שאלת OUTLOOK
1) מילון ברירת המחדל שלי מוגדר אנגלית חלק מהמיילים שלי הם בעברית - מה שמביא הודעות שגיאה רבות. יש דרך לטפל בזה? 2) מערכת הסינון של דואר זבל שמובנית בOUTLOOK מזהה משום מה בקשות "סיוע מרחוק" שנשלחו ממערכות OFICE אחרות כאילו הן זבל. זה קצת אירוני שמיקרוסופט לא יודעת להבדיל בין הודעות זבל אמיתיות לבין שגויות דווקא כאשר ההודעה יצאה מXP ADMIN בכל אופן, בשאר המקרים המערכת עובדת היטב ולא הייתי רוצה לוותר על האופציה. יש מה לעשות?
1) מילון ברירת המחדל שלי מוגדר אנגלית חלק מהמיילים שלי הם בעברית - מה שמביא הודעות שגיאה רבות. יש דרך לטפל בזה? 2) מערכת הסינון של דואר זבל שמובנית בOUTLOOK מזהה משום מה בקשות "סיוע מרחוק" שנשלחו ממערכות OFICE אחרות כאילו הן זבל. זה קצת אירוני שמיקרוסופט לא יודעת להבדיל בין הודעות זבל אמיתיות לבין שגויות דווקא כאשר ההודעה יצאה מXP ADMIN בכל אופן, בשאר המקרים המערכת עובדת היטב ולא הייתי רוצה לוותר על האופציה. יש מה לעשות?