שבוע טוב

ThaGaPa

New member
השיר עצמו לא יכול להיות חדש

שכן כתב אותו ומבקריס מדיסק כפול שבו שר דאלאראס את שירי מרכוס ווו.
 

F a d i

New member
עדינהה תודה רבה../images/Emo140.gif../images/Emo24.gif

השיר אכן של "מרקוס באמבקאריס",מתוך הדיסק הכפול החדיש שבו עושה "דאלאראס" מחווה לגדול הרבטיקאים...! והשיר הוא CHARAMATA I WRA TREIS שאת תרגומו מאת "ד'ה גריק" אפשר למצוא כאן..! שוב תודה! ושבוע טוב...
 

uzo101

New member
../images/Emo42.gifשבוע טוב ../images/Emo39.gif

ש ב ו ע ט ו ב לכווווווווווווווולם (דרך אגב , אולי נישאל את אליקו , למי הוא שייך?)
 

12אניהיא

New member
סופסוף../images/Emo70.gif

כמה עוד יכולתי לחכות לך יקירי
התגעגעתי.
שיהיה לך אחלה שבוע
 
למעלה