שבוע 40 - התעצבנתי על החצי השני

יוקי76

New member
../images/Emo45.gifמסכימה - למה הם צריכים לבוא?

אצלי הוא הגיע רק לבדיקות החשובות - הראשונית, שקיפות, סקירות והערכת משקל. לא מאמינה שאני אטריח אותו לבוא לעוד בדיקה...
 

אמאאור

New member
אני מאוד מבינה אותך

גם אני תמיד רציתי ללכת עם בנזוגי למעקבים, בדיקות ושאר ירקות, אבל לא תמיד זה התאפשר. אני מציעה לך לא לעשות מזבוב פיל. מעקב הריון עודף מתבצע בד"רכ בחדרי ההמתנה ללידה (לא בחדר לידה עצמו), ואפשר "לבלות" שם כמה שעות טובות. אם הוא באמת עסוק, כדאי לשריין אותו לדברים החשובים באמת ולשחרר אותו מהבדיקה הזו. בנוסף, קחי בחשבון שעד שתלדי, תגידי פעמיים-שלוש בשבוע לבדיקה כזו, אז אולי כדאי שהוא יגיע רק בחלק מהפעמים.
 
אני דווקא בעדך מבינה את הרגישות שלך

אבל לא נורא תהיה סבלנית אחרי שתלדי הוא יהיה חייב לסייע בהכל....
 

Hera30

New member
החצי המדהים שלי התקשר

ואמר לי, במילים האלה: "הבנתי שלא הייתי בסדר, דחיתי את הפגישה, אני רוצה ללכת איתך מחר, זה יותר חשוב לי מהכול". אחרי שהוא אמר את זה, כבר פחות היה חשוב לי שהוא יבוא... אבל הוא התעקש, ואמר שבפעם הראשונה הוא רוצה לבוא איתי, כדי לדעת לאן להגיע (ומה לעשות, ואיפה להחנות...) כשתגיע שעת הלידה. ובהמשך השבוע, אם לא יתאפשר לו, אני אלך עם אמא... פשוט מתה עליו!
 

אמאאור

New member
כל הכבוד לחצי ../images/Emo45.gif

ואת- נשימה עמוקה, ולהירגע, טוב?
 

noaaaa

New member
../images/Emo13.gif סוף טוב הכל טוב

יאללה איתכם- שעה אני לא בפורום וכבר יש פה דרמות.
 

מרוסיק

New member
אני בעד

לחסוך לחצי כמה שאפשר בדיקות שאין בהן רגש או עניין (כמו בדיקות דם או העמסת סוכר), רק מהמחשבה שאם הוא יהיה איתי אני ארגיש קצת יותר טוב, אבל בשבילו זה בעיקר ביזבוז זמן. רק הודעתי לו שאני הולכת להערכת משקל, ואפילו לא שאלתי אם הוא רוצה לבוא, כי זה היה באמצע היום, וגם כך בדיקה של 5 דקות שלא רואים שם כלום. בסוף הקפיצו אותו למילואים באותו יום. היום לדוגמא, אני הולכת לרופא והוא שוב במילואים, והוא זה שמתבאס, כי מה כבר יהיה שם חדש... אגב, לגבי קורס הכנה ללידה הוא זה שרצה, וגם בחדר לידה הוא יהיה איתי בשביל החוויה שלו גם ולא רק בגלל שאני מאוד רוצה. אני יודעת שברגע שאני אהיה צריכה (לא קשור רק להריון או לידה), הוא יעזוב הכל, אז לא צריך לסחוב אותו סתם או "להתנקם" בגלל שאני זו שסוחבת את הבטן.
 

הג יולי

New member
אצלי הוא בכלל לא היה בכל הבדיקות

רק בסקירה המוקדמת והמואחרת. אישית לא הרגשתי צורך שיבוא איתי לשאר הבדיקות. במיוחד לא במעקב הריון עודף - שעתיים של התייבשות כל כמה ימים. וזה לא מנע ממנו להיות הכי תומך והבן אדם היחיד שרציתי שיהיה איתי בחדר לידה! גם בהריון הזה רוב הבדיקות הוא לא מגיע. אני מדווחת לו ישר אחרי מה התוצאות. (אני מעדיפה שיבלה את הזמן הזה אם הקטנצ'ק בבית ולא איתי בבדיקות - אם כבר הוא צריך להפסיד שעות עבודה)
 
למעלה