שביתת הנקה
שלום,
ביתי בת 10 חודשים. בחודשיים האחרונים היא יונקת בעיקר בוקר וערב (למעט מחלה וכו').
אתמול בערב היא ינקה ובשלב מסויים סגרה על הפיטמה עם החניכיים. כמובן זה כאב מאוד, ניתקתי אותה ואמרתי "לא" תקיף.
לאחר מכן לא חזרה לינוק רק ניסתה שוב לתפוס עם החניכיים, גם כשהחלפתי צד אותו הדבר. שיערתי שהיא מלאה (אכלה ארוחת ערב לפני כן) והנחתי לה.
היום בבוקר שהייתה כבר רעבה מאוד היא ניסתה פעמיים את עניין החניכיים ולא הסכימה לינוק בשום פנים, באיזשהו שלב כל פעם שניסיתי להניק החלה להפנות ממני את הראש בסרבנות עקשנית.
אולי זה קשור, יוצאת לה שן ראשונה עכשיו אבל היא כבר אחרי שלב הכאב (ההפך, כשכאב דווקא ההנקה הייתה הדבר היחידי שהרגיע אותה).
זה מרגיש כאילו היא מיצתה את העניין, חבל לי להפסיק עכשיו ואני חוששת שאני גורמת לה לאנטי יותר גדול בהתעקשות שלי.
מישהי מכן נתקלה בכך בעבר? אודה לעצות...
שלום,
ביתי בת 10 חודשים. בחודשיים האחרונים היא יונקת בעיקר בוקר וערב (למעט מחלה וכו').
אתמול בערב היא ינקה ובשלב מסויים סגרה על הפיטמה עם החניכיים. כמובן זה כאב מאוד, ניתקתי אותה ואמרתי "לא" תקיף.
לאחר מכן לא חזרה לינוק רק ניסתה שוב לתפוס עם החניכיים, גם כשהחלפתי צד אותו הדבר. שיערתי שהיא מלאה (אכלה ארוחת ערב לפני כן) והנחתי לה.
היום בבוקר שהייתה כבר רעבה מאוד היא ניסתה פעמיים את עניין החניכיים ולא הסכימה לינוק בשום פנים, באיזשהו שלב כל פעם שניסיתי להניק החלה להפנות ממני את הראש בסרבנות עקשנית.
אולי זה קשור, יוצאת לה שן ראשונה עכשיו אבל היא כבר אחרי שלב הכאב (ההפך, כשכאב דווקא ההנקה הייתה הדבר היחידי שהרגיע אותה).
זה מרגיש כאילו היא מיצתה את העניין, חבל לי להפסיק עכשיו ואני חוששת שאני גורמת לה לאנטי יותר גדול בהתעקשות שלי.
מישהי מכן נתקלה בכך בעבר? אודה לעצות...