סרטנית-המקורית
New member
שבוע טוף לכולם...
נו...אז מה חדש??? מה קרה כאן ב-20 ומשו שעות שלא הייתי כאן??? שיהיה לכולם שבוע טוף!!! איטלקיSרטנית
נו...אז מה חדש??? מה קרה כאן ב-20 ומשו שעות שלא הייתי כאן??? שיהיה לכולם שבוע טוף!!! איטלקיSרטנית