שבר במשלוח ems

אלכס54

New member
שבר במשלוח ems

שלחי מוצר(פסל אומנתי-מחירו 200$) לארה"ב בדואר ems. המוצר הגיע שבור וחוחלט שהקונה תשלח אותו בחזרה אלי בדואר אקספרס(על חשבונה) אני אשלח לה מוצר דומה אחר( גם בדואר אקספרס.) היא אכן עשתה כך ואתמול שלחה לי מוצר פגום. בקבלתו, אני אצטרך כנראה לשלם מכס. 1. האם (אם יהיה) מכס, לא לשלם אותו או לקבל אותו בחזרה? 2. האם אפשר לקבל פיצוי על נזק? בשני המקרים, אם תשובה היא חיובית, מה צריך בדיוק לעשות תודה
 

goolgol

New member
היה לי מקרה דומה, הגשתי תלונה לems, הם טענו

שהיות והלקוח הסכים לקבל את הפריט, אז אין מה להתלונן. (כאילו שאנשים פותחים ישר במעמד השליח...)אני בטוח שהייתי יכול להתעקש יותר על פיצוי, אבל אז הייתי חדש בעסק. בקשר למכס - זה באמת בעיה שגם צריך לשלם מכס, השאלה אם הוא ירשום 200 דולר על החבילה או היות וזה פגום, אז ירשום שזה פסל שבור שערכו 20 דולר (מה שנכון ולא מהווה עברה על החוק).
 

פטפטת

New member
משלוח EMS

1. אם שלחת והוצאת למשלוח רשומון יצוא, אזי לא תצטרך לשלם כס בקבלתו, אך יש תשלום בגין רשומון יבוא של 81 ש"ח ועוד 59 ש"ח עמלת דואר שאין מנוס מהם, אלא אם כן יתמזל מזלך והחבילה לא תתקע במכס ותשלח עד לפתח ביתך, ואז מכסימום לתשלום יהיה 35 ש"ח (וזה קורה לפעמים). 2. לדעתי, אם המשלוח שלך היה מבוטח בעת משלוחו, אתה יכול לתבוע את דואר ישראל. איך עושים זאת, אין לי מושג , אך לפנות למחלקת EMS טלפונית ולברר שם.
 

ozitex

New member
נסה

להצהיר למכס ששלחת מוצר בבחינת מתנה או מוצר לקידום מכירות וכי מאחר והוא הגיע שבור, אתה מבקש לא להיות מחוייב במע"מ. אני לא חושב שיש מיסוי על מוצרי אמנות.
 
למעלה