tovanot1982
New member
שבוע חדש
אז איך עבר עלייכם הסופ"ש האחרון של נובמבר 2013?
אני ישבתי בערב שיש עם חברים בפאב נחמד בנמל , לא רועש מדי עם מוזיקה איכותית ביותר.
לאחר מכן הצטרפתי לחבר שחגג יום הולדת עם עוד שני חברים שלו.
וביום שבת קמתי בבוקר וקפצתי לנמל ת"א ותפסתי תמונות איכותיות למדי.
אז מה אתם עשיתם?
אז איך עבר עלייכם הסופ"ש האחרון של נובמבר 2013?
אני ישבתי בערב שיש עם חברים בפאב נחמד בנמל , לא רועש מדי עם מוזיקה איכותית ביותר.
לאחר מכן הצטרפתי לחבר שחגג יום הולדת עם עוד שני חברים שלו.
וביום שבת קמתי בבוקר וקפצתי לנמל ת"א ותפסתי תמונות איכותיות למדי.
אז מה אתם עשיתם?