קיבלתי בהשאלה עדי עם אבן קריסטל בגוונים של הירוק עם חוטים דמות שיער, ענדתי את העדי ביום מאוד חשוב עבורי, עם המון התרגשות וכאשר הורדתי אותו שמתילב לכך שהוא נחצה לשניים, האם ניתןלהדביק או שרצוי לעשות משהו אחר. בברכת שבוע טוב
שנפלה או קבלה מכה אז כנראה שהיתה לה השפעה חזקה עלייך. כנראה שהיא עשתה משהו או ספגה משהו וכתוצאה מכך נסדקה אבל חסכה ממך משהו אולי לא נעים או שהוסיפה לך המון באותו הזמן. לא ניתן ממש להדביקה - כלומר אפשר אבל לרוב הסדק יראה ורבים חשים שהם לא יכולים לענוד אבן שנשברה. בפרט כיוון שאבן לא סתם נסדקת או נשברת. חשוב להקשיב לאינטואיציה. אם את חשה טוב עם האבן שמו שהיא תמשיכי לענוד אם זה מפריע לך אל תענדי. את יכולה לשמור את החלקים עלייך או ליידך, לתת אותם למישהו שאת חשה צורך לתת או אם את מרגישה שזה מאוד מאוד מפריע לך, תקברי את החלקים בעציץ או בגינה.