שאלת שירותים בהמשך לשרשור הקודם

שאלת שירותים בהמשך לשרשור הקודם

כשיש תור בקניון או בתיאטרון ואין אף נכה בשדה הראייה, אני אשתמש בשירותי הנכים. כי מאיך שאני מבינה את זה, בנו את זה כדי שאם יבוא נכה, הוא יוכל להשתמש בהם. אבל זה לא שלמישהו לא נכה אסור להשתמש בהם. וברור שאם יבוא נכה הוא יופנה לשירותים האלה. יש בזה פסול? תות
 
המממ ממש אין בזה פסול

אבל אני אישית לא אשתמש אף פעם בשירותי נכים מתוך חשש שאם בזמן שאני בפנים כן מישהו יצטרך את תאי הנכים וזה יהיה תפוס באותו עניין- מה אתם חושבים על אנשים שחונים בחניות נכים? נניח יש מגרש חניה ריק כמעט לגמרי וחניית הנכים קרובה לכניסה? אני לעולם לא אחנה בחניית נכים גם אם זה ל-5 שניות...
 

דפי26

New member
אם אין תאים פנויים ואין נכה בסביבה

משתמשת....גם אם את בקניוןלבד+ עגלה עם תינוק קטן+פיפי הסטרי=זה התא היחיד שאפשר להכנס אליו עם עגלה. לגבי אנשים שחונים בחניית נכים=מרתיחים אותי.הלוואי והיו לי את המדבקות האלו (שקשה להוריד)ואומץ והייתי מדביקה להם.במקום זה מתעצבנת וחושבת שמדינת המדינה היתה מאד עשירה אם היו ממנים שוטר שתפקידו לעשות סבב קניונים ולדפוק להם רפורטים.אני חושבת שצריך לשלול להם את הרשיון לחודשיים שיבינו כמה קשה להיות מוגבל ולא נייד(להבדיל אלפי הבדלות)
 

פי3פיץ

New member
לא רק בקניון. יש כאלו שיש להם

זכות לחניה כזו גם ליד הבית, וגם אותה תופסים.חוסר האונים פשוט מרתיח.
 

Darth Foofoo

New member
בחיים לא אגע בחניית נכה

מכעיס אותי כל האלה שכן מנצלים את התו נכה על אצבע שנכרתה בכף הרגל לפני 50 שנה בערך . לגבי שירותי נכים .. מה קורה כשיש רק תא אחד לנשים והוא משותף לנכים ונשים? מה אז? להתאפק? בעיקרון , משתדלת מאוד לא להשתמש בשירותי נכים .
 

maz

New member
עוד משהו על חניית נכים

ברור שאני אף פעם לא אחנה בחניית נכים. אבל מרגיז אותי לראות כאלה שמשתמשים ברכב עם תו וחונים בחנייה כזו ואז יוצאים מהרכב וברור לחלוטין שהנכה ש"זכה" בתו זה לא הם דווקא מישהו שמקורב לאדם נכה (ואני מניחה בתמימות שהם לא זייפו אותו) צריך להבין את העוול שהם גורמים למישהו שהחנייה הזו באמת חשובה לו.
 

Darth Foofoo

New member
זה ממש מתאים לפינת המטריף אותי

מוציא אותי מדעתי , אנשים שמחפשים את החניה הכי קרובה לכניסה לקניון או לסופר.
 
לא תמיד מקבלים את תו נכה כאשר

הנכות היא נראית לעין. בן אדם שחולה בסיסטיק פיזרוזיס זכאי לתו חניה של נכה ורוב הזמן אי אפשר להבחין במחלתם, כך גם אנשים עם מחלות כבד מסויימות, ככה שלא תמיד צריך להתעצבן, לפעמים גם מי שנראה בריא לעין יכול לסבול מנכות.
 

Darth Foofoo

New member
אם אני יכולה ללכת ויש נכה אחר

שלא יכול , אני אחנה בחניה רגילה ואפנה את המקום לנכה שזקוק לזה יותר ממני . אולי אני היחידה שחושבת ככה אבל עדיין .
 

maz

New member
אני לא מבינה משהו

תו נכה לא מיועד להקל על מי שמתקשה בהליכה? CF נותן זכאות לתו? לא ידעתי את זה. מחלה נוראית.
 
הגדרת הנכות היא לאו דווקא למתקשים

ללכת (אדם שאין לו יד - מוגדר כנכה ומקבל תו). אנשים שסובלים מ- CF אולי לא מתקשים ללכת ביום יום, אבל יש תקופות במשך המחלה, בעיקר כאשר תפקוד הריאות יורד ולפני ואחרי הטיפולים הקושי ללכת הוא הקושי הזניח. עם זאת מכירה כמה חולי CF שלא מממשים את הזכות, כי מסרבים לראות את עצמם תחת ההגדרה נכה.
 

maz

New member
אז זה לא מוצדק לדעתי

לאדם ללא יד יש מליון קשיים שאין לי אבל קשה לי להבין למה מגיעה לו קדימות בחניה.
 
זה בטוח יישמע לא טוב אבל..

נניח ולאותו אדם בלי יד יש מלא דברים לסחוב מ/אל האוטו??? (ואני מנסה באמת לתת סיבה רציונלית, לא ללגלג חס וחלילה.)
 

maz

New member
לא חשבתי על זה עד הסוף

לא מטיפה מוסר לאף אחד. אבל בתור כלל אצבע - אדם שלא באמת זקוק לחנייה נכים (שהיא מוגבלת ולא בשפע) - טוב יעשה בעיני אם לא יתשמש בה.
 

שמיצית

New member
../images/Emo7.gif עצוב מאד...

פה במרום סנטר, אף פעם אין לנו חניה וכל מי שחונה בחניות הנכים הוא אינו בעל תו נכה.. ואין לנו מה לעושת. אנחנו מתקשרים למשטרה והם אומרים שזו לא אחריותם, כי החניון של הקניון הוא שטח פרטי.. אולי בגלל זה אנשים מרשים לעצמם. ליד מכון הפיזיו' שלי יש 5 חניות נכים, ותמיד מכונית שאינה בעלת תו נכה חונה שם ותמיד האיש בתוכו ולא רוצה לזוז.. פעם בעלי כמעט הלך איתו מכות
מדינה רעה שלא נותנת לאנשים כמוני לחיות בכבוד.
 
למעלה