דוד זה לא השם שלי
New member
שבוע טוב לכולם
סתם בשביל לחיי קצת...
http://www.kikarhashabat.co.il/הרב-עדס-חשף-מדוע-פרש-האפיפיור.html
סתם בשביל לחיי קצת...
http://www.kikarhashabat.co.il/הרב-עדס-חשף-מדוע-פרש-האפיפיור.html