שאלת תפעול..
יש לי את ה-S5000 של FUJI. יש לי 2 שאלות: 1)איך יוצרים את האפקט שהדמות הקרובה תהייה מפוקסת, ועומק התמונה, כלומר כל המסביב יהיה מטושטש. וכובמן את האפקט ההפוך, שהעומק יהיה מפוקס, והקרוב מטושטש..? 2) ישנו כפתור לייד כפתור הפלאש (lock/s-m-c), מה בדיוק תפקידו? הבנתי שזה קשור לפוקוס, האם זה קשור לשאלה הראשונה שלי, ואם לא מה תפקידו ואיך עושים זאת... תודה רבה...
יש לי את ה-S5000 של FUJI. יש לי 2 שאלות: 1)איך יוצרים את האפקט שהדמות הקרובה תהייה מפוקסת, ועומק התמונה, כלומר כל המסביב יהיה מטושטש. וכובמן את האפקט ההפוך, שהעומק יהיה מפוקס, והקרוב מטושטש..? 2) ישנו כפתור לייד כפתור הפלאש (lock/s-m-c), מה בדיוק תפקידו? הבנתי שזה קשור לפוקוס, האם זה קשור לשאלה הראשונה שלי, ואם לא מה תפקידו ואיך עושים זאת... תודה רבה...