שבתשתיות - הנספח.

מצב
הנושא נעול.

מיכי 10

Member
זה טוב! עכשיו באמת הצחקת אותי נורא!

בבקשה.
אני רק מקווה שפרסום דרך המילוט לא יגרום לפקקים ביער...
זה טוב! עכשיו באמת הצחקת אותי נורא!
אני למשל, מבטיחה לא לנצל את אותה דרך סתם כך.

זה לא היה נורא מהנה, אני מוכרחה לומר, וגם נראה לי שהצמיגים החדשים שלי לא מאד שמחו על ה"שפשוף הלא-קל והלא-נעים" שעברו אמש...

ותודה על המפה עם סימון הדרך, בועז
בלילה בדקתי במפה באטלס וגם באינטרנט, כדי להבין איפה בדיוק היינו, וכמה קילומטרים של חתחתים עברנו.

אוי, מה זה
עכשיו אני רואה שבלי לשים לב, עברנו ככה "על הדרך" (או בדרך אגב) גם לא פחות משני בתי קברות?

זה כבר בכלל נהיה מקסים...
מעניין אותי איך תגיב בתי כשאספר לה. אבל לא רק היא התגאתה בי, גם אני גאה בה: היום היא אמרה שהיא פחדה נורא (מה גם ששני הילדים החמודים שלה היו באוטו איתנו), ואתמול היא לא הראתה זאת כלל. that's my girl

עכשיו תהיה לנו בדיחה נוספת לספר...
 

מיכי 10

Member
אה, אז לפחות אני בחברה טובה.


ברוכה הבאה למועדון, מיכל!

'דרך החתחתים' שנסעת בה היא דרך המלך מבחינתי. בכל פעם שגלגל"צ מכריזה על הקלאסיקה העדכנית של כביש 38 "עומס משער הגיא ועד נחם", אני חותך ליער השקט. הנסיעה בדרך זו חוסכת כ-13 דקות בממוצע של פקק מרגיז.
אה, אז לפחות אני בחברה טובה.

אבל אם הוייז לא היה מוביל אותנו לשם, בחיים לא הייתי חושבת שיש בכלל אפשרות כזאת, ולא הייתי מעזה לנסוע במכונית שאינה רכב שטח, בדרך עפר בתוך יער.
וגם בטוח שלא הייתי חושבת להיכנס מרצוני הטוב לשם בחושך-מצרים כמו שהיה אמש.


לעומת זה, לי הדרך הזאת לא חסכה 13 דקות, אלא בטח איזה 35 דקות, אם לא יותר
 

קו 415

Active member
כמה הדרך הזאת עבירה לכלי רכב?

ברוכה הבאה למועדון, מיכל!

'דרך החתחתים' שנסעת בה היא דרך המלך מבחינתי. בכל פעם שגלגל"צ מכריזה על הקלאסיקה העדכנית של כביש 38 "עומס משער הגיא ועד נחם", אני חותך ליער השקט. הנסיעה בדרך זו חוסכת כ-13 דקות בממוצע של פקק מרגיז.
כמה הדרך הזאת עבירה לכלי רכב?
במידה ואין לי סבלנות לעמוד בפקק (הדי קבוע בשמשון)
איך הדרך למי שרוצה לשמור על הרכב שלו?(במיוחד על הצמיגים אך גם שלא יתלכלך)
 

בועז ל

New member
מי שרוצה לשמור על הרכב לו, עדיף שייסע עם כל

כמה הדרך הזאת עבירה לכלי רכב?
במידה ואין לי סבלנות לעמוד בפקק (הדי קבוע בשמשון)
איך הדרך למי שרוצה לשמור על הרכב שלו?(במיוחד על הצמיגים אך גם שלא יתלכלך)
מי שרוצה לשמור על הרכב לו, עדיף שייסע עם כל
החבר'ה בפקק.
 

מיכי 10

Member
נכון מאד! מסכימה עם בועז לגמרי,

מי שרוצה לשמור על הרכב לו, עדיף שייסע עם כל
החבר'ה בפקק.
נכון מאד! מסכימה עם בועז לגמרי,
ולא כדי שלא יהיו פקקים ביער, כפי שהוא התבדח אתמול.

בקשר לאבק על האוטו, זה ממש לא הטריד אותי. אפילו לא זה שנשמנו המון אבק, ויש לנו סיבות בריאותיות שבגללן זה אסור.


אלא מה שבאמת הטריד אותי, זה לנסוע על צמיגים חדשים(!) קילומטרים, בתוך ים של אבנים בכל הגדלים והצורות ובדרך מאד מאד לא מיושרת. פשוט "צער בעלי חיים" על הצמיגים.

אני מניחה שזה מתאים רק לבעלי ארבע על ארבע, או נהגים שהרכב אינו שייך להם ומעניין להם ת'ת-- מה יִקְרֶה לו. כך שלהיכנס ליער על תקן קבוע, ממש לא מומלץ. לעומת זה אתמול, לנו, זה היה חיוני, כי כבר חיכו לנו הרבה זמן, והיינו עם שני פָּעוֹטוֹת באוטו.

חוץ מזה, בזכות החוויה הזאת, היה לי היום מה "לספר לחבר'ה", ועוד עשיתי זאת באספרנטו
לא הכי פשוט, אבל הם השתעשעו מאד מהסיפור ושמחו.

מיכל.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - הנספח.
מחברת הניהול "דנה הנדסה", שמנהלת את ביצוע תחנת האומה, הגיע אליי אוסף גדול של תמונות תמונות ארכיון מהקמתה של התחנה. חלקן מוכרות לי, אך יש בהן גם ביניהן שלא מוכרות. תמונות בלתי מוכרות אלו מתארות ומבהירות שלבי ביצוע שונים בתהליך בנייתו של שלד התחנה עוד מהימים בהם היה בשא"ש (בבטן של אימא שלו בגששית
).

אוסף נוסף, צנוע יותר בהקפו, הגיע מרגעי הפריצה של פיר הדרגנועים. מאחר ש"תיעוד טוב חייב להיות תיעוד שמציג זוויות רבות ככל האפשר", כפי שמרצה לי הד"ר המלעון, אז הנה תמונות נוספות והפעם תמונות שצולמו מתוך פיר הדרגנועים ומחוצה לו.
הערה: התמונות צולמו בטלפון נייד ומכאן איכותן. עם זאת, למרות האיכות טעונת השיפור, הן מותירות רושם על הצופה.
אפתח בתמונה שאני מכנה "הלוך הלכה החבריא". עובדי "חופרי השרון" ו"דנה הנדסה" פותחים במסע מתחתיתו של פיר הדרגנועים (אולם הנוסעים) אל מוצאו בתחנת האומה.
****
 

בועז ל

New member
אף הדחיקה

שבתשתיות - הנספח.
מחברת הניהול "דנה הנדסה", שמנהלת את ביצוע תחנת האומה, הגיע אליי אוסף גדול של תמונות תמונות ארכיון מהקמתה של התחנה. חלקן מוכרות לי, אך יש בהן גם ביניהן שלא מוכרות. תמונות בלתי מוכרות אלו מתארות ומבהירות שלבי ביצוע שונים בתהליך בנייתו של שלד התחנה עוד מהימים בהם היה בשא"ש (בבטן של אימא שלו בגששית
).

אוסף נוסף, צנוע יותר בהקפו, הגיע מרגעי הפריצה של פיר הדרגנועים. מאחר ש"תיעוד טוב חייב להיות תיעוד שמציג זוויות רבות ככל האפשר", כפי שמרצה לי הד"ר המלעון, אז הנה תמונות נוספות והפעם תמונות שצולמו מתוך פיר הדרגנועים ומחוצה לו.
הערה: התמונות צולמו בטלפון נייד ומכאן איכותן. עם זאת, למרות האיכות טעונת השיפור, הן מותירות רושם על הצופה.
אפתח בתמונה שאני מכנה "הלוך הלכה החבריא". עובדי "חופרי השרון" ו"דנה הנדסה" פותחים במסע מתחתיתו של פיר הדרגנועים (אולם הנוסעים) אל מוצאו בתחנת האומה.
אף הדחיקה
התפרסס חזרה לגינות סחרוב, משם תתחיל דחיקה מקבילה של חציו האחר של הגשר.
 

amit1270

New member
ההתקדמות לא תהיה תלויה באף הזה

2. אחד לחצי המערבי שני לחצי המזרחי
הם עוד מתפצלים בהמשך, חבל שההתקדמות תהיה תלויה באף הזה
ההתקדמות לא תהיה תלויה באף הזה
כלום לא מתפצל - הגשר יהיה כפול לכל אורכו. קטעי הדחיקה הם די קצרים ולא נראה לי שהם יעכבו את בניית הגשר (שים לב, אגב, לניצבים 1 ו-2).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה