שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
ד"ש נוסף לסיום.

שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר הסיור שערכנו בשבוע שעבר ב"חליל" של מבנה המערכות המזרחי, הגיעה העת להשלים את הסקירה. הפעם אנו מדלגים דילוג קצרצר למבנה התחנה עצמו, במטרה להתרשם מעבודת קבלן המערכות, "אלקטרה". אם עד עכשיו הורגלנו לאתגרים הנדסיים גדולים שמלווים את הקמת התחנה, הרי שעבודת קבלן המערכות היא עבודה ממושכת שעוסקת בפרטים הקטנים: תעלות, צינורות, עבודות איטום, מערכות חשמל, כיבוי, מיזוג אוויר, מחיצות בלוקים ותקשורת. גולת הכותרת של עבודת קבלן המערכות היא הקמתו של מבנה הזכוכית העילי, הגבהת מבנה האוורור ב-17 מ' נוספים והתקנת הדרגנועים ומעליות הנוסעים, שבלעדיהן קשה לי לדמיין את עצמי יורד שוב במדרגות האינסופיות של התחנה אל הרציפים. אבל בינתיים, עם כל הכבוד לגולת הכותרת, ישנה עבודה אחרת לביצוע ויחלפו עוד מספר חודשים בטרם תחל העבודה על האלמנטים הבולטים שהוזכרו.
תחנת האומה לובשת ופושטת צורה בכל פעם מחדש. היא חדשנית ואינה מפסיקה להפתיע. לא מן הנמנע כשבעוד זמן-מה אקרא את הדברים שכתבתי כאן ואתייחס אליהם כאל אוסף שטויות. פתאום אולי יתגלה שמערכות מיזוג האוויר הן אלו המרשימות ואולי דווקא החניון התת"ק ואולי...לך תדע עם התחנה הזאת.
אוקיי, זזים מהנקודה בה עצרנו בשבוע שעבר: עבודות איטום בגג התחנה.
ד"ש נוסף לסיום.
מראה פיר הדרגנועים לקראת ביצוע הדיפון הסופי. עושה רושם שבחודשים הקרובים אניח לתחנת האומה, אלא אם כן...

שבת שלום, אמיגוס.



 

DotanS33

New member
תודה רבה!

ד"ש נוסף לסיום.
מראה פיר הדרגנועים לקראת ביצוע הדיפון הסופי. עושה רושם שבחודשים הקרובים אניח לתחנת האומה, אלא אם כן...

שבת שלום, אמיגוס.
תודה רבה!
יופי של תמונות + הסברים, תענוג.

דותן
 
רבה בועז


שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר הסיור שערכנו בשבוע שעבר ב"חליל" של מבנה המערכות המזרחי, הגיעה העת להשלים את הסקירה. הפעם אנו מדלגים דילוג קצרצר למבנה התחנה עצמו, במטרה להתרשם מעבודת קבלן המערכות, "אלקטרה". אם עד עכשיו הורגלנו לאתגרים הנדסיים גדולים שמלווים את הקמת התחנה, הרי שעבודת קבלן המערכות היא עבודה ממושכת שעוסקת בפרטים הקטנים: תעלות, צינורות, עבודות איטום, מערכות חשמל, כיבוי, מיזוג אוויר, מחיצות בלוקים ותקשורת. גולת הכותרת של עבודת קבלן המערכות היא הקמתו של מבנה הזכוכית העילי, הגבהת מבנה האוורור ב-17 מ' נוספים והתקנת הדרגנועים ומעליות הנוסעים, שבלעדיהן קשה לי לדמיין את עצמי יורד שוב במדרגות האינסופיות של התחנה אל הרציפים. אבל בינתיים, עם כל הכבוד לגולת הכותרת, ישנה עבודה אחרת לביצוע ויחלפו עוד מספר חודשים בטרם תחל העבודה על האלמנטים הבולטים שהוזכרו.
תחנת האומה לובשת ופושטת צורה בכל פעם מחדש. היא חדשנית ואינה מפסיקה להפתיע. לא מן הנמנע כשבעוד זמן-מה אקרא את הדברים שכתבתי כאן ואתייחס אליהם כאל אוסף שטויות. פתאום אולי יתגלה שמערכות מיזוג האוויר הן אלו המרשימות ואולי דווקא החניון התת"ק ואולי...לך תדע עם התחנה הזאת.
אוקיי, זזים מהנקודה בה עצרנו בשבוע שעבר: עבודות איטום בגג התחנה.
רבה בועז
 
תודה רבה.

שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר הסיור שערכנו בשבוע שעבר ב"חליל" של מבנה המערכות המזרחי, הגיעה העת להשלים את הסקירה. הפעם אנו מדלגים דילוג קצרצר למבנה התחנה עצמו, במטרה להתרשם מעבודת קבלן המערכות, "אלקטרה". אם עד עכשיו הורגלנו לאתגרים הנדסיים גדולים שמלווים את הקמת התחנה, הרי שעבודת קבלן המערכות היא עבודה ממושכת שעוסקת בפרטים הקטנים: תעלות, צינורות, עבודות איטום, מערכות חשמל, כיבוי, מיזוג אוויר, מחיצות בלוקים ותקשורת. גולת הכותרת של עבודת קבלן המערכות היא הקמתו של מבנה הזכוכית העילי, הגבהת מבנה האוורור ב-17 מ' נוספים והתקנת הדרגנועים ומעליות הנוסעים, שבלעדיהן קשה לי לדמיין את עצמי יורד שוב במדרגות האינסופיות של התחנה אל הרציפים. אבל בינתיים, עם כל הכבוד לגולת הכותרת, ישנה עבודה אחרת לביצוע ויחלפו עוד מספר חודשים בטרם תחל העבודה על האלמנטים הבולטים שהוזכרו.
תחנת האומה לובשת ופושטת צורה בכל פעם מחדש. היא חדשנית ואינה מפסיקה להפתיע. לא מן הנמנע כשבעוד זמן-מה אקרא את הדברים שכתבתי כאן ואתייחס אליהם כאל אוסף שטויות. פתאום אולי יתגלה שמערכות מיזוג האוויר הן אלו המרשימות ואולי דווקא החניון התת"ק ואולי...לך תדע עם התחנה הזאת.
אוקיי, זזים מהנקודה בה עצרנו בשבוע שעבר: עבודות איטום בגג התחנה.
תודה רבה.
 
תודה רבה בועז. עושה רושם שהתחנה הולכת להיראות

שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר הסיור שערכנו בשבוע שעבר ב"חליל" של מבנה המערכות המזרחי, הגיעה העת להשלים את הסקירה. הפעם אנו מדלגים דילוג קצרצר למבנה התחנה עצמו, במטרה להתרשם מעבודת קבלן המערכות, "אלקטרה". אם עד עכשיו הורגלנו לאתגרים הנדסיים גדולים שמלווים את הקמת התחנה, הרי שעבודת קבלן המערכות היא עבודה ממושכת שעוסקת בפרטים הקטנים: תעלות, צינורות, עבודות איטום, מערכות חשמל, כיבוי, מיזוג אוויר, מחיצות בלוקים ותקשורת. גולת הכותרת של עבודת קבלן המערכות היא הקמתו של מבנה הזכוכית העילי, הגבהת מבנה האוורור ב-17 מ' נוספים והתקנת הדרגנועים ומעליות הנוסעים, שבלעדיהן קשה לי לדמיין את עצמי יורד שוב במדרגות האינסופיות של התחנה אל הרציפים. אבל בינתיים, עם כל הכבוד לגולת הכותרת, ישנה עבודה אחרת לביצוע ויחלפו עוד מספר חודשים בטרם תחל העבודה על האלמנטים הבולטים שהוזכרו.
תחנת האומה לובשת ופושטת צורה בכל פעם מחדש. היא חדשנית ואינה מפסיקה להפתיע. לא מן הנמנע כשבעוד זמן-מה אקרא את הדברים שכתבתי כאן ואתייחס אליהם כאל אוסף שטויות. פתאום אולי יתגלה שמערכות מיזוג האוויר הן אלו המרשימות ואולי דווקא החניון התת"ק ואולי...לך תדע עם התחנה הזאת.
אוקיי, זזים מהנקודה בה עצרנו בשבוע שעבר: עבודות איטום בגג התחנה.
תודה רבה בועז. עושה רושם שהתחנה הולכת להיראות
כמו עוד קניון קטן, ללא ייחודיות וחסר רוח, וחבל.
אני מקווה שלפחות באולם הנוסעים התחתון ישקיעו בעיצוב ייחודי שמתאים לירושלים.
 

בועז ל

New member
קצת מוקדם לקבוע כיצד תיראה התחנה בסוף התהליך

תודה רבה בועז. עושה רושם שהתחנה הולכת להיראות
כמו עוד קניון קטן, ללא ייחודיות וחסר רוח, וחבל.
אני מקווה שלפחות באולם הנוסעים התחתון ישקיעו בעיצוב ייחודי שמתאים לירושלים.
קצת מוקדם לקבוע כיצד תיראה התחנה בסוף התהליך
על כל מקרה, כדאי שנכין כבר בפורום כמה ציירי גרפיטי מוכשרים לעת צרה.
 
גרפיטי?


קצת מוקדם לקבוע כיצד תיראה התחנה בסוף התהליך
על כל מקרה, כדאי שנכין כבר בפורום כמה ציירי גרפיטי מוכשרים לעת צרה.
גרפיטי?

נסה לדמיין את קירות אולם הנוסעים והחיבורים שלו אל הרציפים מצופים באבנים גדולות בסגנון מנהרות הכותל ומוארים בתאורה מתאימה, זה עיצוב שמתאים לירושלים.
 

באג2003

New member
בועז!

שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר הסיור שערכנו בשבוע שעבר ב"חליל" של מבנה המערכות המזרחי, הגיעה העת להשלים את הסקירה. הפעם אנו מדלגים דילוג קצרצר למבנה התחנה עצמו, במטרה להתרשם מעבודת קבלן המערכות, "אלקטרה". אם עד עכשיו הורגלנו לאתגרים הנדסיים גדולים שמלווים את הקמת התחנה, הרי שעבודת קבלן המערכות היא עבודה ממושכת שעוסקת בפרטים הקטנים: תעלות, צינורות, עבודות איטום, מערכות חשמל, כיבוי, מיזוג אוויר, מחיצות בלוקים ותקשורת. גולת הכותרת של עבודת קבלן המערכות היא הקמתו של מבנה הזכוכית העילי, הגבהת מבנה האוורור ב-17 מ' נוספים והתקנת הדרגנועים ומעליות הנוסעים, שבלעדיהן קשה לי לדמיין את עצמי יורד שוב במדרגות האינסופיות של התחנה אל הרציפים. אבל בינתיים, עם כל הכבוד לגולת הכותרת, ישנה עבודה אחרת לביצוע ויחלפו עוד מספר חודשים בטרם תחל העבודה על האלמנטים הבולטים שהוזכרו.
תחנת האומה לובשת ופושטת צורה בכל פעם מחדש. היא חדשנית ואינה מפסיקה להפתיע. לא מן הנמנע כשבעוד זמן-מה אקרא את הדברים שכתבתי כאן ואתייחס אליהם כאל אוסף שטויות. פתאום אולי יתגלה שמערכות מיזוג האוויר הן אלו המרשימות ואולי דווקא החניון התת"ק ואולי...לך תדע עם התחנה הזאת.
אוקיי, זזים מהנקודה בה עצרנו בשבוע שעבר: עבודות איטום בגג התחנה.
בועז!
יצא לי השבוע להשלים את כל השבשתיות של השנה האחרונה.
אני מודה לך על שעות וימים של חומרים והנאה צרופה!
 

בועז ל

New member
תודה גם לך! באמת חסרת מנוף ששת הקוראים.

בועז!
יצא לי השבוע להשלים את כל השבשתיות של השנה האחרונה.
אני מודה לך על שעות וימים של חומרים והנאה צרופה!
תודה גם לך! באמת חסרת מנוף ששת הקוראים.
אפשר לדעת להיכן נעלמת?
 

באג2003

New member
הדברים הרגילים, להטוטנות אינסופית של עבודה ולימודים


תודה גם לך! באמת חסרת מנוף ששת הקוראים.
אפשר לדעת להיכן נעלמת?
הדברים הרגילים, להטוטנות אינסופית של עבודה ולימודים

אבל הצד היותר אופטימי הוא שאהיה כאן יותר בשנה הבאה עלינו לטובה.אולי גם אצליח לספק כמה הדמיות ריאליות של החשמול האלקטרו-טרנספוטו-טלפוטטיבי ע״ש יהב
 

mauzer

New member
תודה רבה !

שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר הסיור שערכנו בשבוע שעבר ב"חליל" של מבנה המערכות המזרחי, הגיעה העת להשלים את הסקירה. הפעם אנו מדלגים דילוג קצרצר למבנה התחנה עצמו, במטרה להתרשם מעבודת קבלן המערכות, "אלקטרה". אם עד עכשיו הורגלנו לאתגרים הנדסיים גדולים שמלווים את הקמת התחנה, הרי שעבודת קבלן המערכות היא עבודה ממושכת שעוסקת בפרטים הקטנים: תעלות, צינורות, עבודות איטום, מערכות חשמל, כיבוי, מיזוג אוויר, מחיצות בלוקים ותקשורת. גולת הכותרת של עבודת קבלן המערכות היא הקמתו של מבנה הזכוכית העילי, הגבהת מבנה האוורור ב-17 מ' נוספים והתקנת הדרגנועים ומעליות הנוסעים, שבלעדיהן קשה לי לדמיין את עצמי יורד שוב במדרגות האינסופיות של התחנה אל הרציפים. אבל בינתיים, עם כל הכבוד לגולת הכותרת, ישנה עבודה אחרת לביצוע ויחלפו עוד מספר חודשים בטרם תחל העבודה על האלמנטים הבולטים שהוזכרו.
תחנת האומה לובשת ופושטת צורה בכל פעם מחדש. היא חדשנית ואינה מפסיקה להפתיע. לא מן הנמנע כשבעוד זמן-מה אקרא את הדברים שכתבתי כאן ואתייחס אליהם כאל אוסף שטויות. פתאום אולי יתגלה שמערכות מיזוג האוויר הן אלו המרשימות ואולי דווקא החניון התת"ק ואולי...לך תדע עם התחנה הזאת.
אוקיי, זזים מהנקודה בה עצרנו בשבוע שעבר: עבודות איטום בגג התחנה.
תודה רבה !
 

alantan

New member
תודה רבה על העדכון בועז!

שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר הסיור שערכנו בשבוע שעבר ב"חליל" של מבנה המערכות המזרחי, הגיעה העת להשלים את הסקירה. הפעם אנו מדלגים דילוג קצרצר למבנה התחנה עצמו, במטרה להתרשם מעבודת קבלן המערכות, "אלקטרה". אם עד עכשיו הורגלנו לאתגרים הנדסיים גדולים שמלווים את הקמת התחנה, הרי שעבודת קבלן המערכות היא עבודה ממושכת שעוסקת בפרטים הקטנים: תעלות, צינורות, עבודות איטום, מערכות חשמל, כיבוי, מיזוג אוויר, מחיצות בלוקים ותקשורת. גולת הכותרת של עבודת קבלן המערכות היא הקמתו של מבנה הזכוכית העילי, הגבהת מבנה האוורור ב-17 מ' נוספים והתקנת הדרגנועים ומעליות הנוסעים, שבלעדיהן קשה לי לדמיין את עצמי יורד שוב במדרגות האינסופיות של התחנה אל הרציפים. אבל בינתיים, עם כל הכבוד לגולת הכותרת, ישנה עבודה אחרת לביצוע ויחלפו עוד מספר חודשים בטרם תחל העבודה על האלמנטים הבולטים שהוזכרו.
תחנת האומה לובשת ופושטת צורה בכל פעם מחדש. היא חדשנית ואינה מפסיקה להפתיע. לא מן הנמנע כשבעוד זמן-מה אקרא את הדברים שכתבתי כאן ואתייחס אליהם כאל אוסף שטויות. פתאום אולי יתגלה שמערכות מיזוג האוויר הן אלו המרשימות ואולי דווקא החניון התת"ק ואולי...לך תדע עם התחנה הזאת.
אוקיי, זזים מהנקודה בה עצרנו בשבוע שעבר: עבודות איטום בגג התחנה.
תודה רבה על העדכון בועז!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מה באמת הולך להיות מבחינת חניה?

שבתשתיות - מערכות בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר הסיור שערכנו בשבוע שעבר ב"חליל" של מבנה המערכות המזרחי, הגיעה העת להשלים את הסקירה. הפעם אנו מדלגים דילוג קצרצר למבנה התחנה עצמו, במטרה להתרשם מעבודת קבלן המערכות, "אלקטרה". אם עד עכשיו הורגלנו לאתגרים הנדסיים גדולים שמלווים את הקמת התחנה, הרי שעבודת קבלן המערכות היא עבודה ממושכת שעוסקת בפרטים הקטנים: תעלות, צינורות, עבודות איטום, מערכות חשמל, כיבוי, מיזוג אוויר, מחיצות בלוקים ותקשורת. גולת הכותרת של עבודת קבלן המערכות היא הקמתו של מבנה הזכוכית העילי, הגבהת מבנה האוורור ב-17 מ' נוספים והתקנת הדרגנועים ומעליות הנוסעים, שבלעדיהן קשה לי לדמיין את עצמי יורד שוב במדרגות האינסופיות של התחנה אל הרציפים. אבל בינתיים, עם כל הכבוד לגולת הכותרת, ישנה עבודה אחרת לביצוע ויחלפו עוד מספר חודשים בטרם תחל העבודה על האלמנטים הבולטים שהוזכרו.
תחנת האומה לובשת ופושטת צורה בכל פעם מחדש. היא חדשנית ואינה מפסיקה להפתיע. לא מן הנמנע כשבעוד זמן-מה אקרא את הדברים שכתבתי כאן ואתייחס אליהם כאל אוסף שטויות. פתאום אולי יתגלה שמערכות מיזוג האוויר הן אלו המרשימות ואולי דווקא החניון התת"ק ואולי...לך תדע עם התחנה הזאת.
אוקיי, זזים מהנקודה בה עצרנו בשבוע שעבר: עבודות איטום בגג התחנה.
מה באמת הולך להיות מבחינת חניה?
מעולם לא דנו בזה...
 

luckydude

Active member
שר התחבורה דיבר לא מזמן על ״מרכז תחבורה״ באזור

מה באמת הולך להיות מבחינת חניה?
מעולם לא דנו בזה...
שר התחבורה דיבר לא מזמן על ״מרכז תחבורה״ באזור
שיכלול כמעט 2000 מקומות חנייה תת קרקעיים, ושהבנייה של זה אמורה להתחיל בקרוב.
 

amit1270

New member
מתוכנן חניון תת"ק ענק בין התחנה לבנייני האומה

שר התחבורה דיבר לא מזמן על ״מרכז תחבורה״ באזור
שיכלול כמעט 2000 מקומות חנייה תת קרקעיים, ושהבנייה של זה אמורה להתחיל בקרוב.
מתוכנן חניון תת"ק ענק בין התחנה לבנייני האומה
 
איפה אפשר למצוא עוד חומר על התוכנית?

מתוכנן חניון תת"ק ענק בין התחנה לבנייני האומה
איפה אפשר למצוא עוד חומר על התוכנית?
בכל זאת, מיליארד וחצי ש"ח, איפה איזה שרטוט, הדמיה, נתונים?
&nbsp
מה דרך קבלת ההחלטות וסדר העדיפויות במשרד התחבורה? מצד אחד אני מעריץ אנשים שמזיזים דברים וכץ עושה רושם של D9, מצד שני - סדר העדיפויות לא ברור לי. "מרכז תחבורתי" כבר יהיה גם בלי ההוצאה הנוספת העצומה הזו.
&nbsp
בשעה שמקצצים בתקציב וגונזים תוכניות כמו המסילה המזרחית או הכפלת המסילות צפונה מהרצליה, ההחלטה הזו נראית לי תמוהה.
 

דוד311

New member
הנה שרטוט

איפה אפשר למצוא עוד חומר על התוכנית?
בכל זאת, מיליארד וחצי ש"ח, איפה איזה שרטוט, הדמיה, נתונים?
&nbsp
מה דרך קבלת ההחלטות וסדר העדיפויות במשרד התחבורה? מצד אחד אני מעריץ אנשים שמזיזים דברים וכץ עושה רושם של D9, מצד שני - סדר העדיפויות לא ברור לי. "מרכז תחבורתי" כבר יהיה גם בלי ההוצאה הנוספת העצומה הזו.
&nbsp
בשעה שמקצצים בתקציב וגונזים תוכניות כמו המסילה המזרחית או הכפלת המסילות צפונה מהרצליה, ההחלטה הזו נראית לי תמוהה.
הנה שרטוט
דובר על זה מזמן מזמן, חניון תת קרקעי ברחוב שז"ר הוא חלק מחניוני ה"חנה וסע" של הרק"ל.
הנה שרטוט מהתב"ע:
http://www.tabainfo.co.il/document/102651687?view=1
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה