שאלת תם (או מטומטם!!!)

שאלת תם (או מטומטם!!!)

חברי פורום נכבדים, עומד אני נפעם ודי נרגש!!! מזה כעשור מתנהלת לה תנועת חב"ד ללא מורה רוחני - אב - רב או כיוצ"ב הייתכן??? האם מי מיכם חבדניקים/יות נכבדים יכול לומר לי כיצד נשמרת זכות קיום לחסידות ללא רועה?? (להבהירכם אני מתייחס לכך בחוזקו של הרב האחרון לבית חב"ד הרבי מלובביץ שהצליח ליצור תנועה שחזקה דיה גם ללא ראש( האם יהיה כך הדבר לתמיד??
 
רדדד וואי שאלה קשה

מבחינתנו חב"ד לעולם תשאר עם רועה.. הרבי (הרבי האחרון בשושלת חב"ד=הרבי מלובאוויטש מנחם מענדל), הוא אשר לעולם ינהיג את חסידות חב"ד עד אשר יבוא המשיח ויגאל אותנו קשה להחזיק חסידות שלמה כאשר הרבי שלה לא נמצא איתה בגוף גשמי ובהחלט יש מעידות פה ושם אבל כשהבסיס איתן אז המגדל עומד לעולם כמו שצריך.. :)
 

webguy

New member
מזאת אומרת אין מנהיג ..?

יש ...איזה מנהיג לא רשמי שלפחות ינהל את חב"ד מבחינה נהולית אם לא דתית-ערכית .. או צוות הנהגה ..? אם לא זה מתכון בטוח לבעיות בעתיד ... ומי מפרש את רוח הרב כאשר קורים דברים בעולמנו ..? אם לדוגמא יהיה נסיגה נוספת תמורת הסכם שלום ..מה תהיה עמדת חב"ד ...הרי מישהו צריך להחליט ..לא ..?
 
עמדת חבד היא לעולם אותו דבר

הרבי אמר לא לערבב דת ופוליטיקה וזהו! כל מה שהרבי אמר אז בעינייני ארץ ישראל וכו'.. מתקיים גם להיום זה לא משתנה.. אין על זה עוררין צום מועיל :)
 

moonie1

New member
גם אם אתה לא משיחסטי

רוח הרבי תמיד איתך... כשלמדתי במוסד חב"ד, פשוט הרגשתי שמתייחסים לכך כאילו הרבי כאן צופה ומשגיח. למרות שאני לא חסידה בעצמי, זה דווקא דבר שנורא התפעלתי ממנו- שיחות, מאמרים, וידאו, פעילויות, או בקיצור: אורח חיים בדיוק, או ממש קרוב למה שהיה כשהרבי עוד היה בממשיות.
 
למעלה