לי נראה שכן.
למעשה, אני בטוחה שכן, גם בלי לקבל את האישור הרשמי, שעוד יגיע מטעמם.
תראי, אצל דיסני, בדומה למה שהיה עם 'יומני החופש הגדול', אין טעם וגם אין כל כך מה ואיך להמשיך מעבר לשתי עונות. אנחנו לא אצל גיורא (
), או אצל רוב סדרות הנוער שהן לא מהסגנון של דיסני.
לדעתי, זה בדיוק המינון הנכון בשביל הסדרות הקלילות והמתקתקות האלה. באמת שאין שום עניין או צורך להמשיך מעבר לזה. הם יודעים לסגור יפה את הכל, גם מבחינת האהבות, כמובן. אין כמו שתי עונות, לדעתי, ברוב רובם של המקרים.
עכשיו, השאלה היא האם תהיה לערוץ את המחליפה הבאה, והאם כבר התחילו לעבוד על משהו...