שבוע טוב עם שאלה

rama69

New member
שבוע טוב עם שאלה

קיבלתי בהשאלה עדי עם אבן קריסטל בגוונים של הירוק עם חוטים דמות שיער, ענדתי את העדי ביום מאוד חשוב עבורי, עם המון התרגשות וכאשר הורדתי אותו שמתילב לכך שהוא נחצה לשניים, האם ניתןלהדביק או שרצוי לעשות משהו אחר. בברכת שבוע טוב
 

stoneage

New member
אם האבן נסדקה לה סתם כך בלי

שנפלה או קבלה מכה אז כנראה שהיתה לה השפעה חזקה עלייך. כנראה שהיא עשתה משהו או ספגה משהו וכתוצאה מכך נסדקה אבל חסכה ממך משהו אולי לא נעים או שהוסיפה לך המון באותו הזמן. לא ניתן ממש להדביקה - כלומר אפשר אבל לרוב הסדק יראה ורבים חשים שהם לא יכולים לענוד אבן שנשברה. בפרט כיוון שאבן לא סתם נסדקת או נשברת. חשוב להקשיב לאינטואיציה. אם את חשה טוב עם האבן שמו שהיא תמשיכי לענוד אם זה מפריע לך אל תענדי. את יכולה לשמור את החלקים עלייך או ליידך, לתת אותם למישהו שאת חשה צורך לתת או אם את מרגישה שזה מאוד מאוד מפריע לך, תקברי את החלקים בעציץ או בגינה.
 

rama69

New member
האבן באמת

הוסיפה המון רוגע ושלווה, הצלחה, וכנראה מעוצמת הנתינה שלה היא נבקעה לשניים, חבל שאיני יודעת כיצד להעביר את המראה שלה. תודה, שבוע טוב
 
למעלה