שבוע טוף לכולם...

שבוע טוף לכולם...

נו...אז מה חדש??? מה קרה כאן ב-20 ומשו שעות שלא הייתי כאן??? שיהיה לכולם שבוע טוף!!! איטלקיSרטנית :)
 

נ ד ב 19

New member
קופ..

את בטוחה שלא חטפו אותך....תבדקי טוב טוב בחוץ בעעעעעע(מנסה להפחיד)
 
ח-מ-ו-ד-ה ש-ל-י!!!!

נו....מה נסגר??? אוףףףףףףףףף הכל בגללך כל הזמן אני ``אז מה נסגר`` ``אז מה נסגר`` לא לא לא לא יכולה יותר דיייייייייייייייייייייייייייייייי רק רק את אשמה!!! סתאםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם את לדעת אני חולית עליך נכון??? הקיצר שיהיה לך ולזה שלידך נו...איך קוראים לו אוףףףףף איך שכחתי, כאילו נראה לך כזה ששכחתי??? שיהיה לך לאיטלקיש שבוע נפלא!!! מתה עליך בובע מלכתוש
 

נטלי 18

New member
יוווווווווו.....

סרטייייייייייייייי.... איטלקיייייייי... איפה נעלמתם?! אהה? יו היתגעגעתי.. אחותי חכי לטלפון מחר... ביי.. לוב יו.. שובוע טוב :)
 
למעלה