שבוע טוב לכם....

o s h e r 5 1 2

New member
שבוע טוב לקוראי הפורום

כואב מאוד לקרוא את כל הדברים שנכתבים פה בפורום הזה,חבל שהדברים הגיעו לרמות כאלו. איני מעורבת עד כדי כך בשירשורים כאן ,אך מהסתכלות מהצד,חבל מאוד שאלו כך פני הדברים. אנחנו בני אדם ומסוגלים לדבר בצורה מכובדת ,שתכבד אותנו ואת הסובבים לנו מבלי לפגוע. אני חושבת שהאנשים שאוהבים את המוסיקה של עמיר ,איבדו משהו בימים האחרונים- וזה את הקשר עם עמיר(לפחות בפורום זה) איני יודעת אם הוא יתחבר לפורום הזה ויקרא את הכתוב בו, הייתי מאוד מקווה שכן,והייתי גם רוצה להחזיר את הדברים לקדמותם.. החיים והמוות ביד הלשון... מילה שיוצאת מהפה היא מילה של כולם... תמיד תזכרו זאת שתהה לנו שנה עם ברכות רבות ושה' ימחל לנו על מעשינו אושרה
 
למעלה