שבוע טוב שבוע טוב ...

שבוע טוב שבוע טוב ...

מה יש לאכול ... ???... מה המצב נשמות ... מה שלומכם ...?? איך הלימודים ... העבודה ?.... היה היום בלטרון את יואב יצחק ... חחחחחח נחמד נחמד הייתי אומר ... לא רע בכלל ... הרבה זמן לא הייתי כאן ... תאמת יצא לי להיות הרבה מול המחשב אבל לא יודע לא יצא לי להיכנס ... שיהיה לכולם לילה טוב !!!
 
שבוע מצויין אחי, מה נשמע גבר?

לאן נלעמת?! וואלה אני יודע, איתי הכל טוב- נגמר לי המלווה שבוע שעבר. עכשיו אני בריבים עם ההורים שיתנו לי את האוטו אבל גם זה יעבור. מה נשמע אחי? נו, עברת את הטסט?
 
לא נעלמתי ... חטפו אותי חייזרים

חחחחחחחח ... מה זה לא נותנים תאוטו תנשך לאבא שלך אוזן ... כן נשאר לי רק הטסט והיה לי בלאגן אם המשטרה וסידרו לי את זה ... ש לי כבר רשיון ... מלווה נתפס לי 5 ימים ... חחחחחחחחחחח איזה סבבה זה ... וואלה אצלי הכל עשר ... הכל מצויין מרגישים מעולה ... נהנים כרגיל ... נראה מה עושים בהמשך היום עוד מחכה לי הריצה של השבת ... חחחחחחחחחח יאאלה גבר אני במסינג´ר בינתיים !
 
גם אני מת עלייך !!!!!!!

איזה זהירות ... אנחנו לא בשביל לנסוע לאט ... מה לעשות יצאתי כמו אחי הגדול ... השיגעון שלי והעצבים יצאו עליו ... שטויות הרוב אני נוסע אם החברה ככה שאין סיכוי שאני יסע מהר שהיא איתי ! אני עייף מת ... איזה ריצה אלוהים ... שבת שלום לכולם !!!!
 
שבת שלום לכם נשמותתתתתתת

לי אישית היה אתמול יום פ33הההההההההההההההההההההההההההההההה שאני לא אשכח בחיייייים!!! משה ורותם נשמות תינהגו בזהירות בחייאתתתתתתתתתתתתת אל תגמרו על החיים שלכם חס וחלילה בשביל הפוזה תאמינו לי זה לא שווה את זה!!!! אורטל, אלירן, ציפי, דרדס...כולם....למרות שאין כ"כ הרבה כבר בפורום...שבוע טוב נשמות חולה עליכם כולםםםםםםםםםם
 
חחחחחחחחחחחחחח

פוזות הייתי עושה רק עלייך ...
אבל שי ירביץ לי ... חחחחחחחחחחח ... איזה מצחיק זה נשמע ... שבת שלום ... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ואייייי יש לי הפרעה מה אני יעשה ככה זה בלילה !!!!!!!!! טוב שלא בחרתי הודעה מהארכיון !!! חחחחחחחחחח
 
למעלה