שבוע טוב

m i c h a l i

New member
שבוע טוב ../images/Emo140.gif

לכל חברי הפורום חזרנו מטיול של סופשבוע במכמורת עם הפורום השכן היתה חוויה נהדרת
אני מקבלת המון מסרים לגבי מפגשים... למה אין ומתי יהיה וכשכבר מפורסם משהו אז אין היענות מצידכם... לתשומת ליבכם. מי שרוצה להעלות רעיונות והצעות למפגשים יכול לעשות זאת גם בלי אישור מיוחד מראש. אני והקטנה תמיד שמחות להצטרף למפגשים... במיוחד עם חברי הפורום והילדים של הפורום. ( כמובן אם אין לנו כבר תוכניות אחרות
) סוף סוף אנחנו אחרי החגים אז עכשיו אין יותר תירוצים ואין דחיות עכשיו זה "אחרי החגים" אז כל מה שדחיתם/לא הספקתם/לא ידעתם... עכשיו זה הזמן שיהיה לכולנו שבוע טוב
 

אiסי

New member
../images/Emo24.gif

"אחרי החגים יתחדש הכל יתחדשו וישובו ימי החול..."
שיגרה מבורכת סוף סוף שבוע טוב לכולם
 
היי בובה../images/Emo25.gif

שמחה שנהנתן. אצלנו עבר בנחמדות, טיולים, ירידים וגם קצת בית. (מחר חוזרים לעבודה?.....דווקא 'תרגלתי לישון כל יום עד 11:00) שיהיה שבוע מקסים.
 
למעלה