שבוע טוב!

שבוע טוב!

לכולנו שבוע טוב ושקט.. אבל באמת שקט..שהחששות יעלמו,ננשום בביטחה, בקיצור שהכל יעבור אותנו בטוב... [ אפילו שזה נשמע פלצני..]
 
שבוע טוב גם לך ../images/Emo13.gif

אני מרגישה מאד שלווה ובטוחה באופן כללי
תודה!!! התכוונת למצב בטחוני, או למשהו אחר?
 
באיחור..

אכן התכוונתי למצב הביטחוני! ובאופן כללי שהכל יעבור אותנו שקט ורגוע...
 
שבוע נפלא מושי וכולם,רפואה שלמה..

לביתך סימון. שיהיה לנו באמת שבוע שקט.
חם יקיריי זכרו לשתותת הרבה ממני האוהבת חברה אמיתיתתת
.
 
למעלה