שבוע טובב

Arieli101

New member
שבוע טובב

ואי 3 ימים. האמת היה קשה חג בלי החול. אבל עבר... שיהיה כתיבה וחתימה טובה לכולם... שנה מתוקה!
 
שבוע טוב המבורך

שנה חדשה התחלה חדשה העיקר להתחיל ברגל ימין עם המון סיעתא דשמיא.. איך עבר החג?
 
שבוע טוב, חודש טוב, ושנה טוב לגולשי הפורום..

אווירה מרוממת הייתה כאן באומן, מי שהגיע הרוויח.. כעת מתחילה הרכבת האווירית חזור..
 
למעלה