שבוע טוב! מותר לי?

אליזד

New member
רציתי לשאול אותך בבא.

רציתי לשאול אותך בבא קמא. לא היית רוצה לפגוש את אלוקימית? פנים אל פנים? לחזות בזיו פניה, לקיים מה שנאמר "חזה ראה וקדש"? להביט בנעימות הילוכה, שערה עדר העיזים, ירוק עיניה? פז חיוכה? שוררה אגן הסהר אל יחסר המזג? ביטנה ערמת חיטים מסודרות בקוביות? אתה חושב, בבא קמא, שאם נניח תפגוש את אלוקימית מרחוק, לקיים מה שנאמר "תספר עימו מאחורי הגדר" האם אתה חושב שתגיע למדרגת "כל האומר אלוקימית מיד נקרי"? כלומר תתגרה רק מהזכרת שמה? ואם אכן זה יקרה לך, אתה חסיד נכון? רוב הזמן אתה בחברת בחורים בישיבה נכון? מה אתה עושה כש... אתה יודע... נו... ? מחכה לתשובה שלמה.
 

אליזד

New member
מה זה משפיע על הזיין?

הרגע ניסיתי. לא יודע מה אתם אוכלים שם מהר"ם פיש, אבל אפעס אצלי זה לא עוזר מי יודע מה. תגדי, איך צריך להגיד לאט לאט? ההה-כ--נע---ני, החי---ית-י וה---אמו---רי... או מהר ובהדגשה? צריך להתיז את ה'ע', וה'ח' ? כמו במשכב זכור, סליחה פרשת זכור? כל הנחחחחחחחחשלים אחחחחחחריך, ואתה עעעעעעעעיף ויגעעעע? רגע, אני אנסה שוב הכנעני החיתי, האמורי... שיט! למה זה ממשיך? יכול להיות שאני מתחיל להתגרות מהודעות של חרדים אדיוטים? יש מצב? מהר"מ נתקלת פעם בכזו סטיה? לא באמת אני שואל. אין לכם בישיבה שם מישהו שמתגרה מהודעות של חרדים טפשים בפורומים? אני חייב מהר לרוץ לגוגל ולבדוק אם כבר תועדה הסטיה הזו. רק שלפני זה אני אנסה שוב להיפטר מהדבר המביך הזה... נו. שקט. רגע אני מתרכז. אל תפריע. עוצם עיניים ואומר בכוונה "הכנעני, החיתי, החיתי, האמורי, האמורי" (מהר"ם פיש, אמרתי שבעים פעם כנגד שבעים פרי החג, אמרתי 613 כנגד תרי"ג, ניסיתי אפילו 1304 כנגד "דברי חכמים בנחת נשמעים" אבל מה לעשות? הבחורצ'יק שלי כנראה לא שמע על הכנעני בשום צורה...) או הנה, אגב. מצאתי! אתר שנקרא "www.מתגרים.מהודעות מטופשות בפורום.אורג.אי-אל/רק של חרדים/מישיבה חסידית" יש שם גם תמונות! הידד אני לא לבד! מהר"ם, אני חושב שאתה צריך לבוא לפה אישית. סיבכת אותי. לפני שאמרתי את העניין הזה עם הכנעני, עוד זה ירד לדקה שתיים, עכשיו? איך שהוא שמע את כל האומות המאוחדות האלו, כנראה הוא הבין שאני מביא לו בהפוכה, והוא מתעקש להישאר זקוף כמו לולב מהודר שעוד לא פתחו לו את ה"קורא". אז תסלח לי, אני חייב לחפש באינטרנט כמה תמונות של נשים חסודות. אולי הוא עכשיו בקטע של דווקא, אז הוא יעשה הפוך. לילה טוב. ובבא קמא? אני עדיין מחכה לתשובתך השלמה. אתה לא צריך לפחד לענות. זה לא אומר שאתה חס ושלום בעל תאווה. נהפוך הוא, אני שואל מסקרנות, ואתה עונה ממקום של אמונה וביטחון. ומי יודע? אולי בזכות זה יתעוררו בי מחשבות טהורות, ונזכה כולנו בברכה שלמה ונאמר אמן.
 
כך בצעטיל קטן ועוד...

ואני עדיין לא בטוח מהודעתך העקצנית אם אתה מעוניין לדעת ביותר ממה שכתבתי, אבל אם אתה באמת מעוניין לדעת תוכל לפנות אלי במסרים.
 

אליזד

New member
מהר"מ הצעטיל שלי לא קטן ואל תעליב!

למה אתה אומר שהצעטיל שלי קטן? חוץ מזה חשבתי שהבעיה היא כשהצעטיל גודל לא? כשהוא קטן זה בסדר לא ככה? וודאי שאני רוצה לדעת יותר. אני בכל פעם שאני גולש בהאינטערנעט רח"ל אני מתגלגל למקומות שריבונו יצילנו, וביותר מזה שאותם המקומות לא די להם במה שמחטיאים את הרבים כירבעם, עוד מעיזין ומפרסמים מיני סרטונים שלועזין "קליפים". וכל הרואה אותם מיד מתגבר בו היצר, ומתקיים בו מה שנאמר "מי ייתנני אבר כיונה" וכשאני מגיע לזה האתר, ראברי מתקשה ומתחמם עד שאני בא לסכנת הוז"ל ר"ל וזי"ע ותבללו"א. ודברים אלו נפוצים לא רק באותם האתרים המיוחדים לכך אלא "בכל אתר ואתר ממש"! מה עוד שלפעמים לצורך עבודתי אני מזדמן למועדון מה שרוקדים שם ריקודים מכושים ל"ע, ושם ריבות נאות המעכסות בעקביהן, ומנענעות ישבניהן רח"ל, ואותו המלבוש הנקרא "חוטיני" מבצבץ ויוצא טפח מעל המותר, ויתרות עליהן שישים ריבוא אלו המלבשות במין וועסט הנקרא "סטרעפלעס" רח"ל, שעליו נאמר בגמרא "שבח המגיע לכתפיים", ובשעת הדחק אפשר לדמיין צורת שדיה, ל"ע. וד"ל ואכמ"ל. ובגלל כן אני נזקק ללחשיך, מהר"ם והריני משביעך מה לעשות באותו נבל ברשות ושלא ברשות, המזדקף כנחש הקדמוני, בבחינת "והיא שעמדה לאבויסיינו ולונו", ויזדרז מר, וישגר אלי תשובתו, כי כמו שישים מינועטן שאני קורא את "הכנעני והאמורי", ואפילו הגרגשי והיבוסי, וכפתורים וכסלוחים, ופתרוסים, וזרח וצלמונע כל נדיבמו,ועדיין בן הבליעל בשלו. וחוששני שאלשח יד למטה מארבעה אמות, ואוחז באמתי - אמת הבניין, ואעשה מעשה שעליו מהרגו ער ואונן, המוזכר בספרים הקדושים! מהר"ם הושיעה? מה לעשות?
 

אליזד

New member
ואגב, מהר"מ, יש לי עוד שאלה חשובה.

למען האמת גם בבא קמא, אתה גם יכול לענות על זה. אולי אתה יודע. היה לי חבר בישיבה חסידית, שהיה "עושה את זה" עם דפיקות כאלה... כמו תיפוף... ובו בזמן היה מבמבם לעצמו ניגוני מודזיץ'. אתה מצליח לדמיין את זה? תעצום עיניים... לא, לא טמבלון, אל תיגע שם! רק תדמיין... תנסה לשיר נו.. "יום בו בו בום בום, יום בו בו בום בום, יובויבוי בום" רואה? רואה איך זה עובד? אז זהו שרציתי לשאול, בלי קשר שאני לא רוצה לדעת מאיזה חסידות אתה, כי זה יחשוף אותך, רק לדעת האם אתה עושה את זה עם מארשים של גור למשל? או ניגונים של בעלז? נניח אתה מתופף על זה ושר "למעלה, למ---עלה, ותגביה קרנינו למע--לה"? או משהו כזה? כי נראה לי נורא מפחיד. מילא מודז'יץ' יש להם מין שירים שמחים כאלה שמעמידים יפה, ככה שרק "הכנעני והאמורי" יכולים אולי להוריד. אבל מארשים של גור??? וגם אם יש כאלה שגור עושה להם את זה. נניח, שהם מזיזים את היד לצלילי "קדיש תוף שין נין וו", אבל דירבאלאק? כמה זמן? מה לחכות עד שהמארש יגמר? וחוץ מזה שבאמת רציתי לשאול אותך מהר"ם. איך מורידים, כבר אמרת לי. אבל האם בצעטל קטן יש גם דרכים להרים?
 
מה לעשות אתך, הרי גם 'שבח המגיע

לכתפיים' (בחייך!) משיבים את קשתך לאיתנו, ומה לך כי תלין על ניגוני מודזיץ'? ואני יגיד לך בסוד, היה לי חבר שהיה מדמיין את האלטע רעבעצין ואומר שזה עוזר לו, לא יודע, אולי זה כן יעבוד אצלך...
 

אליזד

New member
מהר"ם אתה מתחמק...

לא יפה, אני נפתח לפניך, בבחינת "תחו לי פתח כחודו של מחט ואפתח לכם את ה..." ואתה מתחמק מלענות על שאלה כל כך פשוטה? מהר"O אם לא תפרט פה את ההרגלים שלך,אני אפסיק לפרט את שלי. אני מזהיר! מהר לספר לנו! איך בדיוק. פרטים, תיאורים. אתה משקיע? פירוטכניקה? נרות נשמה? תמונות של הרבנית הזקנה מהחתונה האחרונה? ספר אחשלי! אל תברח. אנחנו אוהבים אותך פה. (-:
 
הייתי מתאר לך לפרטי פרטים

אבל איפה תטבול אח"כ? תמונות, אשלח בשמחה אם תבקש...מקובלני שאין היצה"ר שולט ברעבעצין... ודרך אגב, התיאורים תוכל למצוא בשו"ע (לפחות 2 סימנים שלמים באו"ח), אם אתה רוצה יש לי "מדריכים" מומלצים שממחישים עם עזרים מפתיעים, חבר שלי ממליץ על החניוק ההוא ממא"ש, פשוט לא תשכח את זה כ"כ מהר...
 
ציטוט: "ואת אלוקימית"

חח, בזה הרגע קבלת עליך את אלוהימית לאלוהים. (אם אתה דובר עברית,ומבין מעט הלכה ,אתה בודאי תבין את הגיחוך.)
 
אני מרשה גם לך

מי שרוצה יכול להאמין בי. תאמת אני ממש אלוהים סבבה. מומלץ.
 

מותר לי

New member
מישו קרא לי?

ברוך הבא! תמיד יכול להצטרף, תיזהר לא לעשות שטויות, ושוב ברוכבא!
 

בבא קמא

New member
השטות הראשונה שקראתי לך חחח

הכותרת באמת התבססה על שמך. אוקיי אז יותר קל להתקבל לכאן מאשר להתקבל לסמינר בבני ברק אז אולי אני מפנה לכאן כמה בנות שלא התקבלו לסמינר...
 

ליבא

New member
שיהיה בהצלחה מה שתחליט

ראשית, מכיון שדבריך הם דברי טעם ולא דברי הבל, וכן מכיון שאתה מעורר את הפורום, לפחות לי אין בעיה שאתה פה ואף להיפך. בענין ה"ראה הוזהרת, אולי עוד תצא בשאלה": או שכן או שלא, מה שבטוח זה אולי. אבל זה לא משנה. יש כאן ערב רב של יוצאים, בעיקר חרדים לשעבר אבל פה ושם גם דתיים לשעבר ואפילו מעט חילונים מלידה...אם התרשמתי נכון. בכל מקרה, כל עוד לא תהיה פרובוקטור, הנך מתקבל לא רק ע"י מנהלי הפורום אלא גם ע"י המשתתפים.
 

בבא קמא

New member
שמתי לב שההודעה שלי מככבת

בראש כל יוצאים כמה ימים. הסתפקתי האם אני פופולארי או סתם נכנסתי למקום יבש? אז אתה בעצם גילית לי האמת. לגבי האזהרה! אני לא התייחסתי לכמה שכתבו לי בנושא, ולמה כי אני מרגיש חזק בעצמי. וכמו שכן ציינתי באחד התגובות, שאחרת לא הייתי נכנס כאן. (פשוט לא שווה ההשקעה(=השקעה כוונתי שאם אני אכן עלול למצוא אותי יוצב"ש תמורת זה>) ש"אולי" אמצא כאן חברים חדשים.) בזמן שאני עלול לאבד חברים אחרים,(איפה שאני היום{ולתמיד}). הסברתי טוב? ולגבי לא להיות פרובוקטור אז אני ממש לא כזה. בכ"א אם למאן דהוא נראה שאני כן נוטה להיות כזה נא להודיעני.
 

Swing On A Star

New member
מסתבר שאתה אטרקציה כאן.

תשאר
 

uri80

New member
הפורום מתחלק בערך חצי חצי בין

דתל"שים לחרד"לשים וכמובן שאנחנו מקבלים בברכה גם חילונים ואחרים. אם יש לך משהו מעניין להגיד ואינך טרול משועמם, אתה מוזמן.
 
למעלה