שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
תזכורת למי ששכח כיצד נראה מבנה התחנה.

שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר הסיור שערכנו בשבוע שעבר ב"חליל" של מבנה המערכות המזרחי, הגיעה העת להשלים את הסקירה. הפעם אנו מדלגים דילוג קצרצר למבנה התחנה עצמו, במטרה להתרשם מעבודת קבלן המערכות, "אלקטרה". אם עד עכשיו הורגלנו לאתגרים הנדסיים גדולים שמלווים את הקמת התחנה, הרי שעבודת קבלן המערכות היא עבודה ממושכת שעוסקת בפרטים הקטנים: תעלות, צינורות, עבודות איטום, מערכות חשמל, כיבוי, מיזוג אוויר, מחיצות בלוקים ותקשורת. גולת הכותרת של עבודת קבלן המערכות היא הקמתו של מבנה הזכוכית העילי, הגבהת מבנה האוורור ב-17 מ' נוספים והתקנת הדרגנועים ומעליות הנוסעים, שבלעדיהן קשה לי לדמיין את עצמי יורד שוב במדרגות האינסופיות של התחנה אל הרציפים. אבל בינתיים, עם כל הכבוד לגולת הכותרת, ישנה עבודה אחרת לביצוע ויחלפו עוד מספר חודשים בטרם תחל העבודה על האלמנטים הבולטים שהוזכרו.
תחנת האומה לובשת ופושטת צורה בכל פעם מחדש. היא חדשנית ואינה מפסיקה להפתיע. לא מן הנמנע כשבעוד זמן-מה אקרא את הדברים שכתבתי כאן ואתייחס אליהם כאל אוסף שטויות. פתאום אולי יתגלה שמערכות מיזוג האוויר הן אלו המרשימות ואולי דווקא החניון התת"ק ואולי...לך תדע עם התחנה הזאת.
אוקיי, זזים מהנקודה בה עצרנו בשבוע שעבר: עבודות איטום בגג התחנה.
תזכורת למי ששכח כיצד נראה מבנה התחנה.



 

בועז ל

New member
מפלס אולם הנוסעים

שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר הסיור שערכנו בשבוע שעבר ב"חליל" של מבנה המערכות המזרחי, הגיעה העת להשלים את הסקירה. הפעם אנו מדלגים דילוג קצרצר למבנה התחנה עצמו, במטרה להתרשם מעבודת קבלן המערכות, "אלקטרה". אם עד עכשיו הורגלנו לאתגרים הנדסיים גדולים שמלווים את הקמת התחנה, הרי שעבודת קבלן המערכות היא עבודה ממושכת שעוסקת בפרטים הקטנים: תעלות, צינורות, עבודות איטום, מערכות חשמל, כיבוי, מיזוג אוויר, מחיצות בלוקים ותקשורת. גולת הכותרת של עבודת קבלן המערכות היא הקמתו של מבנה הזכוכית העילי, הגבהת מבנה האוורור ב-17 מ' נוספים והתקנת הדרגנועים ומעליות הנוסעים, שבלעדיהן קשה לי לדמיין את עצמי יורד שוב במדרגות האינסופיות של התחנה אל הרציפים. אבל בינתיים, עם כל הכבוד לגולת הכותרת, ישנה עבודה אחרת לביצוע ויחלפו עוד מספר חודשים בטרם תחל העבודה על האלמנטים הבולטים שהוזכרו.
תחנת האומה לובשת ופושטת צורה בכל פעם מחדש. היא חדשנית ואינה מפסיקה להפתיע. לא מן הנמנע כשבעוד זמן-מה אקרא את הדברים שכתבתי כאן ואתייחס אליהם כאל אוסף שטויות. פתאום אולי יתגלה שמערכות מיזוג האוויר הן אלו המרשימות ואולי דווקא החניון התת"ק ואולי...לך תדע עם התחנה הזאת.
אוקיי, זזים מהנקודה בה עצרנו בשבוע שעבר: עבודות איטום בגג התחנה.
מפלס אולם הנוסעים
ושוב תזכורת: מדובר במפלס אולם הנוסעים העליון ולא זה שסמוך לרציפים.
למפלס אולם הנוסעים הגיעו בלוקים וחלקי תעלות מיזוג - שני מצרכים שנעשה בהם שימוש רב בשלב זה.

 

בועז ל

New member
צבע חדש

שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר הסיור שערכנו בשבוע שעבר ב"חליל" של מבנה המערכות המזרחי, הגיעה העת להשלים את הסקירה. הפעם אנו מדלגים דילוג קצרצר למבנה התחנה עצמו, במטרה להתרשם מעבודת קבלן המערכות, "אלקטרה". אם עד עכשיו הורגלנו לאתגרים הנדסיים גדולים שמלווים את הקמת התחנה, הרי שעבודת קבלן המערכות היא עבודה ממושכת שעוסקת בפרטים הקטנים: תעלות, צינורות, עבודות איטום, מערכות חשמל, כיבוי, מיזוג אוויר, מחיצות בלוקים ותקשורת. גולת הכותרת של עבודת קבלן המערכות היא הקמתו של מבנה הזכוכית העילי, הגבהת מבנה האוורור ב-17 מ' נוספים והתקנת הדרגנועים ומעליות הנוסעים, שבלעדיהן קשה לי לדמיין את עצמי יורד שוב במדרגות האינסופיות של התחנה אל הרציפים. אבל בינתיים, עם כל הכבוד לגולת הכותרת, ישנה עבודה אחרת לביצוע ויחלפו עוד מספר חודשים בטרם תחל העבודה על האלמנטים הבולטים שהוזכרו.
תחנת האומה לובשת ופושטת צורה בכל פעם מחדש. היא חדשנית ואינה מפסיקה להפתיע. לא מן הנמנע כשבעוד זמן-מה אקרא את הדברים שכתבתי כאן ואתייחס אליהם כאל אוסף שטויות. פתאום אולי יתגלה שמערכות מיזוג האוויר הן אלו המרשימות ואולי דווקא החניון התת"ק ואולי...לך תדע עם התחנה הזאת.
אוקיי, זזים מהנקודה בה עצרנו בשבוע שעבר: עבודות איטום בגג התחנה.
צבע חדש
כבר ראינו, לא?

 

בועז ל

New member
תעלות מיזוג

שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר הסיור שערכנו בשבוע שעבר ב"חליל" של מבנה המערכות המזרחי, הגיעה העת להשלים את הסקירה. הפעם אנו מדלגים דילוג קצרצר למבנה התחנה עצמו, במטרה להתרשם מעבודת קבלן המערכות, "אלקטרה". אם עד עכשיו הורגלנו לאתגרים הנדסיים גדולים שמלווים את הקמת התחנה, הרי שעבודת קבלן המערכות היא עבודה ממושכת שעוסקת בפרטים הקטנים: תעלות, צינורות, עבודות איטום, מערכות חשמל, כיבוי, מיזוג אוויר, מחיצות בלוקים ותקשורת. גולת הכותרת של עבודת קבלן המערכות היא הקמתו של מבנה הזכוכית העילי, הגבהת מבנה האוורור ב-17 מ' נוספים והתקנת הדרגנועים ומעליות הנוסעים, שבלעדיהן קשה לי לדמיין את עצמי יורד שוב במדרגות האינסופיות של התחנה אל הרציפים. אבל בינתיים, עם כל הכבוד לגולת הכותרת, ישנה עבודה אחרת לביצוע ויחלפו עוד מספר חודשים בטרם תחל העבודה על האלמנטים הבולטים שהוזכרו.
תחנת האומה לובשת ופושטת צורה בכל פעם מחדש. היא חדשנית ואינה מפסיקה להפתיע. לא מן הנמנע כשבעוד זמן-מה אקרא את הדברים שכתבתי כאן ואתייחס אליהם כאל אוסף שטויות. פתאום אולי יתגלה שמערכות מיזוג האוויר הן אלו המרשימות ואולי דווקא החניון התת"ק ואולי...לך תדע עם התחנה הזאת.
אוקיי, זזים מהנקודה בה עצרנו בשבוע שעבר: עבודות איטום בגג התחנה.
תעלות מיזוג
משלוח חדש שטרם הותקן בזמן הסיור.

 

בועז ל

New member
קירות חדשים ומחיצות.

שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר הסיור שערכנו בשבוע שעבר ב"חליל" של מבנה המערכות המזרחי, הגיעה העת להשלים את הסקירה. הפעם אנו מדלגים דילוג קצרצר למבנה התחנה עצמו, במטרה להתרשם מעבודת קבלן המערכות, "אלקטרה". אם עד עכשיו הורגלנו לאתגרים הנדסיים גדולים שמלווים את הקמת התחנה, הרי שעבודת קבלן המערכות היא עבודה ממושכת שעוסקת בפרטים הקטנים: תעלות, צינורות, עבודות איטום, מערכות חשמל, כיבוי, מיזוג אוויר, מחיצות בלוקים ותקשורת. גולת הכותרת של עבודת קבלן המערכות היא הקמתו של מבנה הזכוכית העילי, הגבהת מבנה האוורור ב-17 מ' נוספים והתקנת הדרגנועים ומעליות הנוסעים, שבלעדיהן קשה לי לדמיין את עצמי יורד שוב במדרגות האינסופיות של התחנה אל הרציפים. אבל בינתיים, עם כל הכבוד לגולת הכותרת, ישנה עבודה אחרת לביצוע ויחלפו עוד מספר חודשים בטרם תחל העבודה על האלמנטים הבולטים שהוזכרו.
תחנת האומה לובשת ופושטת צורה בכל פעם מחדש. היא חדשנית ואינה מפסיקה להפתיע. לא מן הנמנע כשבעוד זמן-מה אקרא את הדברים שכתבתי כאן ואתייחס אליהם כאל אוסף שטויות. פתאום אולי יתגלה שמערכות מיזוג האוויר הן אלו המרשימות ואולי דווקא החניון התת"ק ואולי...לך תדע עם התחנה הזאת.
אוקיי, זזים מהנקודה בה עצרנו בשבוע שעבר: עבודות איטום בגג התחנה.
קירות חדשים ומחיצות.
בקצהו המערבי של אולם הנוסעים מוקמים קירות בלוקים ונבנות מחיצות חדשות. חלקם של החללים הגדולים שהיו שם ובמפלסים נוספים מתחיל להיסגר.



 

בועז ל

New member
תמונות נוספות ממפלס אולם הנוסעים.

שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר הסיור שערכנו בשבוע שעבר ב"חליל" של מבנה המערכות המזרחי, הגיעה העת להשלים את הסקירה. הפעם אנו מדלגים דילוג קצרצר למבנה התחנה עצמו, במטרה להתרשם מעבודת קבלן המערכות, "אלקטרה". אם עד עכשיו הורגלנו לאתגרים הנדסיים גדולים שמלווים את הקמת התחנה, הרי שעבודת קבלן המערכות היא עבודה ממושכת שעוסקת בפרטים הקטנים: תעלות, צינורות, עבודות איטום, מערכות חשמל, כיבוי, מיזוג אוויר, מחיצות בלוקים ותקשורת. גולת הכותרת של עבודת קבלן המערכות היא הקמתו של מבנה הזכוכית העילי, הגבהת מבנה האוורור ב-17 מ' נוספים והתקנת הדרגנועים ומעליות הנוסעים, שבלעדיהן קשה לי לדמיין את עצמי יורד שוב במדרגות האינסופיות של התחנה אל הרציפים. אבל בינתיים, עם כל הכבוד לגולת הכותרת, ישנה עבודה אחרת לביצוע ויחלפו עוד מספר חודשים בטרם תחל העבודה על האלמנטים הבולטים שהוזכרו.
תחנת האומה לובשת ופושטת צורה בכל פעם מחדש. היא חדשנית ואינה מפסיקה להפתיע. לא מן הנמנע כשבעוד זמן-מה אקרא את הדברים שכתבתי כאן ואתייחס אליהם כאל אוסף שטויות. פתאום אולי יתגלה שמערכות מיזוג האוויר הן אלו המרשימות ואולי דווקא החניון התת"ק ואולי...לך תדע עם התחנה הזאת.
אוקיי, זזים מהנקודה בה עצרנו בשבוע שעבר: עבודות איטום בגג התחנה.
תמונות נוספות ממפלס אולם הנוסעים.





 

בועז ל

New member
"בפנוכו"

שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר הסיור שערכנו בשבוע שעבר ב"חליל" של מבנה המערכות המזרחי, הגיעה העת להשלים את הסקירה. הפעם אנו מדלגים דילוג קצרצר למבנה התחנה עצמו, במטרה להתרשם מעבודת קבלן המערכות, "אלקטרה". אם עד עכשיו הורגלנו לאתגרים הנדסיים גדולים שמלווים את הקמת התחנה, הרי שעבודת קבלן המערכות היא עבודה ממושכת שעוסקת בפרטים הקטנים: תעלות, צינורות, עבודות איטום, מערכות חשמל, כיבוי, מיזוג אוויר, מחיצות בלוקים ותקשורת. גולת הכותרת של עבודת קבלן המערכות היא הקמתו של מבנה הזכוכית העילי, הגבהת מבנה האוורור ב-17 מ' נוספים והתקנת הדרגנועים ומעליות הנוסעים, שבלעדיהן קשה לי לדמיין את עצמי יורד שוב במדרגות האינסופיות של התחנה אל הרציפים. אבל בינתיים, עם כל הכבוד לגולת הכותרת, ישנה עבודה אחרת לביצוע ויחלפו עוד מספר חודשים בטרם תחל העבודה על האלמנטים הבולטים שהוזכרו.
תחנת האומה לובשת ופושטת צורה בכל פעם מחדש. היא חדשנית ואינה מפסיקה להפתיע. לא מן הנמנע כשבעוד זמן-מה אקרא את הדברים שכתבתי כאן ואתייחס אליהם כאל אוסף שטויות. פתאום אולי יתגלה שמערכות מיזוג האוויר הן אלו המרשימות ואולי דווקא החניון התת"ק ואולי...לך תדע עם התחנה הזאת.
אוקיי, זזים מהנקודה בה עצרנו בשבוע שעבר: עבודות איטום בגג התחנה.
"בפנוכו"
מאולם הנוסעים אפשר לגשת לחדרים הפנימיים שבמפלס. בחדרים אלה הותקנה תאורה שמשמשת את העובדים וכעת תנאי הצילום הפכו לאנושיים יותר.





 

בועז ל

New member
האור שמשמאל

שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר הסיור שערכנו בשבוע שעבר ב"חליל" של מבנה המערכות המזרחי, הגיעה העת להשלים את הסקירה. הפעם אנו מדלגים דילוג קצרצר למבנה התחנה עצמו, במטרה להתרשם מעבודת קבלן המערכות, "אלקטרה". אם עד עכשיו הורגלנו לאתגרים הנדסיים גדולים שמלווים את הקמת התחנה, הרי שעבודת קבלן המערכות היא עבודה ממושכת שעוסקת בפרטים הקטנים: תעלות, צינורות, עבודות איטום, מערכות חשמל, כיבוי, מיזוג אוויר, מחיצות בלוקים ותקשורת. גולת הכותרת של עבודת קבלן המערכות היא הקמתו של מבנה הזכוכית העילי, הגבהת מבנה האוורור ב-17 מ' נוספים והתקנת הדרגנועים ומעליות הנוסעים, שבלעדיהן קשה לי לדמיין את עצמי יורד שוב במדרגות האינסופיות של התחנה אל הרציפים. אבל בינתיים, עם כל הכבוד לגולת הכותרת, ישנה עבודה אחרת לביצוע ויחלפו עוד מספר חודשים בטרם תחל העבודה על האלמנטים הבולטים שהוזכרו.
תחנת האומה לובשת ופושטת צורה בכל פעם מחדש. היא חדשנית ואינה מפסיקה להפתיע. לא מן הנמנע כשבעוד זמן-מה אקרא את הדברים שכתבתי כאן ואתייחס אליהם כאל אוסף שטויות. פתאום אולי יתגלה שמערכות מיזוג האוויר הן אלו המרשימות ואולי דווקא החניון התת"ק ואולי...לך תדע עם התחנה הזאת.
אוקיי, זזים מהנקודה בה עצרנו בשבוע שעבר: עבודות איטום בגג התחנה.
האור שמשמאל
הוא האור שחודר דרך פיר הכנסת הציוד ומגיע עד לקרקעיתו. "קרקעיתו" משמעו, שביצענו ירידה נוספת במפלס הגובה. לפנינו משתרע מרחק הליכה גדול מקצה אחד של התחנה לקצה האחר.

 

בועז ל

New member
הליכה מקצה לקצה

שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר הסיור שערכנו בשבוע שעבר ב"חליל" של מבנה המערכות המזרחי, הגיעה העת להשלים את הסקירה. הפעם אנו מדלגים דילוג קצרצר למבנה התחנה עצמו, במטרה להתרשם מעבודת קבלן המערכות, "אלקטרה". אם עד עכשיו הורגלנו לאתגרים הנדסיים גדולים שמלווים את הקמת התחנה, הרי שעבודת קבלן המערכות היא עבודה ממושכת שעוסקת בפרטים הקטנים: תעלות, צינורות, עבודות איטום, מערכות חשמל, כיבוי, מיזוג אוויר, מחיצות בלוקים ותקשורת. גולת הכותרת של עבודת קבלן המערכות היא הקמתו של מבנה הזכוכית העילי, הגבהת מבנה האוורור ב-17 מ' נוספים והתקנת הדרגנועים ומעליות הנוסעים, שבלעדיהן קשה לי לדמיין את עצמי יורד שוב במדרגות האינסופיות של התחנה אל הרציפים. אבל בינתיים, עם כל הכבוד לגולת הכותרת, ישנה עבודה אחרת לביצוע ויחלפו עוד מספר חודשים בטרם תחל העבודה על האלמנטים הבולטים שהוזכרו.
תחנת האומה לובשת ופושטת צורה בכל פעם מחדש. היא חדשנית ואינה מפסיקה להפתיע. לא מן הנמנע כשבעוד זמן-מה אקרא את הדברים שכתבתי כאן ואתייחס אליהם כאל אוסף שטויות. פתאום אולי יתגלה שמערכות מיזוג האוויר הן אלו המרשימות ואולי דווקא החניון התת"ק ואולי...לך תדע עם התחנה הזאת.
אוקיי, זזים מהנקודה בה עצרנו בשבוע שעבר: עבודות איטום בגג התחנה.
הליכה מקצה לקצה
בדרך אנו חולפים על חדרי הגנרטורים והחשמל שמשמאלנו.

 

בועז ל

New member
חדר ארונות חשמל

שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר הסיור שערכנו בשבוע שעבר ב"חליל" של מבנה המערכות המזרחי, הגיעה העת להשלים את הסקירה. הפעם אנו מדלגים דילוג קצרצר למבנה התחנה עצמו, במטרה להתרשם מעבודת קבלן המערכות, "אלקטרה". אם עד עכשיו הורגלנו לאתגרים הנדסיים גדולים שמלווים את הקמת התחנה, הרי שעבודת קבלן המערכות היא עבודה ממושכת שעוסקת בפרטים הקטנים: תעלות, צינורות, עבודות איטום, מערכות חשמל, כיבוי, מיזוג אוויר, מחיצות בלוקים ותקשורת. גולת הכותרת של עבודת קבלן המערכות היא הקמתו של מבנה הזכוכית העילי, הגבהת מבנה האוורור ב-17 מ' נוספים והתקנת הדרגנועים ומעליות הנוסעים, שבלעדיהן קשה לי לדמיין את עצמי יורד שוב במדרגות האינסופיות של התחנה אל הרציפים. אבל בינתיים, עם כל הכבוד לגולת הכותרת, ישנה עבודה אחרת לביצוע ויחלפו עוד מספר חודשים בטרם תחל העבודה על האלמנטים הבולטים שהוזכרו.
תחנת האומה לובשת ופושטת צורה בכל פעם מחדש. היא חדשנית ואינה מפסיקה להפתיע. לא מן הנמנע כשבעוד זמן-מה אקרא את הדברים שכתבתי כאן ואתייחס אליהם כאל אוסף שטויות. פתאום אולי יתגלה שמערכות מיזוג האוויר הן אלו המרשימות ואולי דווקא החניון התת"ק ואולי...לך תדע עם התחנה הזאת.
אוקיי, זזים מהנקודה בה עצרנו בשבוע שעבר: עבודות איטום בגג התחנה.
חדר ארונות חשמל
ברצפה, מתחת לארבע השורות של לוחות העץ, נמצאות שוחות הכבלים.

 

בועז ל

New member
עוד מבט

שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר הסיור שערכנו בשבוע שעבר ב"חליל" של מבנה המערכות המזרחי, הגיעה העת להשלים את הסקירה. הפעם אנו מדלגים דילוג קצרצר למבנה התחנה עצמו, במטרה להתרשם מעבודת קבלן המערכות, "אלקטרה". אם עד עכשיו הורגלנו לאתגרים הנדסיים גדולים שמלווים את הקמת התחנה, הרי שעבודת קבלן המערכות היא עבודה ממושכת שעוסקת בפרטים הקטנים: תעלות, צינורות, עבודות איטום, מערכות חשמל, כיבוי, מיזוג אוויר, מחיצות בלוקים ותקשורת. גולת הכותרת של עבודת קבלן המערכות היא הקמתו של מבנה הזכוכית העילי, הגבהת מבנה האוורור ב-17 מ' נוספים והתקנת הדרגנועים ומעליות הנוסעים, שבלעדיהן קשה לי לדמיין את עצמי יורד שוב במדרגות האינסופיות של התחנה אל הרציפים. אבל בינתיים, עם כל הכבוד לגולת הכותרת, ישנה עבודה אחרת לביצוע ויחלפו עוד מספר חודשים בטרם תחל העבודה על האלמנטים הבולטים שהוזכרו.
תחנת האומה לובשת ופושטת צורה בכל פעם מחדש. היא חדשנית ואינה מפסיקה להפתיע. לא מן הנמנע כשבעוד זמן-מה אקרא את הדברים שכתבתי כאן ואתייחס אליהם כאל אוסף שטויות. פתאום אולי יתגלה שמערכות מיזוג האוויר הן אלו המרשימות ואולי דווקא החניון התת"ק ואולי...לך תדע עם התחנה הזאת.
אוקיי, זזים מהנקודה בה עצרנו בשבוע שעבר: עבודות איטום בגג התחנה.
עוד מבט
על חדר ארונות החשמל.



 

בועז ל

New member
פתחים למאגרי מים

שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר הסיור שערכנו בשבוע שעבר ב"חליל" של מבנה המערכות המזרחי, הגיעה העת להשלים את הסקירה. הפעם אנו מדלגים דילוג קצרצר למבנה התחנה עצמו, במטרה להתרשם מעבודת קבלן המערכות, "אלקטרה". אם עד עכשיו הורגלנו לאתגרים הנדסיים גדולים שמלווים את הקמת התחנה, הרי שעבודת קבלן המערכות היא עבודה ממושכת שעוסקת בפרטים הקטנים: תעלות, צינורות, עבודות איטום, מערכות חשמל, כיבוי, מיזוג אוויר, מחיצות בלוקים ותקשורת. גולת הכותרת של עבודת קבלן המערכות היא הקמתו של מבנה הזכוכית העילי, הגבהת מבנה האוורור ב-17 מ' נוספים והתקנת הדרגנועים ומעליות הנוסעים, שבלעדיהן קשה לי לדמיין את עצמי יורד שוב במדרגות האינסופיות של התחנה אל הרציפים. אבל בינתיים, עם כל הכבוד לגולת הכותרת, ישנה עבודה אחרת לביצוע ויחלפו עוד מספר חודשים בטרם תחל העבודה על האלמנטים הבולטים שהוזכרו.
תחנת האומה לובשת ופושטת צורה בכל פעם מחדש. היא חדשנית ואינה מפסיקה להפתיע. לא מן הנמנע כשבעוד זמן-מה אקרא את הדברים שכתבתי כאן ואתייחס אליהם כאל אוסף שטויות. פתאום אולי יתגלה שמערכות מיזוג האוויר הן אלו המרשימות ואולי דווקא החניון התת"ק ואולי...לך תדע עם התחנה הזאת.
אוקיי, זזים מהנקודה בה עצרנו בשבוע שעבר: עבודות איטום בגג התחנה.
פתחים למאגרי מים
שני פתחים בתקרת אחד החדרים. האחד, למאגר מים שישרת את מע' הכיבוי. השני, למאגר מי שתייה. ברצפת החדר בוצעה הצפה לצורך בדיקת האיטום.



 

davidfainshtein

Member
מנהל
מוזר שמאגר מי השתיה נמצא במפלס גבוה כ"כ

פתחים למאגרי מים
שני פתחים בתקרת אחד החדרים. האחד, למאגר מים שישרת את מע' הכיבוי. השני, למאגר מי שתייה. ברצפת החדר בוצעה הצפה לצורך בדיקת האיטום.
מוזר שמאגר מי השתיה נמצא במפלס גבוה כ"כ
כמבנה אסטרטגי, המאגר אמור להיות מוגן מחשיפה לעולם החיצון, במיוחד פגיעה טקטית וקרינה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אם אני מבין את בועז

זה מפלס גבוה?
אם אני מבין את בועז
וזה איפה שאני חושב שזה אז כן. במידה והמאגר אמור לתת מענה במקרים הקיצוניים שבשבילם נבנה המקום במקביל לשימושו כתחנת רכבת אז המאגר אמור להיות הכי נמוך שאפשר.
 

amit1270

New member
אני חושב שזה המפלס הכי נמוך שאיננו פיר

אם אני מבין את בועז
וזה איפה שאני חושב שזה אז כן. במידה והמאגר אמור לתת מענה במקרים הקיצוניים שבשבילם נבנה המקום במקביל לשימושו כתחנת רכבת אז המאגר אמור להיות הכי נמוך שאפשר.
אני חושב שזה המפלס הכי נמוך שאיננו פיר
 

בועז ל

New member
דופן פיר המעליות.

שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר הסיור שערכנו בשבוע שעבר ב"חליל" של מבנה המערכות המזרחי, הגיעה העת להשלים את הסקירה. הפעם אנו מדלגים דילוג קצרצר למבנה התחנה עצמו, במטרה להתרשם מעבודת קבלן המערכות, "אלקטרה". אם עד עכשיו הורגלנו לאתגרים הנדסיים גדולים שמלווים את הקמת התחנה, הרי שעבודת קבלן המערכות היא עבודה ממושכת שעוסקת בפרטים הקטנים: תעלות, צינורות, עבודות איטום, מערכות חשמל, כיבוי, מיזוג אוויר, מחיצות בלוקים ותקשורת. גולת הכותרת של עבודת קבלן המערכות היא הקמתו של מבנה הזכוכית העילי, הגבהת מבנה האוורור ב-17 מ' נוספים והתקנת הדרגנועים ומעליות הנוסעים, שבלעדיהן קשה לי לדמיין את עצמי יורד שוב במדרגות האינסופיות של התחנה אל הרציפים. אבל בינתיים, עם כל הכבוד לגולת הכותרת, ישנה עבודה אחרת לביצוע ויחלפו עוד מספר חודשים בטרם תחל העבודה על האלמנטים הבולטים שהוזכרו.
תחנת האומה לובשת ופושטת צורה בכל פעם מחדש. היא חדשנית ואינה מפסיקה להפתיע. לא מן הנמנע כשבעוד זמן-מה אקרא את הדברים שכתבתי כאן ואתייחס אליהם כאל אוסף שטויות. פתאום אולי יתגלה שמערכות מיזוג האוויר הן אלו המרשימות ואולי דווקא החניון התת"ק ואולי...לך תדע עם התחנה הזאת.
אוקיי, זזים מהנקודה בה עצרנו בשבוע שעבר: עבודות איטום בגג התחנה.
דופן פיר המעליות.
או, עכשיו אפשר לצלם סוף-סוף. מקום יחיד ואחד המקומות המיוחדים במתחם התחנה שבהם ניתן לראות מקטע מהמעטפת החיצונית של פיר המעליות הענק. עד לכניסתו של קבלן המערכות שרר במקום חושך מצרים.

 

בועז ל

New member
"קפיצה" קטנה אל הרציף

שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר הסיור שערכנו בשבוע שעבר ב"חליל" של מבנה המערכות המזרחי, הגיעה העת להשלים את הסקירה. הפעם אנו מדלגים דילוג קצרצר למבנה התחנה עצמו, במטרה להתרשם מעבודת קבלן המערכות, "אלקטרה". אם עד עכשיו הורגלנו לאתגרים הנדסיים גדולים שמלווים את הקמת התחנה, הרי שעבודת קבלן המערכות היא עבודה ממושכת שעוסקת בפרטים הקטנים: תעלות, צינורות, עבודות איטום, מערכות חשמל, כיבוי, מיזוג אוויר, מחיצות בלוקים ותקשורת. גולת הכותרת של עבודת קבלן המערכות היא הקמתו של מבנה הזכוכית העילי, הגבהת מבנה האוורור ב-17 מ' נוספים והתקנת הדרגנועים ומעליות הנוסעים, שבלעדיהן קשה לי לדמיין את עצמי יורד שוב במדרגות האינסופיות של התחנה אל הרציפים. אבל בינתיים, עם כל הכבוד לגולת הכותרת, ישנה עבודה אחרת לביצוע ויחלפו עוד מספר חודשים בטרם תחל העבודה על האלמנטים הבולטים שהוזכרו.
תחנת האומה לובשת ופושטת צורה בכל פעם מחדש. היא חדשנית ואינה מפסיקה להפתיע. לא מן הנמנע כשבעוד זמן-מה אקרא את הדברים שכתבתי כאן ואתייחס אליהם כאל אוסף שטויות. פתאום אולי יתגלה שמערכות מיזוג האוויר הן אלו המרשימות ואולי דווקא החניון התת"ק ואולי...לך תדע עם התחנה הזאת.
אוקיי, זזים מהנקודה בה עצרנו בשבוע שעבר: עבודות איטום בגג התחנה.
"קפיצה" קטנה אל הרציף
ד"ש עם צליל מן הרציף: עוד נקודה שבעבר התקשיתי מאוד לצלם. תהום שעומקה מתקרב ל-60 מטרים מצפה למי שמחליט לקצר את דרכו אל הרציף. ממעמקים מטפסים צלילי מכונות וכלי עבודה שבוקעים מהרציף הצפוני.



 
מצב
הנושא נעול.
למעלה