שבוע טוב! מותר לי?

uri80

New member
אתה יכול לנשום עמוק אליזד,זה בסדר

ידידי.
מקווה שהתקררה דעתך בינתיים. הסיבה שהגבתי לרכילונט היא שהוא איננו היחיד שקורא את הפורום הזה. את הפורום הזה קוראות עוד עיניים רבות חוץ ממנו. לא רק הוא יקרא את ההודעה הזו. לא אסכים עם דעתך שהחרדים הקוראים כאן הם בבחינת "זבל חרדי". אני אומר זאת על סמך הכרותי עם מס' אנשים בעבר שהיו כאן. אנשים אינטיליגנטיים שלא תמיד הגיבו או השתתפו. חלקם יצא בשאלה וחלקם לא. חלקם הגיעו מתוך ספיקות, חלקם מתוך סקרנות או שעמום וכו'. אין זה מעניין אותי כלל אם אנשים כאלו יחזרו בשאלה או לא - הרי אינני מסיונר. אך אם אנשים אלו יראו לעיתים דעות שונות משלהם ויחזרו אח"כ לציבור החרדי עם ראש טיפה יותר פתוח לאחרים - דייני. בקשר לדעתך על עובדת היותי מציבור הכיפות הסרוגות- התרגלתי לשפוט אנשים לפי דבריהם ובעיקר לפי מעשיהם במשך השנים, ולא לפי המגזר ממנו הם באים. למען האמת בדר"כ זה עובד לא רע. גם אם ההתרשמות שלי מהודעתו של רכילונט היתה שלילית בעיקרה בדומה לך, אינני רואה כל רע בלספק לו ידע שאולי יעזור לו ולאחרים (כדוגמת מידע על הל"ל)-זה לא עולה לי כסף. אין זה אומר שאפסיק להקדים שלום לאנשים כהרגלי גם בחיים. אני מעדיף את אהרון הכהן שהחזיק במנהג יפה זה על פני האפיפיורים הצבועים של הדת הקתולית. אם טרול מסוים יגרום בעיות בעתיד-אינני דואג. יש לנו את הכלים כדי לחסום אותו מן הפורום ולמנוע ממנו להציף אותו. לשם כך הופעל הניטור. בנוסף התרגלתי לסמוך על שיקול דעתי וכמו כן על שיקול דעתם של שני חבריי להנהלת הפורום, שמתעקשים משום מה לסבול אותי ואת שגעונותי בחדווה לא מובנת. יש כאן מספיק אנשים איכותיים שאני קורא את הודעותיהם בשקיקה (ואתה ביניהם). אם אנשים כאלו יכתבו פחות הדבר יצער אותי מאד, מאחר והם משאירים את הבמה לאחרים שלעיתים היכולת שלהם פחותה. (שומעת ברר יקירתי?) דבר נוסף - בקשר לפסיכומטרי- למה לשרבב את השטות הזו? זה אינו ממש מדד רציני לשום דבר. עדיין חבל לי על השבועיים שבזבזתי מחיי הקצרים מדי, כדי לסמן עליו V במקום לעשות משהו הרבה יותר מועיל במקום. בברכה,
 
אהלן ../images/Emo67.gif

אני רואה שקבלו אותך יפה אהה? מעניין איפה הפלצנית ? בטח היא עסוקה באכילת כמה כובעים עם פונפון. שבוע טוב
 

בבא קמא

New member
ראשית תודה למגיבים מכל המינים.

גם מר אליזד נהג בי בכבדהו וחשדהו. הוא בעצם הזכיר לי את וותיקי כרישי פורום זה וכאן אולי המקום לגלות שלפני המון זמן הייתי כאן כותב מוכר לא זוכר כמה זמן אבדוק יותר מאוחר בהסטוריה אולי ניזכר. אז דווקא לא כ"כ ששו לקראתי מה שגרם לי הפעם לבקש אישור לפני שאני מגיב. ומובן שבתור חרדי. מאד אוביקטיבי אבל חרדי. הודעות אנטי חרדיות תוקפניות שאני באוביקטיביות יראה שהם יותר מגמתיות מאשר עניניות יהיה לי חשוב להתערב. אולם כמובן וזה אני מבטיח בעניניות ולא בהתקפה גרידא. כ"כ אם אמצא להיפך עודף סימפטיה שלא במקומה לציבור החרדי או אפילו טעות חיובית אדע בלי נדר לעמוד גם על זה. בעבר כשהייתי כאן(זה לא היה עם ניק זה, שאף אחד לא ירוץ לחפש בהיסטוריה) נחסמתי אני במה שנקרא טרול. כאב לי שכך הסתכלו עלי כמו שהיה כואב לי אם באיזה קומונה פנימית שאני חבר בה היו קוראים לי טרול. בכל אופן לאור דברי אלו ולאור דברי אלירז אני מצפה שוב לשמוע דעתכם לגבי שלכם ד.
 

Swing On A Star

New member
מבחינתי שהייתך כאן מבורכת

אני שמחה לראות שהפורום שלנו מספיק פתוח כדי לקבל אנשים מכל מגזר ולא רק יוצאים. בנוסף, יהיה זה מרענן לראות כאן דעות שונות המובעות באופן מתורבת ומעודן. ברוך הבא
 

BatHell

New member
ברוך הבא :]

אוחחח, כמה שהשרשור הזה הדרדר... באמת שאנחנו לא כאלה בדר"כ
 

בבא קמא

New member
לא מה? לא אנשים טובים?

השרשור הזה ממש מחמיא. וכמו שכתבתי לאליזד בעניין עיין שם
 

בבא קמא

New member
לא מה? לא אנשים טובים?

השרשור הזה ממש מחמיא. וכמו שכתבתי לאליזד בעניין עיין שם
 

L i k o

New member
אני מקבל את כל מי שמקבל אותי.

אם אתה עונה על ההגדרה - התקבלת (לפחות מבחינתי)
 

אליזד

New member
והוי קל לראש ונח לתשחורת

והוי זנב לעריות ולא ראש לשואלים
 
בבואך או בצאתך

תלוי בך:) קודם כל אציין שאתה נשמע בחור אינטלגנטי ונחמד כך שאני לא רואה שום סיבה לקטול אותך עוד לפני ששמענו אותך. לפי איך שאני יודעת הפורום פה הוא מקום שפתוח להרבה סוגים של אנשים כל עוד שתכבד את המקום. גם אני נכנסתי לפה לפני כמעט ארבע שנים בתור חרדית וכתבתי כחרדית תקופה ארוכה אף פעם לא קראו לי טרול או חסמו את הכניסה שלי. כתבתי בצורה תרבותית והיזדהתי כחרדית לכל דבר. לכן מה שאני יכולה להגיד לך זה ככה. לא מגיעים לפה סתם. חרדי רגיל שאין לו שום בעיה עם הדת והחרדיות לא מגיע לפה!! לדעתי זה טבעי ונורמלי שאנחנו נעניין אותך כמו גם חברך היוצאים. לא יעזור האדם בטבעו סקרן לעולם הגדול ואנשים אלו הם אמצעי לראות דברים שאתה לא יכול לראות דרך חבריך החרדים. אני אומרת לך רק שתדע לאן אתה נכנס מבחינתך, זה לא אומר שכמוני תחליט בסופו של דבר לצאת בשאלה זה רק אומר שאתה מסתכן בדיעות של כפירה, בלראות אנשים שיצאו בשאלה ולראות את הסגנון שלהם יכול להיות מאד שיום אחד תרצה את זה גם יכול להיות שלא אבל זאת אפשרות. עיצה אחרונה, אתה פה אורח אחרי הכל הפורום הוא ביתם של היוצאים בשאלה שחוו ועברו דברים קשים ובאים למצוא פה תמיכה תזכור את זה כשאתה כותב. כתוב כאורח ולאט לאט תכבוש את מקומך.
 

בבא קמא

New member
את נשמעת כמו אחת שעברה את הבית ספר

של החיים ואם כל זה שרדת. לדעתי גם חרדי שמאזין להרצאות של אחד כמו הרב אמנון יצחק מסתכן בערעור אמונתו שהרי הם מיועדות לחילונים ממילא מוכרח לבוא שם לידי ביטוי שאלות באמונה ודעות כפרניות. נראה לי שאם היו אי אלו הרהורים חלילה הייתי פוחד באמת להיכנס הנה אבל זה ממש לא אני רואה בציבור הזה אנשים כמוני בדיוק שאולי הורידו כיפה אבל הם עדיין משלנו בשונה מחילוני מבטן ולידה שבחיים לא יבין אותי. עוד דבר אני רוצה לשאול האם כל היוצאים הם כאלה שפשוט לא מאמינים בה`? או שישנם גם מאמינים שפשוט פורקים עול בכדי לכייף ביודעם שכמעט ולא רואים עונש על אף שלדעתם יש מי שיעניש? בתקוה שהסברתי טוב השאלה.
 

barr1969

New member
אתה מסביר מצויין

אבל מה? קצת אמממ.. איך לומר? נודניק. אני לא מבינה למה עדיין לא ענו לך, יכול להיות שחלק מאיתנו לא ישנו כל הלילה והם מעמידים תשובה דבר דבור על אופניו. וכשהמילים תהיינה ערוכות והסגנון דבש, הם יבצעו טקס העתק הדבק מקובץ וורד וילכו לישון. אז כשתחזור מהכוילל. סבבה?
 
למעלה