שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
 

בועז ל

New member
הפרדה מפלסית 50

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
הפרדה מפלסית 50
יאללה, לדרך. בחרתי לפתוח את השרשור דווקא בנקודת הסיום של הסיור - הפרדה מפלסית 50 ומראה הגשר הענק והמוכר שבכניסה הדרומית לעכו. את נקודת התצפית הנהדרת שבגבעת נפוליאון נידב עבורנו מתן (מאיט חלקיקים), שהגיע לשלב הפינאלה של הסיור.
מתחת לגשר שהקמתו נוהלה ע"י "יפה נוף", עוברים שני קווי הרכבת הצפוניים: הקו המוכפל לנהרייה והקו העתידי לכרמיאל. תוואי המבנה התחתון בקטע המערבי של הפרויקט הוא התוואי המתקדם ביותר בכל אורך הפרויקט וסביר להניח שקטע זה יחנוך את עבודות המבנה העליון. במכרז המבנה העליון זכו "סולל בונה", DB הגרמנית ו"לסיקו". באופן שטרם הכרנו, המכרז כולל את העבודות להקמת המבנה העליון של שלושה פרויקטים: מסילת העמק, הקו לכרמיאל ו-531 במרכז. כמו"כ, במסגרת המכרז תצטרכנה הזוכות לבצע את מערכות מנהרות גילון. הצפי לתחילת עבודות המבנה העליון בקו לכרמיאל - סוף אוגוסט עד ספטמבר השנה.
 

בועז ל

New member
מבט על הסביבה

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
מבט על הסביבה
רכבת סימנס בקו עכו-נהרייה המוכפל.
 

בועז ל

New member
תחנת עכו

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
תחנת עכו
למרגלות הגבעה עדיין ניתן לשמוע את קולו של עמי פזטל רותח מכעס: "אבל, זוהיר: מי הבקיע למי?"

לך תאמין שפעם שיחקו במגרש ההוא כדורגל.
 

alantan

New member
בשביל בור בכדורגל כמוני, האם תוכל להסביר לי

תחנת עכו
למרגלות הגבעה עדיין ניתן לשמוע את קולו של עמי פזטל רותח מכעס: "אבל, זוהיר: מי הבקיע למי?"

לך תאמין שפעם שיחקו במגרש ההוא כדורגל.
בשביל בור בכדורגל כמוני, האם תוכל להסביר לי
איפה היה פה מגרש?
 

בועז ל

New member
המגרש נמצא למרגלות המדרון המערבי של הגבעה

בשביל בור בכדורגל כמוני, האם תוכל להסביר לי
איפה היה פה מגרש?
המגרש נמצא למרגלות המדרון המערבי של הגבעה
ואינו נראה בתמונות שצילמתי. בינתיים, בעודך מאזין לקלאסיקה, נסה מזלך אצל רמי או קובי.
 
אלן, זוהייר בהלול עשה את הסטאז' במגרש ההוא

בשביל בור בכדורגל כמוני, האם תוכל להסביר לי
איפה היה פה מגרש?
אלן, זוהייר בהלול עשה את הסטאז' במגרש ההוא
זוהייר הוא כידוע מעכו, והיה למעשה שדר מקומי בימים בהם עכו היתה חברת קבע בליגה הלאומית (למרבה הפלא היא הצליחה לחדש ימיה כקדם בשנים האחרונות).

יוסי בנאי ז"ל התמקד על האקזוטיקה הכפולה של עכו וזוהייר והוציא ממנה זהב קומי טהור שלא יימוג לעולם.
 

בועז ל

New member
אחח.. להתמוגג


"משליכים את ארטיקיהם קרטיביהם ושכניהם
אל השמיים הכחולים"....
אחח.. להתמוגג

אל תתחיל, וילהלם. אני צריך להשלים שרשור ארוך וכמעט כל משפט במערכון הזה הוא מלמיליאן.


"בעיטה אשר תשנה את פני מדיניות הכדורגל בארצנו"... "אני נחנק, עמי...תיחנק, אבל תגיד לי מי הבקיע למי?"
 
יוסי בנאי הגדול

אחח.. להתמוגג

אל תתחיל, וילהלם. אני צריך להשלים שרשור ארוך וכמעט כל משפט במערכון הזה הוא מלמיליאן.


"בעיטה אשר תשנה את פני מדיניות הכדורגל בארצנו"... "אני נחנק, עמי...תיחנק, אבל תגיד לי מי הבקיע למי?"
יוסי בנאי הגדול
תצרף את המערכון הזה ל"אופסייד סטורי" ותקבל את כל הבסיס לתרבות הכדורגל (אם יש דבר כזה...) בישראל.

לא תקין שעזב אותנו כל כך מהר.
 

בועז ל

New member
השלט שעושה עבורי את העבודה

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
השלט שעושה עבורי את העבודה
אם רק היה בו האוטובוס של אנדי, הכול היה מושלם.
 

בועז ל

New member
מבט על התוואי מגשר כביש 4

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
מבט על התוואי מגשר כביש 4
המבט לכיוון מזרח. כאמור, הקטע הנראה בתמונה מתעד מצב מתקדם של המבנה התחתון.
 

בועז ל

New member
מבט נוסף מכביש 4

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
מבט נוסף מכביש 4
הפעם לכיוון המפרץ.
 

בועז ל

New member
צומת אחיהוד

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
צומת אחיהוד
מבט כללי על הצומת. גשר הרכבת, שעליו הורכבו קורות לפני כחודש, חולף מעל כביש 70 ומגביה את תוואי המסילה. בסביבת הגשר ניתן להבחין שעוד נותרו עבודות להקמת סוללת הגבהה לתוואי והשלמת מיסעת הגשר.
 

בועז ל

New member
אי-שם, בזמן לא מוגדר בעתיד,

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
אי-שם, בזמן לא מוגדר בעתיד,
צפוי צומת אחיהוד להתבטל. מעט דרומית לצומת, יועתק כביש 70 בקשת מזרחה לעבר כביש 85. עוד חזון למועד.
 
אמן כן יהי רצון

אי-שם, בזמן לא מוגדר בעתיד,
צפוי צומת אחיהוד להתבטל. מעט דרומית לצומת, יועתק כביש 70 בקשת מזרחה לעבר כביש 85. עוד חזון למועד.
אמן כן יהי רצון
אחד הצמתים המטומטמים האחרונים מסוג זה שטרם הפכו למחלפים.
מפגע תחבורתי כבר יותר מ-30 שנה.
 

בועז ל

New member
מתברר שיש משפחה שלמה של צמתי טמטום בצפון

אמן כן יהי רצון
אחד הצמתים המטומטמים האחרונים מסוג זה שטרם הפכו למחלפים.
מפגע תחבורתי כבר יותר מ-30 שנה.
מתברר שיש משפחה שלמה של צמתי טמטום בצפון
צומת המוביל, עליו השלום, היה הבכור במשפחה.

ואגב דומני שהבחנתי בשלט שמודיע על עבודות להרחבת כביש 70 בקטע הצפוני והחד-נתיבי שלו. הבחנתי נכון, ויל'?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה