שבוע הבא...

שבוע הבא...

שבוע הבא באים לצומת בית ליד ה-מ-ו-ן קלנסוואתים!!!! יהיו מכות למי שמעוניין... ואני מקווה שגם החב"דניקים האלה שיוצאים מהמכוניות ורוקדים יהיו גם ויהיה שמח.
 

Roobie

New member
אנשים מקלנסאווה, אני מניח

זאת עיירה ערבית במשולש
 
למעלה