שבוע טוב עם בקשה מיוחדת... דחוף

kagome10

New member
יש שתי הודעות של גלית

ההודעה הזו: http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=1149&messageid=159359161 וההודעה הזו: http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=1149&messageid=159359231 שלדעתי הרבה יותר אלימות מההודעה בה היא קוראת לי חולה. הרבה הרבה יותר משתיקות. האם את קוראת לאחת מההודעות האלו לשון הרע? אני מעדיפה שהיא תתקוף אותי ישירות מאשר שתתנשא עלי כמו בהודעות האלו.
 

גל סופר

New member
לקרוא למישהו חולה

ולטעון שלדבריו יש משהו שמזכיר אופי חולני, אלו שני דברים שונים בתכלית. ואני מבקש להדגיש זאת. חשבתי שסגרנו את האפיזודה הקודמת, אבל מסתבר שדבריי משמשים כדוגמה שלילית בדיונים אחרים על אף העובדה הפשוטה- אי אפשר לבצע השוואה בין מה שגלית אמרה ("את חולה") לבין מה שאני אמרתי.
 

snoopytush

New member
נכון שיש הבדל מסויים

כי שלך זה איפשהו השערה ולא עובדה. אך עדיין ( ואני כותבת את זה פעם אחרונה כי מרגישה שדשתי בנושא עם קגומה ובכלל יותר מידי שוב לא אישי), יש לזה השלכה מסויימת על האישיות של דוד אפילו אם זה בגדר השערה. ולכן שוב היה נכון אם היית פונה אליו בפרטי ולא על גבי הפורום. האם אינך רואה שזו הלבנת פנים לפנות כל לאדם מול כולם?
 

גל סופר

New member
לקרוא למישהו חולה

שונה בתכלית השוני מלומר שדבריו של מישהו מזכירים דברים בעלי אופי חולני. חשבתי שסגרנו את האפיזודה הזאת, אבל כשאני רואה שמשתמשים בדבריי כדוגמה שלילית אני מבקש להדגיש- בשום מקום לא קראתי למישהו חולה, כפי שגלית עשתה. זה בכלל לא בר השוואה ואם יורשה לי לציין, ההדים שדבריי יצרו (כיוון שהם ערערו ביטחון של חלק מהקוראים כנראה בדבר אמונות אישיות) הם חסרי פרופורציה שהרי הנה יום אחרי מישהי מכנה מישהי חולה (מפורשות)- ואין קול ואין עונה. מה להסיק מזה רונית?
 
כשאת תחליטי את תגדלי חילדים ללא חיתולים

מה זה הדבר הזה ??? ילד שצריך להגמל מטיטולים או להיות עם טיטול ואת מחליטה על "טבעי" אתר "טבעי"??? את שייכת לאיזה כת או משהו הזוי אחר,,כמו אלו שנגד ברית מילה כי,,,,אנשים התחרפנו לחלוטין, את תנהלי את עולמך כפי שאת רוצה ובזה שהיא זקוקה לטיטולים זה לא מעיניניך,את לא יכולה לעזור חוץ מלזבל במוח ולחפור כאן לאנשים, תגדלי את ילדים/תינוק בלי טיטול,,סבבה,
 

snoopytush

New member
סליחה וזה שהיא אומרת את הדיעות שלה הופך

אותה למישהי מכת? ומה רע בלגדול טבעי ? ומה רע בזה שהיא חושבת ככה? היא לא כפתה כלום על אף אחד היא אמרה את הדיעות שלה. מתאים לך תקחי לא מתאים לך סבבה הזוי שאנשים לא רוצים ברית מילה? מה כל מה שלא במיינסטרים נראה לך אוטומטית כת? קשה לך לחשוב מחוץ לקופסא? ואולי גם את משתייכת לכת של אנשים שחושבים רק בנורמות חברתיות. חס וחלילה שמישהו יסטה הצידה חס וחלילה שמישהו יחשוב לבד ולא יסכים עם הכלל כי אז זו כת וזה מסוכן. כנראה שזו החשיבה שלך
 
ממליצה בחום על פורום תפוז למען הקהילה

שם יש המון המון עזרה,,מנסיון אישי . בהצלחה רבה,
 

IBP1

New member
אולי זה לא הרבה ,אבל זה גם משהו .

היא יכולה לפנות לסיוע המשפטי ברחוב ויצמן 1 בת"א ,לקבל עו"ד בחינם ,שיבקש עצירת הליכים משפטיים. היא יכולה להגיש בקשה לפירעון חייב מוגבל או לפתוח בהליך של פשיטת רגל ! *רצוי לדעת שאת הדירה הם לא יעקלו ! ריהוט ומכשירי חשמל מסויימים עשויים להיעקל ע"י ההוצאה לפועל. במקביל העו"ד שלה יכול להעביר דרך ביהמ"ש את כל החובות שלה על שם הגרוש במידה והוא האשם בחובות הללו. כמו כן מכיוון שהגרוש שלה חייב במזונות ילדיו היא יכולה להסתדר .
 
בוקר טוב,

קראנו את בקשתך והיא נגעה ללבנו. נשמח לעזור בתרומת חיתולים חד פעמיים, ואנו ניצור איתך קשר לקבלת הכתובת למשלוח ומידת החיתולים הרצויה. בברכה, האגיס שירות אונליין
 

tenen

New member
הגברת צריכה להתחבר למציאות.

אם היא בחובות שהיא לא יכולה להחזיר מה השטות הזו של ללכת להתחייב לשכר דירה לפני הטיפול בחובות, ומה השטות של לקבל מוצרים שמחר יעקלו לה מחדש. אתה עוזר לה לעשות שטויות במקום לכוון אותה בכיוון הנכון נתחיל בכך שאם היא בחובות רציניים ואין לה רכוש משלה אז למה שלא תפשוט רגל? תחזיר את החובות לאט לאט כמו שיפסק לה אבל תפסיק לפחד מהמעקלים? נמשיך בכך שנראה לי שגיל 4 זה לא זמן לגדל ילדה עם חיתול שאוכלת סימילאק...
 

עודת88

New member
עזרה

שלום לך אין לי מושג מה שימך אך הפצתי את מס' הטלפון שלך לכל הורי הגן שלי על מנת שיוכלו לתרום לאותה אחת. כל הכבוד ובהצלחה.
 
למעלה