שבוע טוב

ומבורךךךךךךךךך!!!!!!

בס``ד אהוביי!!! שיהיה לנו שבוע טוב ושקט,עם המון בשורות משמחות!!! אוהבת, תחו`ש
 

הפריק

New member
כן בטח...

הנה מתחיל עוד שבוע של פיגועים דרך אגב - מעניין שדווקא על הפיגוע בדולפינריום כתבו כל כך הרבה... למה כתבי השמאל מפלים בין תושבי ארץ ישראל?
 
למה להיות שליליים??

בס``ד ראשית,זה נכון שרוב העיתונאים הם שמאלניים,אבל, שאלה לי אליך,פריק יקר:באיזה עיתון קראת?? ייתכן שאתה מאיזור המרכז,וקראת בעיתון ``ת``א`` או ``העיר``..שזה מקומון שמצורף לתושבי המרכז, לעיתון ידיעות(ומן הסתם הורחב על הפיגוע בת``א) או בכל מקומון אחר שצורף לעיתון במרכז..(אני צודקת??) דבר שני,ת``א היום נחשבת לעיר הבילויים,עיר החטאים,מגיעים אליה מכל הארץ לבלות ,כך שמן הסתם הרבה אנשים מרגישים קשורים לת``א..ומחובתם של העיתונאים לכתוב ולסקר..מה גם שזה סקופ אדיר שממלא להם את עיתון שבת! שבוע מבורך! תחו`ש
 

zipihersko

New member
נקודה למחשבה-מעשהיה....

מהורהר ישב צבי במשרדו. זה עתה קיבל הודעה טלפונית מחתנו, שבתו ילדה. הלידה אירעה הרבה לפני זמנה, משקל העובר רק חצי קילו. ``לא גדול יותר מהעט שבידי`` חשב. צלצול פעמון-הודעה ממזכירתו. היא לא פתחה ב``מזל טוב``,כפי שהיה כשנולדה נכדתו הקודמת. איש לא הודיע על הלידה שלא היתה צפויה. ``אשה אחת מבקשת לראותך`` ראשו לא היה פנוי לשיחות עסקים או כל שיחה שהיא הבוקר, לאחר התפילה, עוד הספיק לשמוע מהרב בשיעור היומי, שבמשנת``אלו דברים שאין להם שיעור`` נכנסה הכנסת-כלה בין ביקור חולים לבין לווית המת, לומר לך שהעיסוק בהכנסת כלה עשוי להפסיק בין החולה לבין מיתתו. ``הכניסי אותה`` פקד קצרות. ``יתומה אני מאב ואם``, פתחה האשה הזרה,``חסרת כל. אני עומדת להתחתן, אבל אין לי מאומה לצורכי החתונה``. צבי נפעם מסמיכות הפרשיות. ``אריה!`` הרים טלפון לחתנו, ``אל תדאג``!! הכל יהיה בסדר!!!!`` ולכלה הצעירה אמר: ``את יכולה לסגור ענין עם אולם החתונות. כל ההוצאות עלי!`` עוד קודם שהוזמן לחתונה,שמומנה על ידו, התבשר שנכדתו יצאה מכלל סכנה חצי קילו נהיה לשלושה, היא הוצאה מהאינקובטור, וכששוחררה מהפגייה איחלו לה הרופאים חיים בריאים וארוכים. עברה שנה. כשנכנס אותו בוקר למשרדו, קידמו את פניו זר פרחים גדול ובברכת מזל-טוב מקרב לבם של עובדי משרדו. היום רצה לסיים את עבודתו מוקדם מן הרגיל,ולחגוג עם משפחתו את יום ההולדת הראשון של יפעת. ``אשה אחת מבקשת לראותך``-הודעה בטלפון הפנימי, בדיוק כשעמד ללבוש את מעילו. ``הכניסי אותה!`` בחצי אוזן שמע את הבקשה- ``...ולא נותר לי מאומה לצורכי החתונה``, סיימה האשה. ``עכשיו הקב``ה מנסה אותי:האם גם לאחר שחלפה הסכנה לא אשנה מדרכי? האם אסייע כמו אז? ומיד פנה אל האשה:``את יכולה לסגור ענין עם אולם החתונות.כל ההוצאות עלי!!!. מפי צבי (שם בדוי)
 

הפריק

New member
נסים כאלה לא ייקרו הרבה זמן

או בעצם אף פעם. כאלה יש רק אגדות
 

zipihersko

New member
למה רק באגדות? ניסים קורים!!!!!!!

תלוי איך אתה מסתכל ברוחו של עולם. קרה פיגוע-הרע שיש חללים, הטוב ונס בזה שהיו ניצולים, לא כך? נמנע פיגוע בפתח תקוה, או בירושלים, לא כך היה? יש עוד אלפי דוגמאות.... זה תלוי איך מסתכלים, ולא להגיד שאני אופטימית עוד פעם, כיאני לא תמיד!! תראה, כרגע יש את: התינוק בן חמישה חודשים חיים יהודה, שהוא כרגע במצב אנוש, (אם היה באפשרותי הייתי מאד רוצה לשים לכם את התמונה שלו כשהוא שוכב במיטתו בבית החולים, אני בטוחה שכולכם ראו את זה, אבל ישבתי לי בשבת במשך כמה דקות, ולא יכולתי להזיז את עיני, יצור כל כך קטן וחמוד, ) צריך לצפות לנס, הלוואי ואלוהים יעזור לו, והוא יחלים. רק בשורות טובות פריק-יש ניסים, תאמין לי, אבל יש.
 

הפריק

New member
שמת לב? אמרת במצב אנוש

אל תגידו נס שלא מת - תגידו אסון שתינוק נהיה פתאום במצב אנוש
 

zipihersko

New member
זה לא משנה איך נגיד את זה, !!!!!!!!

יש להתפלל, לרפואת התינוק המקסים הזה. לא צריך לעשות שום חשבונות על דברים כאלו תדע לך, שילדים אצלי זה נקודה מאד מאד רגישה, אבל מאד אז בבקשה ממך... אני לא יודעת למה הקב``ה עושה את מה שהוא עושה, אם הוא עושה משהו אז ככה הוא רוצה, וככה הוא רוצה שיהיה. בשורות טובות לימו
 

zipihersko

New member
מתחזקים באמונה.

עיקר האדם הם העיניים , כי בלי עיניים אדם חשוב כמת , ולכן צריכים מאד מאד,לשמור על העיניים , ועיקר השמירה זה רק להסתכל על רוחניות חיות אלוקתו יתברך, זו צריכה להיות מגמת כל בר ישראל-למסור את נפשו להסתכל על כל דבר, רק על החיות אלוקות המחיה ומקימת את הדבר הזה. כמו שאמר רבנו ז``ל, שהאיש הישראלי צריך להסתכל על השכל שיש בכל דבר. שהוא החכמה אלוקית שיש בכל דבר. וכלן צריכים למסור את נפשו מאוד להסתכל רק על הקדוש ברוך הוא, כי העיניים הם המוליכות את האדם ואם אדם מסתכל רק על רוחניות חיות אלוקת של הבריאה, על ידי זה נכנסת בו שמחה עצומה, כי באמת כל המרירות והדכאון שיש באדם, זה רק מחמת קלקול העיניים, שמסתכל על תועבה ומחמם עצמו לעברה. ועל ידי זה רחמנה לישזבן הוא הורס את עצמו לגמרי. שמעתם? תודו לאלוהים כל בוקר על העיניים שיש לכם...כי בלי עיניים אדם חשוב כמת. לא אני אמרתי את זה... המוהר``ש הצדיק מיבניאל. שיהיו רק בשורות טובות , שבוע טוב
 

zipihersko

New member
תגידו? קראתם את זה?????????????????

לדעתי זה כל כך נכון לימים אלו. הקב``ה מנסה אותנו בכל כך הרבה מובנים, אתם לא שמים לב? חשבתי שתאהבו כמוני את הקטע הנ``ל...
 

יבחוש

New member
גאולה לעולם...

מותר לשים עוד שורה קטנה בסוף: ``הועתק מעלון ``שבת בשבתו```` דבר בשם אומרו... בן כנען
 
למעלה