שבירת רגל

shirush102

New member
שבירת רגל

שלום, אני בת 17 , לפני 3 שנים שברתי את הרגל שלי (שמאל) מנפילה מאופניים, בבית ספר היו דלוקים ממטרות אני החלקתי ונפלתי . לאחר שהורידו לי את הגבס (את הגבס שמו לי בבית החולים לא נכון , במקום שלא צריך להיות גבס הם שמו לי הרבה עד הברך, ובכף רגל שמו לי מעט גבס, כתוצאה מכך הגבס התפורר ונהרס, לאחר מכן עשו לי "תיקון של הגבס " אך זה לא עזר! השתנתה לי ההליכה , יש לי כאבים נוריים ועזים במיוחד בחורף ובלילות כל יום. לאחר השבירה של הרגל, אני לא יכולה לדרוך על הרגל, אני מרגישה שהעצם זזה לי בתוך הכף רגל וניכנסת לי לרגל כמו מסמר. בתאריך 25-26/6/2006 יצאתי לסדנת שטח, שם נפחלתי במערה מאוד גבוה גלשתי 2 מטר כלפי מטה במערה כתוצאה מכך שברתי את רגל ימין היא הושמה בגבס ,רגל שמאל נחבלה מאוד קשה, נחבלתי גם בגב (עקמת) , הסדנא הייתה בתוכנית לימודים המורים בקושי הצליחו להרים אותי. עד היום אני סובלת מאוד מאוד משתי הרגליים , חיי השתנו לגמרי הייתי נערה מאוד ספורטיבית והפכתי לילדה ללא כושר פיזי .[ חשוב לציין ליפני כשבועיים היפנה אותי אוורטופד לסיטי רגליים, עשיתי סיטי של רגליים והיתברר שהעצם לא התאחה כמו שצריך. חשוב לציין שהגשתי את כל המסמכים הרפואיים לבית הספר לפי בקשתם. אימי נכה כתוצאה מעבודה, היא נפלה שם כשהרימה ארגז עם בגדים כתוצאה מכך היה לה דימום חזק והיא אושפזה בבית חולים שם היא ניכנסה לקומה ועכשיו היא נכה , אני הגשתי תלונה לבייטוח לאומי עם כל המיסמכים , שלחו לי מכתב שאני יתייצב לועדה רפואית, אני לא ממש יודעת איך אני צריכה להיתנהג שם כי אימי לא דוברת עברית צורה מספקת . אנא עזרו לי בבקשה, אני אספתי לועדה את כל המסמכים ותעודות שלמדתי בקורסים , אנא עזרו לי וכונו אותי יך לנהוד. הועדה תיהיה ביום שני ...... תודה מראש,
 
שירה שלום

בנוגע אליך- קיים ביטוח המכסה את כל תלמידי בית הספר במשך 24 שעות ביממה. ביטוח זה יפצה אותך על הפגיעה ברגליים: אני מציעה לך למהר בפניה לעורך הדין כי התאונה שארעה לפני כשלוש שנים קרוב לוודאי מתיישנת בקרוב. בעניין אמך - את יכולה לפנות ללשכה לסיוע משפטי על מנת שימנו לאמך עורך דין בחינם, או לנסות למצא עורך דין בשוק הפרטי העוסק בביטוח לאומי ומסכים לעבוד באחוזים. בהצלחה.
 
למעלה