סאטלן בחארפה
New member
שבוע הבא...
שבוע הבא באים לצומת בית ליד ה-מ-ו-ן קלנסוואתים!!!! יהיו מכות למי שמעוניין... ואני מקווה שגם החב"דניקים האלה שיוצאים מהמכוניות ורוקדים יהיו גם ויהיה שמח.
שבוע הבא באים לצומת בית ליד ה-מ-ו-ן קלנסוואתים!!!! יהיו מכות למי שמעוניין... ואני מקווה שגם החב"דניקים האלה שיוצאים מהמכוניות ורוקדים יהיו גם ויהיה שמח.