שבוי של קירבי
ד לפני איזה זמן הייתי בעלים מרוצה של שואב האבק המשוכלל של חברת "קירבי" מארה"ב.
בזמן האחרון, יותר מאשר אני מרוצה מהמכשיר, אני מלא כעס על ההטרדות הבלתי פוסקות של נציגי קירבי בישראל, הטרדות הגורמות לי ולזוגתי עוגמת נפש רבה.
הסיפור פשוט ביותר: פעם בכמה זמן, הם מתקשרים לטלפון שלנו.
"שלום, אפשר לדבר עם יוסי?
מדבר.
שלום מדבר/ת פלוני/ת אלמוני מקרבי.
רשום אצלינו שכבר הרבה זמן לא עשיתם טיפול למכשיר.
אתם יודעים שמגיע לכם טיפול בחינם?"
כאן המקום לציין שבעבר התפתתי להצעה דומה. למה מה רע בטיפול חינם?
מהר מאד התברר לי שבכל "טיפול חינם" שכזה, הם מוצאים איזה משהו, שבסופו של דבר עולה לי מאות שקלים.
"הפחמים כבר ממש גמורים. תוך חודש חודשיים יהיו חייבים להחליף אותם. כדאי לך עכשיו, תשלם רק על האביזר ולא על הפירוק וההרכבה"
או "המניפה ממש סדוקה. זה מסוכן לעבוד איתה. היא עלולה להתפוצץ ולגרום נזק.
כדאי להחליף, רק במחיר עלות החלק".
או "האטם/כל אביזר אחר שתעלו בדעתכם הלך. אם לא תחליף עכשיו, בקרוב יהיה צורך בקרוב לפרק את כל המכשיר וזה יעלה לך הרבה יותר. אתה יכול להחליף עכשיו במחיר החלק בלבד".
בקיצור, לא היה כמעט "טיפול חינם"אחד, שהנציג לא ניסה באגרסיביות ובשכנועים מתישים לשכנע אותי להוציא כסף רב על החלפת חלק זה או אחר.
מתישהו החלטתי שדי. מספיק לי. מאותה פעם, כל פעם שנציג שלהם התקשר אלי להזכיר לי שמגיע לי "טיפול חינם", אמרתי שלא רק שאני לא מעוניין ב"טיפול חינם", אלא ביקשתי שיסירו אותי מרשימת האנשים שהם פונים אליהם ומנסים למכור להם טיפולי חינם.
עזר?
לא, ממש לא עזר.
וזו בדיוק הסיבה שאני כותב כאן את ההודעה הזו.
שיידע כל מי שקורא, שנציגי קירבי לא אומרים נואש. שיווק זה המקצוע שלהם, אז לא איזה אזרח שליו ימנע מהם לשווק באגרסיביות.
לא משנה כמה שביקשתי, שוב ושוב, בתדירות של כל כמה שבועות, הם מתקשרים.
בשעות שממש לא מתאימות לי.
למרות שביקשתי ודרשתי שיסירו אותי מרשימת התפוצה שלהם.
למרות שביקשתי שיפסיקו להטריד אותי.
"אבל יש לנו כמה סניפים, אני לא אחראית על הטלפונים של סניפים אחרים" אמרה לי הנציגה לפני שבועיים.
סליחה?! מי העביר את מספר הטלפון שלי לכל הסניפים האחרים?!
"אבל לא נראה לי שאת באמת מעוניינת לנתק את השיחה", הגדילה אתמול הנציגה בשעת ערב מאוחרת. "אם באמת לא היית רוצה לדבר, היית מנתקת" ככה, ממש ככה, אתמול בערב.
--------------
שיהיו בריאים שם בקירבי.
יש להם יופי של מוצר, אבל שיווק אגרסיבי שצריך לגרום לכל מי ששוקל להשתמש במוצר שלהם, לחשוב פעמיים אם הוא רוצה להכניס את עצמו לתסבוכת עם הטרדות בלתי פוסקות.
ד לפני איזה זמן הייתי בעלים מרוצה של שואב האבק המשוכלל של חברת "קירבי" מארה"ב.
בזמן האחרון, יותר מאשר אני מרוצה מהמכשיר, אני מלא כעס על ההטרדות הבלתי פוסקות של נציגי קירבי בישראל, הטרדות הגורמות לי ולזוגתי עוגמת נפש רבה.
הסיפור פשוט ביותר: פעם בכמה זמן, הם מתקשרים לטלפון שלנו.
"שלום, אפשר לדבר עם יוסי?
מדבר.
שלום מדבר/ת פלוני/ת אלמוני מקרבי.
רשום אצלינו שכבר הרבה זמן לא עשיתם טיפול למכשיר.
אתם יודעים שמגיע לכם טיפול בחינם?"
כאן המקום לציין שבעבר התפתתי להצעה דומה. למה מה רע בטיפול חינם?
מהר מאד התברר לי שבכל "טיפול חינם" שכזה, הם מוצאים איזה משהו, שבסופו של דבר עולה לי מאות שקלים.
"הפחמים כבר ממש גמורים. תוך חודש חודשיים יהיו חייבים להחליף אותם. כדאי לך עכשיו, תשלם רק על האביזר ולא על הפירוק וההרכבה"
או "המניפה ממש סדוקה. זה מסוכן לעבוד איתה. היא עלולה להתפוצץ ולגרום נזק.
כדאי להחליף, רק במחיר עלות החלק".
או "האטם/כל אביזר אחר שתעלו בדעתכם הלך. אם לא תחליף עכשיו, בקרוב יהיה צורך בקרוב לפרק את כל המכשיר וזה יעלה לך הרבה יותר. אתה יכול להחליף עכשיו במחיר החלק בלבד".
בקיצור, לא היה כמעט "טיפול חינם"אחד, שהנציג לא ניסה באגרסיביות ובשכנועים מתישים לשכנע אותי להוציא כסף רב על החלפת חלק זה או אחר.
מתישהו החלטתי שדי. מספיק לי. מאותה פעם, כל פעם שנציג שלהם התקשר אלי להזכיר לי שמגיע לי "טיפול חינם", אמרתי שלא רק שאני לא מעוניין ב"טיפול חינם", אלא ביקשתי שיסירו אותי מרשימת האנשים שהם פונים אליהם ומנסים למכור להם טיפולי חינם.
עזר?
לא, ממש לא עזר.
וזו בדיוק הסיבה שאני כותב כאן את ההודעה הזו.
שיידע כל מי שקורא, שנציגי קירבי לא אומרים נואש. שיווק זה המקצוע שלהם, אז לא איזה אזרח שליו ימנע מהם לשווק באגרסיביות.
לא משנה כמה שביקשתי, שוב ושוב, בתדירות של כל כמה שבועות, הם מתקשרים.
בשעות שממש לא מתאימות לי.
למרות שביקשתי ודרשתי שיסירו אותי מרשימת התפוצה שלהם.
למרות שביקשתי שיפסיקו להטריד אותי.
"אבל יש לנו כמה סניפים, אני לא אחראית על הטלפונים של סניפים אחרים" אמרה לי הנציגה לפני שבועיים.
סליחה?! מי העביר את מספר הטלפון שלי לכל הסניפים האחרים?!
"אבל לא נראה לי שאת באמת מעוניינת לנתק את השיחה", הגדילה אתמול הנציגה בשעת ערב מאוחרת. "אם באמת לא היית רוצה לדבר, היית מנתקת" ככה, ממש ככה, אתמול בערב.
--------------
שיהיו בריאים שם בקירבי.
יש להם יופי של מוצר, אבל שיווק אגרסיבי שצריך לגרום לכל מי ששוקל להשתמש במוצר שלהם, לחשוב פעמיים אם הוא רוצה להכניס את עצמו לתסבוכת עם הטרדות בלתי פוסקות.