שבתשתיות - ברפרוף מפה לשם

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
יאללה, תתחילי לעבוד כבר!

שבתשתיות - ברפרוף מפה לשם

שבת שלום, אמיגוס.
דומני שלאחר שני סיורי העומק בכביש 1 ובמנהרה 4 יסלחו לי ששת קוראיי היקרים אם אקח לעצמי הפוגה קלה.
אי לכך, המדור השבועי ירפרף קלילות בין מספר אתרים בהם נתקל סחבקכם הנאמן במהלך השבוע. אפתח ברפרוף אחר שמוענק לפורום כתרומה ע"י מנהלת פרויקט כביש 1 ו"לביא צילומי אוויר". תודתי הגדולה נתונה לראש מנהלת הפרויקט על המשך השת"פ הפורה עם הפורום.
בהמשך הסקירה נעבור מירושלים של מעלה ל'ירושלים של מטה' ונסיים בהפרדה המפלסית המקרטעת שהתעוררה לחיים ברחובות.
יאללה, תתחילי לעבוד כבר!
המעלית - משאת נפשו של המטייל הקשיש במדרגות האכזריות של תחנת האומה.

מעלית העובדים תגיע עד למפלסו התחתון של מבנה 21.



 

davidfainshtein

Member
מנהל
2 דברים:

יאללה, תתחילי לעבוד כבר!
המעלית - משאת נפשו של המטייל הקשיש במדרגות האכזריות של תחנת האומה.

מעלית העובדים תגיע עד למפלסו התחתון של מבנה 21.
2 דברים:
1. מה יקרה לפתח בסוף?
2. מנוף קורה חדש!
 

בועז ל

New member
איטום.

שבתשתיות - ברפרוף מפה לשם

שבת שלום, אמיגוס.
דומני שלאחר שני סיורי העומק בכביש 1 ובמנהרה 4 יסלחו לי ששת קוראיי היקרים אם אקח לעצמי הפוגה קלה.
אי לכך, המדור השבועי ירפרף קלילות בין מספר אתרים בהם נתקל סחבקכם הנאמן במהלך השבוע. אפתח ברפרוף אחר שמוענק לפורום כתרומה ע"י מנהלת פרויקט כביש 1 ו"לביא צילומי אוויר". תודתי הגדולה נתונה לראש מנהלת הפרויקט על המשך השת"פ הפורה עם הפורום.
בהמשך הסקירה נעבור מירושלים של מעלה ל'ירושלים של מטה' ונסיים בהפרדה המפלסית המקרטעת שהתעוררה לחיים ברחובות.
איטום.
לאחר שאטמנו טוב-טוב ובדקנו את גגות התחנה, אפשר לדלג לתחנה האחרונה בסקירה.



 

בועז ל

New member
פתיחתו של קו אשקלון-ב"ש.

שבתשתיות - ברפרוף מפה לשם

שבת שלום, אמיגוס.
דומני שלאחר שני סיורי העומק בכביש 1 ובמנהרה 4 יסלחו לי ששת קוראיי היקרים אם אקח לעצמי הפוגה קלה.
אי לכך, המדור השבועי ירפרף קלילות בין מספר אתרים בהם נתקל סחבקכם הנאמן במהלך השבוע. אפתח ברפרוף אחר שמוענק לפורום כתרומה ע"י מנהלת פרויקט כביש 1 ו"לביא צילומי אוויר". תודתי הגדולה נתונה לראש מנהלת הפרויקט על המשך השת"פ הפורה עם הפורום.
בהמשך הסקירה נעבור מירושלים של מעלה ל'ירושלים של מטה' ונסיים בהפרדה המפלסית המקרטעת שהתעוררה לחיים ברחובות.
פתיחתו של קו אשקלון-ב"ש.
ביחס לשאלה שנשאלתי ע"י עמוד השדרה: ע"פ המסתמן קו אשקלון ב"ש יהיה מוכן לפתיחה כבר במאי 2015 בהשמטת תחנת אופקים שתיפתח בסוף 2015. עם זאת, מאחר שלפתיחתו של הקו ישנן משמעויות תפעוליות מעבר למוכנות התשתית, הסיכויים לפתיחת הקו בטרם תושלם תחנת אופקים קלושים למדי בשלב זה.
 
משמעויות תפעוליות הכוונה להפרדת השירות הפרברי מהשירות

פתיחתו של קו אשקלון-ב"ש.
ביחס לשאלה שנשאלתי ע"י עמוד השדרה: ע"פ המסתמן קו אשקלון ב"ש יהיה מוכן לפתיחה כבר במאי 2015 בהשמטת תחנת אופקים שתיפתח בסוף 2015. עם זאת, מאחר שלפתיחתו של הקו ישנן משמעויות תפעוליות מעבר למוכנות התשתית, הסיכויים לפתיחת הקו בטרם תושלם תחנת אופקים קלושים למדי בשלב זה.
משמעויות תפעוליות הכוונה להפרדת השירות הפרברי מהשירות
הבינעירוני?
מה צוואר הבקבוק? ציוד נייד? מחסור בנהגי קטר? הועד?
תודה בועז על ההתייחסות לנושא.
 

בועז ל

New member
כל הסיבות שציינת , במינון זה או אחר, הן סיבות ראויות.

משמעויות תפעוליות הכוונה להפרדת השירות הפרברי מהשירות
הבינעירוני?
מה צוואר הבקבוק? ציוד נייד? מחסור בנהגי קטר? הועד?
תודה בועז על ההתייחסות לנושא.
כל הסיבות שציינת , במינון זה או אחר, הן סיבות ראויות.
 

בועז ל

New member
חשמול הקו לירושלים.

שבתשתיות - ברפרוף מפה לשם

שבת שלום, אמיגוס.
דומני שלאחר שני סיורי העומק בכביש 1 ובמנהרה 4 יסלחו לי ששת קוראיי היקרים אם אקח לעצמי הפוגה קלה.
אי לכך, המדור השבועי ירפרף קלילות בין מספר אתרים בהם נתקל סחבקכם הנאמן במהלך השבוע. אפתח ברפרוף אחר שמוענק לפורום כתרומה ע"י מנהלת פרויקט כביש 1 ו"לביא צילומי אוויר". תודתי הגדולה נתונה לראש מנהלת הפרויקט על המשך השת"פ הפורה עם הפורום.
בהמשך הסקירה נעבור מירושלים של מעלה ל'ירושלים של מטה' ונסיים בהפרדה המפלסית המקרטעת שהתעוררה לחיים ברחובות.
חשמול הקו לירושלים.
ברכבת נערכים לקראת חשמול הקו לירושלים. לסחבקכם הגיע מידע ראשוני על פרויקט אינטגרטיבי שמתוכנן בימים אלה ויכלול מספר אלמנטים מעניינים.
* חשמול הקו לירושלים יתבצע בשלב ראשון מירושלים ועד לתחנת הרצליה.
* הארכת רציפים בשתיים מתחנות ת"א (אאל"ט - ההגנה וסבידור).
* העתקת שני מפלגי דאבל קרוס בציר האיילון.
* הטמעת מע' איתות חדשה ETCS אשר תגדיל את קיבולת ציר האיילון ב-3 רכבות נוספות בשעה (= מספר הרכבות הנדרש עבור הקו לירושלים). יצוין כי ביצוע הנ"ל עקב הנחיה של משרד התחבורה שהתנגד לפגיעה בקווים קיימים.
* ביצוע תשתית החשמול (עמודים וביטון) יועבר ככל הנראה לקבלן מטלות של הרכבת במטרה לקצר את לוחות הזמנים.
* ממשק עם הפרויקט המתבצע כעת בתחנת הרצליה.
* לו"ז לסיום הפרויקט - ספט' 2017.
יודגש כי נכון לעכשיו מדובר במידע ראשוני בלבד שעוד עשוי להשתנות.
 
האם זה מרמז על כך שהקו לכרמיאל יחושמל עד צפונית לחיפה?

חשמול הקו לירושלים.
ברכבת נערכים לקראת חשמול הקו לירושלים. לסחבקכם הגיע מידע ראשוני על פרויקט אינטגרטיבי שמתוכנן בימים אלה ויכלול מספר אלמנטים מעניינים.
* חשמול הקו לירושלים יתבצע בשלב ראשון מירושלים ועד לתחנת הרצליה.
* הארכת רציפים בשתיים מתחנות ת"א (אאל"ט - ההגנה וסבידור).
* העתקת שני מפלגי דאבל קרוס בציר האיילון.
* הטמעת מע' איתות חדשה ETCS אשר תגדיל את קיבולת ציר האיילון ב-3 רכבות נוספות בשעה (= מספר הרכבות הנדרש עבור הקו לירושלים). יצוין כי ביצוע הנ"ל עקב הנחיה של משרד התחבורה שהתנגד לפגיעה בקווים קיימים.
* ביצוע תשתית החשמול (עמודים וביטון) יועבר ככל הנראה לקבלן מטלות של הרכבת במטרה לקצר את לוחות הזמנים.
* ממשק עם הפרויקט המתבצע כעת בתחנת הרצליה.
* לו"ז לסיום הפרויקט - ספט' 2017.
יודגש כי נכון לעכשיו מדובר במידע ראשוני בלבד שעוד עשוי להשתנות.
האם זה מרמז על כך שהקו לכרמיאל יחושמל עד צפונית לחיפה?
ושהחשמול בין חיפה להרצליה יתבצע בשלב מאוחר יותר ולא בשלב הראשון?
 

בועז ל

New member
הקו לכרמיאל יופעל תחילה כקו דיזל.

האם זה מרמז על כך שהקו לכרמיאל יחושמל עד צפונית לחיפה?
ושהחשמול בין חיפה להרצליה יתבצע בשלב מאוחר יותר ולא בשלב הראשון?
הקו לכרמיאל יופעל תחילה כקו דיזל.
אין לי מידע בשלב זה ביחס לשלב הבא.
 

easylivin

New member
עפ"י מבקר המדינה, אין סיכוי שיספיקו לחשמל את הקו לכרמיאל

האם זה מרמז על כך שהקו לכרמיאל יחושמל עד צפונית לחיפה?
ושהחשמול בין חיפה להרצליה יתבצע בשלב מאוחר יותר ולא בשלב הראשון?
עפ"י מבקר המדינה, אין סיכוי שיספיקו לחשמל את הקו לכרמיאל
שצפוי להיפתח כבר ב-2016. ההערכה היא שעוברות כ-4 שנים מרגע פרסום המכרז עד להפעלת רכבת חשמלית ראשונה... אני אישית מעריך שהשלוחה לכרמיאל תחושמל ביחד עם כל התחנות שבקריות ובחיפה, אם כי בשלב הזה קשה מאוד להעריך מתי בדיוק זה יקרה. מה שכן בטוח: הקו יופעל בדיזל בשלב הראשון.
 

easylivin

New member
למעשה בועז, המשמעות היא שחשמול הקו לי-ם יתבצע

חשמול הקו לירושלים.
ברכבת נערכים לקראת חשמול הקו לירושלים. לסחבקכם הגיע מידע ראשוני על פרויקט אינטגרטיבי שמתוכנן בימים אלה ויכלול מספר אלמנטים מעניינים.
* חשמול הקו לירושלים יתבצע בשלב ראשון מירושלים ועד לתחנת הרצליה.
* הארכת רציפים בשתיים מתחנות ת"א (אאל"ט - ההגנה וסבידור).
* העתקת שני מפלגי דאבל קרוס בציר האיילון.
* הטמעת מע' איתות חדשה ETCS אשר תגדיל את קיבולת ציר האיילון ב-3 רכבות נוספות בשעה (= מספר הרכבות הנדרש עבור הקו לירושלים). יצוין כי ביצוע הנ"ל עקב הנחיה של משרד התחבורה שהתנגד לפגיעה בקווים קיימים.
* ביצוע תשתית החשמול (עמודים וביטון) יועבר ככל הנראה לקבלן מטלות של הרכבת במטרה לקצר את לוחות הזמנים.
* ממשק עם הפרויקט המתבצע כעת בתחנת הרצליה.
* לו"ז לסיום הפרויקט - ספט' 2017.
יודגש כי נכון לעכשיו מדובר במידע ראשוני בלבד שעוד עשוי להשתנות.
למעשה בועז, המשמעות היא שחשמול הקו לי-ם יתבצע
בנפרד מתת"ל 18 או במסגרת "תת-תוכנית" נפרדת, במכרז נפרד מהמכרז הגדול... הגיוני לאור העובדה שהמכרז טרם פורסם, כ-3 שנים לפני פתיחתו הצפויה של A1.

ומעניין יהיה לדעת כיצד ETCS תתממשק עם מערכת האינדוזי הקיימת. על פניו נראה שיצטרכו להתקין את שתי המערכות במקביל על גבי הציוד הנייד...
 
בלאגן טוטאלי.

למעשה בועז, המשמעות היא שחשמול הקו לי-ם יתבצע
בנפרד מתת"ל 18 או במסגרת "תת-תוכנית" נפרדת, במכרז נפרד מהמכרז הגדול... הגיוני לאור העובדה שהמכרז טרם פורסם, כ-3 שנים לפני פתיחתו הצפויה של A1.

ומעניין יהיה לדעת כיצד ETCS תתממשק עם מערכת האינדוזי הקיימת. על פניו נראה שיצטרכו להתקין את שתי המערכות במקביל על גבי הציוד הנייד...
בלאגן טוטאלי.
מי שקרא את דו״ח המבקר על נת״ע מבין איפה אנחנו חיים...
 

luckydude

Active member
על פניו נשמע שבנפרד ממכרז הביצוע ״ הגדול״

למעשה בועז, המשמעות היא שחשמול הקו לי-ם יתבצע
בנפרד מתת"ל 18 או במסגרת "תת-תוכנית" נפרדת, במכרז נפרד מהמכרז הגדול... הגיוני לאור העובדה שהמכרז טרם פורסם, כ-3 שנים לפני פתיחתו הצפויה של A1.

ומעניין יהיה לדעת כיצד ETCS תתממשק עם מערכת האינדוזי הקיימת. על פניו נראה שיצטרכו להתקין את שתי המערכות במקביל על גבי הציוד הנייד...
על פניו נשמע שבנפרד ממכרז הביצוע ״ הגדול״
אבל לא בנפרד מתת״ל 18. הביצוע של החישמול בתוואי בין ירושלים להרצליה עדיין יהיה כמובן במסגרת ההנחיות של תת״ל 18, שרק אושרה לא מזמן.
&nbsp
בכל מקרה, 3 שנים זה לו״ז אגרסיבי מאוד כשלוקחים בחשבון את ההתנהלות הכוללת סביב עניין החישמול, העובדה שעד היום לא יצא אפילו מכרז ביצוע אחד, ושהולכים להטמיע מערכת איתות חדשה לגמרי באותו זמן (שאגב אני מניח שאת התדר שהיא תשב עליו יצטרכו לקבל מצה״ל, שלא ידוע כגוף הכי זריז במדינה).
 

easylivin

New member


על פניו נשמע שבנפרד ממכרז הביצוע ״ הגדול״
אבל לא בנפרד מתת״ל 18. הביצוע של החישמול בתוואי בין ירושלים להרצליה עדיין יהיה כמובן במסגרת ההנחיות של תת״ל 18, שרק אושרה לא מזמן.
&nbsp
בכל מקרה, 3 שנים זה לו״ז אגרסיבי מאוד כשלוקחים בחשבון את ההתנהלות הכוללת סביב עניין החישמול, העובדה שעד היום לא יצא אפילו מכרז ביצוע אחד, ושהולכים להטמיע מערכת איתות חדשה לגמרי באותו זמן (שאגב אני מניח שאת התדר שהיא תשב עליו יצטרכו לקבל מצה״ל, שלא ידוע כגוף הכי זריז במדינה).
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אני מנחש שמדובר ב- ETCS Level 1

למעשה בועז, המשמעות היא שחשמול הקו לי-ם יתבצע
בנפרד מתת"ל 18 או במסגרת "תת-תוכנית" נפרדת, במכרז נפרד מהמכרז הגדול... הגיוני לאור העובדה שהמכרז טרם פורסם, כ-3 שנים לפני פתיחתו הצפויה של A1.

ומעניין יהיה לדעת כיצד ETCS תתממשק עם מערכת האינדוזי הקיימת. על פניו נראה שיצטרכו להתקין את שתי המערכות במקביל על גבי הציוד הנייד...
אני מנחש שמדובר ב- ETCS Level 1
בתצורה זו המערכת מתממשקת עם המערכת הקיימת.
 

luckydude

Active member
אולי בשלב ראשון. בסופו של דבר הכוונה היא

אני מנחש שמדובר ב- ETCS Level 1
בתצורה זו המערכת מתממשקת עם המערכת הקיימת.
אולי בשלב ראשון. בסופו של דבר הכוונה היא
להטמיע ETCS L2 בכל המערכת.
&nbsp
אגב, היו עושים את זה מזמן כבר אם היה תדר זמין אבל בגלל הבלגן העצום בכל נושא הספקטרום במדינה זה בלתי אפשרי. לפי מה שאני מבין ייתכן שישנה הזדמנות חד פעמית לקבל תדר ממשרד הביטחון בגלל החלפת מערכת התקשורת ורד הרים (שהתדר שהיא יושבת עליו אגב נקבע במסגרת פשלאה תכנונית גדולה לפני כמעט 20 שנה).
 

amit1270

New member
תודה על המידע. נקווה שיקודם באופן חלק ומהיר.

חשמול הקו לירושלים.
ברכבת נערכים לקראת חשמול הקו לירושלים. לסחבקכם הגיע מידע ראשוני על פרויקט אינטגרטיבי שמתוכנן בימים אלה ויכלול מספר אלמנטים מעניינים.
* חשמול הקו לירושלים יתבצע בשלב ראשון מירושלים ועד לתחנת הרצליה.
* הארכת רציפים בשתיים מתחנות ת"א (אאל"ט - ההגנה וסבידור).
* העתקת שני מפלגי דאבל קרוס בציר האיילון.
* הטמעת מע' איתות חדשה ETCS אשר תגדיל את קיבולת ציר האיילון ב-3 רכבות נוספות בשעה (= מספר הרכבות הנדרש עבור הקו לירושלים). יצוין כי ביצוע הנ"ל עקב הנחיה של משרד התחבורה שהתנגד לפגיעה בקווים קיימים.
* ביצוע תשתית החשמול (עמודים וביטון) יועבר ככל הנראה לקבלן מטלות של הרכבת במטרה לקצר את לוחות הזמנים.
* ממשק עם הפרויקט המתבצע כעת בתחנת הרצליה.
* לו"ז לסיום הפרויקט - ספט' 2017.
יודגש כי נכון לעכשיו מדובר במידע ראשוני בלבד שעוד עשוי להשתנות.
תודה על המידע. נקווה שיקודם באופן חלק ומהיר.
לגבי קיבולת המסילות באיילון - ברור שגם עם מערכת האיתות החדשה זה לא יספיק לעתיד המעט יותר רחוק ואין מנוס מסלילת מסילה רביעית. איפה זה עומד ולמה לא מטפלים בזה בדחיפות הראויה?
 

amit1270

New member
ועוד שאלה - היכן ידיירו את הציוד החשמלי?

תודה על המידע. נקווה שיקודם באופן חלק ומהיר.
לגבי קיבולת המסילות באיילון - ברור שגם עם מערכת האיתות החדשה זה לא יספיק לעתיד המעט יותר רחוק ואין מנוס מסלילת מסילה רביעית. איפה זה עומד ולמה לא מטפלים בזה בדחיפות הראויה?
ועוד שאלה - היכן ידיירו את הציוד החשמלי?
לוד הכי קרובה, וזה אומר שיצטרכו לחשמל גם את קטע ת"א-לוד (או שלא? מה כן?).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה