ניצב 7
סוף-סוף גם הוא מתחיל להפגין נוכחות.
ניצב 7שבתשתיות - כביש/מסילה 531
סוף-סוף גם הוא מתחיל להפגין נוכחות.
ניצב 7שבתשתיות - כביש/מסילה 531
הוא אמור להיות הגבוה ביותר, לא?ניצב 7
סוף-סוף גם הוא מתחיל להפגין נוכחות.
ניצב 8שבתשתיות - כביש/מסילה 531
ניצב 9שבתשתיות - כביש/מסילה 531
ניצב/ת 10ניצב 9
הקונסטרוקציה נראית מעט יותר מעובה, אך קצב הקמת ניצב זה עדיין מדשדש.
מידע מעניין על גשר 10 וגשר כביש 60 (נצרת).שבתשתיות - כביש/מסילה 531
אם כבר מדברים על ידע כללי,מידע מעניין על גשר 10 וגשר כביש 60 (נצרת).
בין ניצבים 5-9 קיימים מרווחים שמגיעים עד ל-125 מ'. נודע לי כי בשל גודל המרווחים ייעשה שימוש בשתי שיטות ביצוע בתוך מרווח בודד (כלומר, בין שני ניצבים): יציקה מאוזנת ודחיקה. בבירור שערכתי מול מומחה גישור נמסר לי, כי השימוש בשתי שיטות שונות נובע מסיבות של קיצור לוחות הזמנים וסיבות כלכליות ואינו מעיד על איזושהי מגבלה הנדסית. בארץ ידוע על גשר נוסף אחד בלבד בו נעשה שימוש בשתי שיטות ביצוע במרווח בודד: גשר כביש 60 שסמוך לנצרת. המרווחים בין הניצבים בגשר זה אינם עוברים את סף מאה המטרים. אי לכך, גשר 10 של הרכבת זוכה בתואר הגשר בעל המרווחים הגדולים ביותר בארץ. לעומתו, גשר 6 של הרכבת שהנו הגשר הארוך בארץ, בעל מרווחים בני 55 מ' בלבד.
מובן מאליו, שמידע חדש זה רק מעורר גל שאלות נוסף ביחס לגשר. ניתן להעריך כי משקלן של יציקות 125 המטרים עשוי להגיע למאות טונות, אך כמה בדיוק?
כיצד יבוצע החיבור באוויר בין שתי שיטות הביצוע?
בין אילו ניצבים ייעשה שימוש בשתי שיטות ביצוע והאם הדבר מוגבל למרווח אחד בלבד ע"פ הגשר כולו?
מעניין, לא? אם כך, חכו שאצליח להציק קצת לאינג' ליאוניד.
בתמונה: ניצב מס' 4 מגלה לראשונה סימני חיים.
אם כבר מדברים על ידע כללי,
כדאי לציין שבמקרה של התאום הסלובני של גשר 10, עברו 3 שנים מתחילת העבודות עד פתיחת הגשר לתנועת כלי רכב באופן רשמי.
איך אפשר לעשות שימושמידע מעניין על גשר 10 וגשר כביש 60 (נצרת).
בין ניצבים 5-9 קיימים מרווחים שמגיעים עד ל-125 מ'. נודע לי כי בשל גודל המרווחים ייעשה שימוש בשתי שיטות ביצוע בתוך מרווח בודד (כלומר, בין שני ניצבים): יציקה מאוזנת ודחיקה. בבירור שערכתי מול מומחה גישור נמסר לי, כי השימוש בשתי שיטות שונות נובע מסיבות של קיצור לוחות הזמנים וסיבות כלכליות ואינו מעיד על איזושהי מגבלה הנדסית. בארץ ידוע על גשר נוסף אחד בלבד בו נעשה שימוש בשתי שיטות ביצוע במרווח בודד: גשר כביש 60 שסמוך לנצרת. המרווחים בין הניצבים בגשר זה אינם עוברים את סף מאה המטרים. אי לכך, גשר 10 של הרכבת זוכה בתואר הגשר בעל המרווחים הגדולים ביותר בארץ. לעומתו, גשר 6 של הרכבת שהנו הגשר הארוך בארץ, בעל מרווחים בני 55 מ' בלבד.
מובן מאליו, שמידע חדש זה רק מעורר גל שאלות נוסף ביחס לגשר. ניתן להעריך כי משקלן של יציקות 125 המטרים עשוי להגיע למאות טונות, אך כמה בדיוק?
כיצד יבוצע החיבור באוויר בין שתי שיטות הביצוע?
בין אילו ניצבים ייעשה שימוש בשתי שיטות ביצוע והאם הדבר מוגבל למרווח אחד בלבד ע"פ הגשר כולו?
מעניין, לא? אם כך, חכו שאצליח להציק קצת לאינג' ליאוניד.
בתמונה: ניצב מס' 4 מגלה לראשונה סימני חיים.
תמונה אחרונה - האוטובוס של אנדי.שבתשתיות - כביש/מסילה 531
עזוב כביש, איך היה האוכל?שבתשתיות - כביש/מסילה 531
אבי מפנק, כמו תמידעזוב כביש, איך היה האוכל?
שמעתי ששוב הפסדתי...
תודה רבה רמי ובועזשבתשתיות - כביש/מסילה 531
תודה ענקית רמי ובועז!שבתשתיות - כביש/מסילה 531
בבקשה, ניקו.תודה ענקית רמי ובועז!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.