שבוזה מאוד..
המשך לסיפור שלי עם הבחור הבישן שניסו לשדך לי שלטענתם בחור רציני שמחפש להתחתן.. היום במקרה אחרי שסיימתי את המשמרת שלי בעבדה ועמדתי ללכת הביתה לפתע אני קולטת את הבחור הביישן שניסו לשדך לי מעבודתו. באותו רגע קיבלתי פיק ברגליים, נהייתי כולי בהתרגשות. רציתי לגשת אליו אבל הרגשתי מוזר להתקרב .. לפתע עובדת הציעה לי טרמפ הביתה. אני הייתי כולי "בהיי" אז אמרתי לה שיש בחור חמוד שמנסים לשדך לי והוא כאןן ממש עכשיו. היא דאגה לראת מי זה . היא צעקה לעובדת אחרת להתקרב . הוא קלט אותי ביחד עם החבר שלו וחייכו כזה. ואז יא אמרה לה שתעשה ביננו שידוך. ממש קפאתי באותו הרגע . אחרי זה בנסיעה סיפרתי לה על השידוך. הייתי בטוחה עד לפני שדיברתי איתה , שהחברים שלו רעים בכך שצוחקים עליו בכך שלא עומד לו אבל היא נתנה לי קו מחשבה אחרת. היא החליטה שהם מסתלבטים עליי , שאם הם היו רוצים להכיר לי אותו באמת לא היו מדברים על בעייה מינית אם באמת או המצאה. אני רוצה להבין מה יש להם להסתלבט עליי, הם לא ממש מכירים אותי ואותו לעומת זאת הם כן מכירים ועובדים איתו. ואחרי הפאדיחה שהיא צעקה לשדך ביננו. בטח עכשיו הוא יחשוב אני חולה עלי וזה יוריד לו. וממש אבל ממש יהיה לי קשה לחזר אחריו. אני מעדיפה שבן יחזריי אחריי.. אפילו קשה לי לפנות אליו כדי לדבר סתם על נושא שלא קשור לכלום רק בגלל המבוכה. האם יש אמת בדברייה? או שאולי החברים שלו הם לא בסדר עם החבר שלהם לעבודה..? אם עד עכשיו חשבתי איך לחייך אליו ולגרום לו להתחיל איתי, עכשיו אני ממש נבוכה יותר מקודם. ועדין אני חושבת שחבל לפספס בחור, נראה לי נדלקתי עליו ואני ממש מעוניינת להכיר.. איך אוכל להסתכל לו בעיניים עכשיו בידיעה שהוא יודע שאני בעניין שלו? נורא מלחיץץ לוותר עליו? או לנסות להציע לו להיפגש אם כי זה יהיה לי קשה לעשות..?
המשך לסיפור שלי עם הבחור הבישן שניסו לשדך לי שלטענתם בחור רציני שמחפש להתחתן.. היום במקרה אחרי שסיימתי את המשמרת שלי בעבדה ועמדתי ללכת הביתה לפתע אני קולטת את הבחור הביישן שניסו לשדך לי מעבודתו. באותו רגע קיבלתי פיק ברגליים, נהייתי כולי בהתרגשות. רציתי לגשת אליו אבל הרגשתי מוזר להתקרב .. לפתע עובדת הציעה לי טרמפ הביתה. אני הייתי כולי "בהיי" אז אמרתי לה שיש בחור חמוד שמנסים לשדך לי והוא כאןן ממש עכשיו. היא דאגה לראת מי זה . היא צעקה לעובדת אחרת להתקרב . הוא קלט אותי ביחד עם החבר שלו וחייכו כזה. ואז יא אמרה לה שתעשה ביננו שידוך. ממש קפאתי באותו הרגע . אחרי זה בנסיעה סיפרתי לה על השידוך. הייתי בטוחה עד לפני שדיברתי איתה , שהחברים שלו רעים בכך שצוחקים עליו בכך שלא עומד לו אבל היא נתנה לי קו מחשבה אחרת. היא החליטה שהם מסתלבטים עליי , שאם הם היו רוצים להכיר לי אותו באמת לא היו מדברים על בעייה מינית אם באמת או המצאה. אני רוצה להבין מה יש להם להסתלבט עליי, הם לא ממש מכירים אותי ואותו לעומת זאת הם כן מכירים ועובדים איתו. ואחרי הפאדיחה שהיא צעקה לשדך ביננו. בטח עכשיו הוא יחשוב אני חולה עלי וזה יוריד לו. וממש אבל ממש יהיה לי קשה לחזר אחריו. אני מעדיפה שבן יחזריי אחריי.. אפילו קשה לי לפנות אליו כדי לדבר סתם על נושא שלא קשור לכלום רק בגלל המבוכה. האם יש אמת בדברייה? או שאולי החברים שלו הם לא בסדר עם החבר שלהם לעבודה..? אם עד עכשיו חשבתי איך לחייך אליו ולגרום לו להתחיל איתי, עכשיו אני ממש נבוכה יותר מקודם. ועדין אני חושבת שחבל לפספס בחור, נראה לי נדלקתי עליו ואני ממש מעוניינת להכיר.. איך אוכל להסתכל לו בעיניים עכשיו בידיעה שהוא יודע שאני בעניין שלו? נורא מלחיץץ לוותר עליו? או לנסות להציע לו להיפגש אם כי זה יהיה לי קשה לעשות..?