תשובות לשאלות 3 ו 4.שבוע טוב. מאגר שאלות:
1) פרוייקט השחזת המסילות: א. כמה קילומטרים משחיזה המכונה כל לילה? ב. מתי יושלם פרוייקט זה? 2) מתי צפוי תחילת בניית הקרונות עבור נת``ע? 3) איזה ציוד נייד צפוי לפעול על הקו המהיר לירושלים? 4) האם יש סיכוי כלשהו לתחנת רכבת כבדה במבשרת בעתיד? תודה לעונים!
בקשר ל-3 ורכבת קלה ת"א.תשובות לשאלות 3 ו 4.
3. עפ"י הנתונים שהעבירה הרכבת למדינה, נדרשת הוספתם של 7 מערכי רכבת עבור הקו המהיר לירושלים. כל מערך כזה כולל בתוכו 2 קטרים ו 5 קרונות דאבל דק. עלות הרכישה נאמדת ב-103 מיליון יורו נכון להיום. 4. לא עומד כלל על הפרק.
הרשה לי להיתלות באילנות גבוהים.בקשר ל-3 ורכבת קלה ת"א.
בקשר ל-3: האם רכבות דיזל יכולות לנסוע במנהרות כה ארוכות? משום מה חשבתי, שאלה תהיינה רכבות חשמליות. ככל הידוע לי המהירות הסופית של רכבות דאבל דק היא מתחת ל-160 ואותו קו אמור לנסוע 160 קמ"ש. אם כבר מה, שנראה לי, זה שהרכבות שהוזמנו יהיו לקווי רכבת ואל הקו המהיר לירושלים יופעל (אם יפעל דיזל זה גם לא בטוח) הקרונות החדשים. אולי עם קטרים מוסבים לחשמל. בקשר לשאלה של דוד על רכבות קלות בגוש דן - אין התקדמות בעבודות על הרכבת, אז מדברים על הזמנת רכבות? לפני מספר ימים גם העלו כתבה, לפיה מסרבים בנקים בחו"ל להשתתף בערבות. אני בספק (אולי אני טועה), שיחלו עבודות כלשהן בשנים הקרובות וגם אם כן, אלה יארכו זמן רב מאוד.
מקבל, אבל...הרשה לי להיתלות באילנות גבוהים.
בזמנו התקיים בפורום דיון אודות השימוש בציוד מחושמל לעומת דיזל. אאל"ט, חן מלינג היה זה שנתן סקירה מקצועית שמסקנתה היא כי מלבד עניין הרעש (וגם זה בספק) אין יתרון כלשהו לשימוש בקו מחושמל על פני דיזל, וכי באמצעות קטרי דיזל חזקים ניתן להגיע לאותן תוצאות שמפגין הציוד המחושמל. הכוונה, כמובן, לתאוצה ומהירות נסיעה. כמו"כ, זכור לי שד"ר רייטר חיזק את עניין העמידה במהירות בת 160 קמ"ש בציוד DD . מהירות שכזו תיתכן אם ייעשה שימוש בקטרים מתאימים. פרט לכך, אם תקרא את המאמר עם המנכ"ל הראל, תיווכח לדעת שטרם נתקבלה החלטה לגבי חשמולו של הקו המהיר לירושלים.
"אין יתרון כלשהו לשימוש בקו מחושמל"?!הרשה לי להיתלות באילנות גבוהים.
בזמנו התקיים בפורום דיון אודות השימוש בציוד מחושמל לעומת דיזל. אאל"ט, חן מלינג היה זה שנתן סקירה מקצועית שמסקנתה היא כי מלבד עניין הרעש (וגם זה בספק) אין יתרון כלשהו לשימוש בקו מחושמל על פני דיזל, וכי באמצעות קטרי דיזל חזקים ניתן להגיע לאותן תוצאות שמפגין הציוד המחושמל. הכוונה, כמובן, לתאוצה ומהירות נסיעה. כמו"כ, זכור לי שד"ר רייטר חיזק את עניין העמידה במהירות בת 160 קמ"ש בציוד DD . מהירות שכזו תיתכן אם ייעשה שימוש בקטרים מתאימים. פרט לכך, אם תקרא את המאמר עם המנכ"ל הראל, תיווכח לדעת שטרם נתקבלה החלטה לגבי חשמולו של הקו המהיר לירושלים.
תנוח דעתך, ידידי, ואל תהרוג את השליח."אין יתרון כלשהו לשימוש בקו מחושמל"?!
"באמצעות קטרי דיזל חזקים ניתן להגיע לאותן תוצאות שמפגין הציוד המחושמל" - לא נכון. מדהים שיש עוד מישהו בעולם שחושב כך. כתבתי על כך הרבה היום, אתמול ושלשום. בועז, פספסת כנראה את ההתכתבות הרבה בנושא שהייתה כאן. הסברתי בפירוט רב למה רכבת או קטר דיזל לא מסוגלים להגיע לאותם ביצועים של רכבת או קטר חשמלי. חבל שאני אחזור על הכל מההתחלה.
אוקיי, מקובל עליי:תנוח דעתך, ידידי, ואל תהרוג את השליח.
בסה"כ ציטטתי מדברי אחרים. אני מודה שאכן לא קראתי את סקירתך המקצועית (מותר לי, לא?) , אך גם כעת לאחר שקראתי אותה, ברצוני להזכיר לך כי בעניין ה"ביצועים", הפרמטרים עליהם נסב הדיון בשרשור הישן היו תאוצה ומהירות הנחוצים לשימוש ב-A1. אאל"ט, ובהיבטים אלה בלבד, ציין חן שציוד הדיזל מסוגל לספק את אותם ביצועים הנדרשים להפעלה ב-A1.
אוקיי, מקובל עליי:
אכן ניתן להגיע לביצועים דומים באמצעות קטר דיזל חזק, במחיר גבוה הרבה יותר. חיסכון לטווח קצר, בזבוז בטווח הארוך, עם רצועת בונוס: רעש + זיהום. רכבות דיזל מהירות פועלות בבריטניה, למשל. "מולדת הרכבת"... בזיון אחד גדול מה שהם עשו לרכבת שלהם... טוב, פעם הייתה להם גם אימפריה, אז מה...
תנוח דעתך, ידידי, ואל תהרוג את השליח.
בסה"כ ציטטתי מדברי אחרים. אני מודה שאכן לא קראתי את סקירתך המקצועית (מותר לי, לא?) , אך גם כעת לאחר שקראתי אותה, ברצוני להזכיר לך כי בעניין ה"ביצועים", הפרמטרים עליהם נסב הדיון בשרשור הישן היו תאוצה ומהירות הנחוצים לשימוש ב-A1. אאל"ט, ובהיבטים אלה בלבד, ציין חן שציוד הדיזל מסוגל לספק את אותם ביצועים הנדרשים להפעלה ב-A1.
קטר קיטור מפלצתי?ובאופן תאורטי,
ניתן גם לתכנן קטר קיטור מפלצתי בעל ביצועים דומיםהשאלה, בשביל מה? אם אנו עוסקים במציאת תירוצים עבור פקידי האוצר, אז כן, זה תירוץ אפשרי. אבל אם אנו רוצים לקדם כאן תחבורה ציבורית יעילה יותר, זולה יותר, נקייה יותר - אז לא כדאי בכלל להזכיר כאלה דברים, כי "אוזניים לכותל"והכל ברוח טובה, כמובן.
גם אני מחבב מאוד קטרי קיטור,קטר קיטור מפלצתי?שמע אריק: אני מכיר כאן
לפחות חבר פורום מכובד ביותר שיקנה את הרעיון שלך.
אתה בטוח שהוא עדיין חבר הפורום המכובד הנ"ל?קטר קיטור מפלצתי?שמע אריק: אני מכיר כאן
לפחות חבר פורום מכובד ביותר שיקנה את הרעיון שלך.
יש יותר מחובב קיטור אחד בפורום...אתה בטוח שהוא עדיין חבר הפורום המכובד הנ"ל?
הגיע לאוזניי שמועה שהפורום כבר הפך מזמן ללא מכובד והוא הולך ונעלם...
ובאופן תאורטי,
ניתן גם לתכנן קטר קיטור מפלצתי בעל ביצועים דומיםהשאלה, בשביל מה? אם אנו עוסקים במציאת תירוצים עבור פקידי האוצר, אז כן, זה תירוץ אפשרי. אבל אם אנו רוצים לקדם כאן תחבורה ציבורית יעילה יותר, זולה יותר, נקייה יותר - אז לא כדאי בכלל להזכיר כאלה דברים, כי "אוזניים לכותל"והכל ברוח טובה, כמובן.
לא רק חובבים. גם מבקר המדינה מכיר, לצערנו...וחבל שבארץ רק חובבים מכירים את המושג
'קרונוע חשמלי'.
נראה לי שקצת התבלבלת...לא רק חובבים. גם מבקר המדינה מכיר, לצערנו...
ממש לא.נראה לי שקצת התבלבלת...
קרונוע חשמלי? באיזה דו"ח הוא מופיע?ממש לא.
מה, לא מופיע? אל דאגה. בדו"ח הבא הוא יפיע.קרונוע חשמלי? באיזה דו"ח הוא מופיע?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.