שבתי מן הניכר

שבתי מן הניכר

אפילו שהיה שם ממש כיף. מה שבטוח, קיבלתי שם הרבה תובנות חדשות, וגם אישוש מסויים לגבי הדרך שבה בחרתי
אני בטוח שהכל היה בסדר בזמן שלא הייתי כאן
 

Swicca

New member
../images/Emo65.gif וטוב שחזרת....

הפורום אומנם לא שומם אבל היה קצת בלגן..... חחחח אור ואהבה ,שימי.
 
למעלה