שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
עדיין באותו מבט: תוואי הרכבת מנמיך

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
עדיין באותו מבט: תוואי הרכבת מנמיך
ועובר מתחת לכביש הכניסה לאזוה"ת בר-לב.
 

בועז ל

New member
שדרוג כביש 1?

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
שדרוג כביש 1?
לא, אבל תודו שהמראה די דומה. אפילו הר קטן שנוצר באדיבות מנהרות גילון יש כאן.
עוד כמה מילים על בחירת מיקומה של תחנת אחיהוד: כדאי לשים לב גם לשיפוע התוואי במיקום זה, שסמוך יותר לאזוה"ת. הקמת תחנה במיקום זה הייתה גוררת אחריה עבודות עפר וביסוס נרחבות לפילוס השטח וגלישה לשטח שאינו בתחום רצועת הרכבת. בנוסף, מדובר בשטח צר משמעותית מזה שנבחר לבסוף. כל אלה הם שהובילו בעיקר לבחירת מיקומה של תחנת אחיהוד במקום שנבחר.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
****
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
****
 

בועז ל

New member
מנהרות גילון

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
מנהרות גילון
הר העפר שבתמונות הקודמות ציין את הגעתנו לפורטל המערבי של מנהרות גילון.
 

בועז ל

New member
צ. מאושר

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
צ. מאושר
המקדש הסיני כבר איננו ורק דגל שריד מהטקס נותר בפורטל המנהרה. על הדופן הצפונית (שאינה נראית) של הפורטל נכתב "צ.מאושר". בדופן זו נעשו מספר ניסיונות להתאמת גוון הפורטל. לצערי, את הצבע המאושר נוכל לראות כנראה רק בסיור הבא.
 

בועז ל

New member
מנהרות גילון - ידיים סיניות, השיטה רוסית

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
מנהרות גילון - ידיים סיניות, השיטה רוסית
פריצת מנהרות גילון שהתבצעה לפני ליל הסדר (השנייה, כשבוע אח"כ) מוצאת את פנים המנהרות במצב מתקדם. בשתי המנהרות בוצע דיפון סופי יחד עם התקדמות הכרייה.
בשונה ממנהרות 2, 3A ו-4 של הקו לירושלים, הסינים אינם מחכים לסיום הכרייה. כ-180 מ' לאחר חזית הכרייה עובדים צוותי העבודה על כל שלבי ההמשך: איטום, קונסטרוקציה, דיפון סופי. שיטת העבודה הזו חלה על כל ארבע חזיתות הכרייה. ע"פ המידע שנמסר לי, מדובר בשיטה רוסית יעילה שמקצרת את לוחות הזמנים. ואכן, מתוך 18 מנהרות הקישור של מנהרת גילון נותרו רק 8 לדיפון סופי. כ-200 מ' בלבד מפרידים בין צוותי הדיפון הסופי בכל מנהרה. בחלקים גדולים של המנהרות בוצעה כבר יציקת הרצפה.
כבר בנובמבר השנה צפויות מנהרות גילון להימסר למזמין.
 

בועז ל

New member
איך אפשר בלי קצת בוץ?

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
איך אפשר בלי קצת בוץ?
עזבו שטויות. אין בוץ 'טבעי' במנהרות גילון. הבוץ במנהרות אלו הוא תוצר של הציוד ההנדסי בלבד.
 

בועז ל

New member
בתוך 200 מ'

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
בתוך 200 מ'
ביצוע שלב האיטום. שתי מכונות נוספות דולקות אחרי צוות האיטום. האחת עוסקת ברכבת הקונסטרוקציה והשנייה בביצוע הדיפון הסופי.
 

בועז ל

New member
מנהרה מקשרת

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
מנהרה מקשרת
יריעה ראשונה של איטום מונחת על הדופן.
 

בועז ל

New member
הדבקת יריעות האיטום.

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
הדבקת יריעות האיטום.
מוחמד, עובד "דניה סיבוס" מסביר ומדגים עבורנו כיצד מתבצעת הדבקת יריעות האיטום.
 

בועז ל

New member
המכונה

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
המכונה
מייצרת חום של למעלה מ-400 מעלות צלזיוס להלחמת יריעות האיטום.
 

בועז ל

New member
איזו אטימות!

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
איזו אטימות!
 

בועז ל

New member
הכנה ליציקת ה"קיקר"

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
הכנה ליציקת ה"קיקר"
הקיקר הוא מדרגת הבטון שמלווה את דפנות המנהרה לכל אורכה ותורם ליציבות המבנה.
 

בועז ל

New member
ביצוע הקיקר

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
ביצוע הקיקר
 

בועז ל

New member
קצת אחרת

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
קצת אחרת
צִדו החיצוני של הדיפון הסופי נשקף מתוך המנהרה המקשרת. הדיפון מתבצע כמובן בתוך המנהרה הראשית ורק גב המכונה הוא זה הנראה בתמונה.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
****
 

בועז ל

New member
הפורטל המזרחי

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
הפורטל המזרחי
לאחר שהתפתלנו בתוך מנהרות גילון יצאנו לאוויר החופשי. מיכאל מנהל הפרויקט הצליח "להוכיח" לשלושת הספקנים שמנהרת גילון אכן נפרצה מקצה לקצה.

במנהרת גילון זורם אוויר מקצה לקצה. בשל כך, הוצאו מהאתר המפוחים ושרוולי האוורור. ההרגשה היא שמנהרת גילון הגיעה לסוף העונה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה