שבוע טוב משפחה יקרה

yosef 30

New member
שבוע טוב משפחה יקרה ../images/Emo140.gif

אני מקבל את ההתנגדויות שלי וממשיך קדימה לכולנו יש התנגדויות פנימיות לכל מיני דברים. התנגדויות אלו נובעות מדפוסים שפיתחנו במשך הזמן ע"י מנגנון הלמידה והזיכרון שלנו. חוויות המתפרשות כאיום מעלות דפוס פעולה מתגונן כתגובה, וזו מערכת ההישרדות שלנו. נסו לשים לב לגוף ולצורה שבה הוא מגיב על מצבים ומילים הנקרים בדרככם. שימו לב למקומות שבהם אתם מתכווצים כתגובה. אולי תנועה שאתם עושים, אולי עפעוף. מקומות מתכווצים אלו ראויים להיבחן שוב ושוב מול התגובה, עד שההבנה מדוע אתם מתכווצים תגיע. אפשר גם להיכנס פנימה ולשאול כל מקום מדוע התכווץ פשוט להקשיב לתשובה הבאה מבפנים, גם אם אינה נשמעת הגיונית.
המנטרה השבועית
כשאני מאפשר לעצמי להרגיש את רגשותיי, אני מרפא אותם. |/| אני מפתח את הצד המקבל ואת הצד היוצר של הדימיון שלי.
אני יוצר התקדמות חיובית בכל תחומיי חיי.
היכן אתם מוצאים את עצמכם מתנגדים במערכת הזוגיות שלכם וכיצד אתם יוצאים מזה, באילו תרגילים, מילים, או עשייה אתם יוצאים מהמקום שמתנגד למשהו שקרה מחוץ לכם.
בברכת שבוע מבורך בהקשבה פנימית וים של אהבה
יוסף.
 

atomic1990

New member
מאחל גם לך שבוע מקסים:)

בהחלט העלת לי חומר למחשבה ופקחת את עיני בנוגע לתגובות ההתגוננות שלי. שיהיה שבוע מלא מחשבה, שבוע פורה, שבוע יצירה ושבוע אהבה.
 
יוסף חביבי...התנגדות

בזוגיות עלולים לפתח התנגדות כנסיון למנוע אובדן זהות וייחוד. לפעמים בני הזוג התמזגו עד כדי כך לישות אחת, ששניהם או לפחות אחד מהם מרגיש מאויים. המתנגד חושש שהוא הקריב יותר מדי מהאישיות שלו והייחוד שלו על מזבח המשפחה. ההתנגדות מתבטאת כמרד בזוגיות, החלטה לעשות דברים לבד, בלי בן הזוג, ואיבה כלפי בן הזוג. התרופה לכך היא קודם כל הכרה בתופעה וזיהוייה, מצדם של שני בני הזוג - גם המורד וגם הנמרד, ומתןחופש למורד לבטא את עצמו בפעילויות סולו. "שחרר אותו כדי שהוא יהיה שלך".
 
למעלה