת הדלק

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
מראה מתחנת הדלק
 

בועז ל

New member
השלט של הד"ר

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
השלט של הד"ר
אף הוא מוצב סמוך לתחנת הדלק.
 

בועז ל

New member
הכיוון: כרמיאל.

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
הכיוון: כרמיאל.
הגיע הזמן לצאת אל האור.
 

easylivin

New member
כרגיל, התוואי במצב מתקדם יותר בקצה הרחוק...

הכיוון: כרמיאל.
הגיע הזמן לצאת אל האור.
כרגיל, התוואי במצב מתקדם יותר בקצה הרחוק...
מעניין למה זה קורה בלא מעט פרוייקטים. אבל לא שאני מתלונן חס וחלילה, זה תמיד נעים לראות תוואי במצב מתקדם.
 

בועז ל

New member
צומת כביש 784 - כביש 85. יוסטון...

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
צומת כביש 784 - כביש 85. יוסטון...
טוב, המשך המשפט מוכר לכולם. התמונה צולמה מכביש 784. שימו לב לגובה התוואי לכיוון מערב. זהו גם גובה המפלס הממשיך מצדו האחר של הכביש ואין שום זכר לאיזושהי הפרדה מפלסית חביבה.
 

בועז ל

New member
הבעיה

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
הבעיה
טוב, אז הפרדה מפלסית לא תקום כאן, אבל מחלף אמור להתבצע במסגרת פרויקט נפרד. תכניות המחלף הופקדו בות"ל והתכנית נמצאת בשלב הגשת ההתנגדויות. האם אכן צפויות התנגדויות? לא משהו מיוחד, כפי שציין בפניי מנהל הפרויקט, חוץ מזה...שהמחלף עובר על אדמות בעיינה, מרכז מסחרי דבאח ובית מסחר לשיש. לא רציני, נכון?

אז זהו, שיש כאלה שחושבים שכן וכבר החלו לקדם תכנית להקמת מפגש זמני על כביש 784.
 

בועז ל

New member
החלו העבודות על תחנת כרמיאל

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
החלו העבודות על תחנת כרמיאל
בין כביש 784 לתחנת כרמיאל עדיין אין עבודות על התוואי. מכרז תחנת כרמיאל כולל בתוכו גם עבודות על התוואי שמגיע לתחנת משנה סמוכה של חברת החשמל. לרמי'ש, שתהה אם תחנת הטרנספורמציה נמצאת על תוואי המסילות, הרי שהתשובה היא שלילית והתוואי עובר בין התחנה לבין כביש 85. בינתיים ניתן לבשר שהקבלן הזוכה במכרז התחנה, אברהם יצחק, קיבל לידיו צו התחלת עבודה לפני כשבועיים. הקבלן נמצא כעת בשלבי היתרים והתארגנות.
בתמונה: עבודות להעתקת תשתיות חח"י מבוצעות סמוך לתוואי התחנה.
 

easylivin

New member
תוספת קטנה על תחנת ההשנאה: בסמוך לה

החלו העבודות על תחנת כרמיאל
בין כביש 784 לתחנת כרמיאל עדיין אין עבודות על התוואי. מכרז תחנת כרמיאל כולל בתוכו גם עבודות על התוואי שמגיע לתחנת משנה סמוכה של חברת החשמל. לרמי'ש, שתהה אם תחנת הטרנספורמציה נמצאת על תוואי המסילות, הרי שהתשובה היא שלילית והתוואי עובר בין התחנה לבין כביש 85. בינתיים ניתן לבשר שהקבלן הזוכה במכרז התחנה, אברהם יצחק, קיבל לידיו צו התחלת עבודה לפני כשבועיים. הקבלן נמצא כעת בשלבי היתרים והתארגנות.
בתמונה: עבודות להעתקת תשתיות חח"י מבוצעות סמוך לתוואי התחנה.
תוספת קטנה על תחנת ההשנאה: בסמוך לה
וכמתבקש ממיקומה תוקם תה"ר (תחנת השנאה רכבתית). התחנה עצמה לא נמצאת על התוואי אבל בצמוד לו, מה שבמקרה (או שלא) מקל על הקמת התה"ר ומונע צורך בהקמת פרוזדור לתחנה מרוחקת מהתוואי, כפי שנדרש במקומות אחרים. את כל זה אפשר לראות במפות שבין מסמכי תת"ל 18.
 

בועז ל

New member
תמונה אחרונה - כאן תוקם תחנת כרמיאל

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
תמונה אחרונה - כאן תוקם תחנת כרמיאל
715 מקומות חניה יוקצו למבנה דו-קומתי אשר יחליף את החניון הקיים שסמוך למסוף האוטובוסים. לתחנות הרכבת של הקו הוקצו 20 חודשי עבודה להקמה. כעת ברור שקו הרכבת לכרמיאל ייפתח כקו דיזל. משמעות הדבר היא תוספת מפוחי אוויר במנהרות גילון. נציגים של ר"י מעורבים בשלבי הביצוע של שלבים שונים בפרויקט ומעניקים אישורים להתקדמות בכל שלב ושלב של המבנה התחתון. סיום הפרויקט מתוכנן לרבעון הראשון של 2017, אך יש המקווים שניתן יהיה לסיימו כבר בסוף 2016 ולהעבירו לר"י. יהיה מעניין מאוד לעקוב כיצד יתנהל התיאום בין הרכבת ל"נתיבי ישראל" לאחר מסירת הפרויקט ובעיקר אמורים הדברים ביחס לתחזוקת הקו. רכבות נוסעים ראשונות בקו צפויות לפעול ככל הנראה (שימו לב!) רק בתחילת 2018, אבל עד אז עוד חזון למועד. בינתיים, נמתין לצמיחתן של תחנות הקו. אלו תזכינה לביקור נוסף ממני ככל הנראה רק בשנה הבאה. עד אז: שבת שלום, אמיגוס!
 

easylivin

New member
בסופו של דבר, הקו ייפתח לנוסעים כנראה

תמונה אחרונה - כאן תוקם תחנת כרמיאל
715 מקומות חניה יוקצו למבנה דו-קומתי אשר יחליף את החניון הקיים שסמוך למסוף האוטובוסים. לתחנות הרכבת של הקו הוקצו 20 חודשי עבודה להקמה. כעת ברור שקו הרכבת לכרמיאל ייפתח כקו דיזל. משמעות הדבר היא תוספת מפוחי אוויר במנהרות גילון. נציגים של ר"י מעורבים בשלבי הביצוע של שלבים שונים בפרויקט ומעניקים אישורים להתקדמות בכל שלב ושלב של המבנה התחתון. סיום הפרויקט מתוכנן לרבעון הראשון של 2017, אך יש המקווים שניתן יהיה לסיימו כבר בסוף 2016 ולהעבירו לר"י. יהיה מעניין מאוד לעקוב כיצד יתנהל התיאום בין הרכבת ל"נתיבי ישראל" לאחר מסירת הפרויקט ובעיקר אמורים הדברים ביחס לתחזוקת הקו. רכבות נוסעים ראשונות בקו צפויות לפעול ככל הנראה (שימו לב!) רק בתחילת 2018, אבל עד אז עוד חזון למועד. בינתיים, נמתין לצמיחתן של תחנות הקו. אלו תזכינה לביקור נוסף ממני ככל הנראה רק בשנה הבאה. עד אז: שבת שלום, אמיגוס!
בסופו של דבר, הקו ייפתח לנוסעים כנראה
ביחד עם A1 כפי שאני מבין, או שיקדים אותו בחודשים ספורים. מעניין ש-A1 כן צפוי להיות כבר מחושמל עד אז...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אלא אם כן ישקעו את חיפה...


בסופו של דבר, הקו ייפתח לנוסעים כנראה
ביחד עם A1 כפי שאני מבין, או שיקדים אותו בחודשים ספורים. מעניין ש-A1 כן צפוי להיות כבר מחושמל עד אז...
אלא אם כן ישקעו את חיפה...
 
מרתק. תודה רבה בעז. הקו לכרמיאל ו A1

תמונה אחרונה - כאן תוקם תחנת כרמיאל
715 מקומות חניה יוקצו למבנה דו-קומתי אשר יחליף את החניון הקיים שסמוך למסוף האוטובוסים. לתחנות הרכבת של הקו הוקצו 20 חודשי עבודה להקמה. כעת ברור שקו הרכבת לכרמיאל ייפתח כקו דיזל. משמעות הדבר היא תוספת מפוחי אוויר במנהרות גילון. נציגים של ר"י מעורבים בשלבי הביצוע של שלבים שונים בפרויקט ומעניקים אישורים להתקדמות בכל שלב ושלב של המבנה התחתון. סיום הפרויקט מתוכנן לרבעון הראשון של 2017, אך יש המקווים שניתן יהיה לסיימו כבר בסוף 2016 ולהעבירו לר"י. יהיה מעניין מאוד לעקוב כיצד יתנהל התיאום בין הרכבת ל"נתיבי ישראל" לאחר מסירת הפרויקט ובעיקר אמורים הדברים ביחס לתחזוקת הקו. רכבות נוסעים ראשונות בקו צפויות לפעול ככל הנראה (שימו לב!) רק בתחילת 2018, אבל עד אז עוד חזון למועד. בינתיים, נמתין לצמיחתן של תחנות הקו. אלו תזכינה לביקור נוסף ממני ככל הנראה רק בשנה הבאה. עד אז: שבת שלום, אמיגוס!
מרתק. תודה רבה בעז. הקו לכרמיאל ו A1
מציינים בהחלט רמה חדשה בתחבורה הציבורית בישראל. נקווה שעידן המנהרות לא ייעצר שם, ויגיע לגוש דן. שבוע טוב לכולם.
 

kobi88l

New member
תודה רבה בועז! תענוג :)

תמונה אחרונה - כאן תוקם תחנת כרמיאל
715 מקומות חניה יוקצו למבנה דו-קומתי אשר יחליף את החניון הקיים שסמוך למסוף האוטובוסים. לתחנות הרכבת של הקו הוקצו 20 חודשי עבודה להקמה. כעת ברור שקו הרכבת לכרמיאל ייפתח כקו דיזל. משמעות הדבר היא תוספת מפוחי אוויר במנהרות גילון. נציגים של ר"י מעורבים בשלבי הביצוע של שלבים שונים בפרויקט ומעניקים אישורים להתקדמות בכל שלב ושלב של המבנה התחתון. סיום הפרויקט מתוכנן לרבעון הראשון של 2017, אך יש המקווים שניתן יהיה לסיימו כבר בסוף 2016 ולהעבירו לר"י. יהיה מעניין מאוד לעקוב כיצד יתנהל התיאום בין הרכבת ל"נתיבי ישראל" לאחר מסירת הפרויקט ובעיקר אמורים הדברים ביחס לתחזוקת הקו. רכבות נוסעים ראשונות בקו צפויות לפעול ככל הנראה (שימו לב!) רק בתחילת 2018, אבל עד אז עוד חזון למועד. בינתיים, נמתין לצמיחתן של תחנות הקו. אלו תזכינה לביקור נוסף ממני ככל הנראה רק בשנה הבאה. עד אז: שבת שלום, אמיגוס!
תודה רבה בועז! תענוג :)
 

Subi777

New member
הטמטום הנוכחי בכל המהלך הוא הכביש

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
הטמטום הנוכחי בכל המהלך הוא הכביש
מאחיהוד לצומת אחיהוד...
כמה מטרים לפני צומת הכניסה לאחיהוד הרחיבו את הכביש לדו מסלולי וזה ממשיך גם כמה מטרים אחרי הצומת.. ואז הכביש הופך לחד מסלולי למשך כמה עשרות מטרים בודדים עד צומת אחיהוד.

ההפיכה לחד מסלולי יוצרת פקקי ענק, הרבה יותר מצומת אחיהוד עצמה. אילו היו מתמקדים בהרחבת הכביש לדו מסלולי בכמה עשרות מטרים האלה... המציאות היומיומית בצומת הייתה אחרת לגמרי. יש הרבה כלי רכב שבכלל לא מבקשים לפנות לכיוון עכו אלא להשתלב לכיוון כרמיאל.
 
רבה בועז! כמחווה - קבל תמונה מ...

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
רבה בועז! כמחווה - קבל תמונה מ...
תחילת בנייתה של מנהרת הרכבת במחלף רעננה דרום.. (ניתן לזהות את בנין אמדוקס ברקע..)

התמונה נלקחה מהאתר הנ"ל
 
ועוד משהו קטן..

רבה בועז! כמחווה - קבל תמונה מ...
תחילת בנייתה של מנהרת הרכבת במחלף רעננה דרום.. (ניתן לזהות את בנין אמדוקס ברקע..)

התמונה נלקחה מהאתר הנ"ל
ועוד משהו קטן..
צולם מאחד מבניני המשרדים שבאיירפורט סיטי.. רכבת משא חוצה את את כביש 40 בסמוך לצומת אל על, לכיון ראש העין.. (מסילת לוד - ראש העין).
 

בועז ל

New member
דני: אתה מסתכן בכך שאבקש מך להעלות שרשור

רבה בועז! כמחווה - קבל תמונה מ...
תחילת בנייתה של מנהרת הרכבת במחלף רעננה דרום.. (ניתן לזהות את בנין אמדוקס ברקע..)

התמונה נלקחה מהאתר הנ"ל
דני: אתה מסתכן בכך שאבקש מך להעלות שרשור
מהפרויקט.
תודה רבה על התמונה מ"חפיר יבנה".
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה