שבוע טוב קליפ של דאלאראס לפי דעתי השיר חדש
T ThaGaPa New member 18/10/03 #2 השיר עצמו לא יכול להיות חדש שכן כתב אותו ומבקריס מדיסק כפול שבו שר דאלאראס את שירי מרכוס ווו.
F F a d i New member 18/10/03 #3 עדינהה תודה רבה../images/Emo140.gif../images/Emo24.gif השיר אכן של "מרקוס באמבקאריס",מתוך הדיסק הכפול החדיש שבו עושה "דאלאראס" מחווה לגדול הרבטיקאים...! והשיר הוא CHARAMATA I WRA TREIS שאת תרגומו מאת "ד'ה גריק" אפשר למצוא כאן..! שוב תודה! ושבוע טוב...
עדינהה תודה רבה../images/Emo140.gif../images/Emo24.gif השיר אכן של "מרקוס באמבקאריס",מתוך הדיסק הכפול החדיש שבו עושה "דאלאראס" מחווה לגדול הרבטיקאים...! והשיר הוא CHARAMATA I WRA TREIS שאת תרגומו מאת "ד'ה גריק" אפשר למצוא כאן..! שוב תודה! ושבוע טוב...
U uzo101 New member 18/10/03 #4 ../images/Emo42.gifשבוע טוב ../images/Emo39.gif ש ב ו ע ט ו ב לכווווווווווווווולם (דרך אגב , אולי נישאל את אליקו , למי הוא שייך?)
../images/Emo42.gifשבוע טוב ../images/Emo39.gif ש ב ו ע ט ו ב לכווווווווווווווולם (דרך אגב , אולי נישאל את אליקו , למי הוא שייך?)
1 12אניהיא New member 19/10/03 #5 סופסוף../images/Emo70.gif כמה עוד יכולתי לחכות לך יקירי התגעגעתי. שיהיה לך אחלה שבוע