שאלת ssl
שלום , לאחר שה-client מוודא שהחתימה הדיגיטלית של השרת מהימנה , שני הצדדים מתחילים להחליף מידע בצורה מוצפנת . השאלה היא באיזה פרוטוקול הצדדים משתמשים להצפנה. קראתי איפהשהו שהפרוטוקול הוא rc4 , האמת הדבר נכון ? או שנשאל אפילו את השאלה בצורה שונה - מרגע שה-client בדק את החתימה הדיגיטלית של השרת והחליט "לסמוך עליו" - מה התהליך הקורא מבחינת ההצפנה ? באיזה צורה (פרוטוקול) ה-client והשרת מחליפים מפתחות, ומתקשרים בצורה מוצפנת . תודה
שלום , לאחר שה-client מוודא שהחתימה הדיגיטלית של השרת מהימנה , שני הצדדים מתחילים להחליף מידע בצורה מוצפנת . השאלה היא באיזה פרוטוקול הצדדים משתמשים להצפנה. קראתי איפהשהו שהפרוטוקול הוא rc4 , האמת הדבר נכון ? או שנשאל אפילו את השאלה בצורה שונה - מרגע שה-client בדק את החתימה הדיגיטלית של השרת והחליט "לסמוך עליו" - מה התהליך הקורא מבחינת ההצפנה ? באיזה צורה (פרוטוקול) ה-client והשרת מחליפים מפתחות, ומתקשרים בצורה מוצפנת . תודה