שבוע חדש

tovanot1982

New member
שבוע חדש

אז איך עבר עלייכם הסופ"ש האחרון של נובמבר 2013?

אני ישבתי בערב שיש עם חברים בפאב נחמד בנמל , לא רועש מדי עם מוזיקה איכותית ביותר.
לאחר מכן הצטרפתי לחבר שחגג יום הולדת עם עוד שני חברים שלו.

וביום שבת קמתי בבוקר וקפצתי לנמל ת"א ותפסתי תמונות איכותיות למדי.

אז מה אתם עשיתם?
 

tovanot1982

New member
לא

משכיר דירה בגבעתיים.
פשוט אוהב את הים , את הגלים , את הצבע הכחול.
 
למעלה