שאלת שיא הבנאליות - ארוחת בוקר....

כספצית בעינייני ארוחת בוקר (צניעות)

א. נוף ים: גילי'ז לאוהבי ארוחת בוקר בשרית, קום איל פו ומאנטה ריי לארוחת בוקר מושקעת. על רוקה בה. פיתוח שמעתי ביקורות מעורבות. ב. נוף עירוני ומיוחד: בראסרי וקופי בר לאוהבי העיר, כרמלה בנחלה לאוהבי ת"א של פעם, נועה של ניר צוק לאוהבי הקיטש היפואי. ג. בפרברים: סיליה ורביבה מגישות בופה טוב בהחלט.
 

בנענע2

New member
אין אחת.. יש הרבה

תראי.. נוף הכי יפה יש בעיני ב"פיני בחצר" ביפו - אבל הארוחת בוקר שם מאכזבת.... ארוחת הבוקר המפנקת ביותר בעיני - היא באידלסון 10 (בן יהודה-ירמיהו)- אבל הנוף... לא משהו אני דווקא לא מתה על הארוחות בוקר בבויה/גיליז/קופ איל פה.... לעומת זאת - אני נורא מתלהבת מזאת שבנעה ביפו (ורב האנשים טוענים שהיא לא משהו....)
 

איילתי

New member
התלהבתי שאני יכולה לעזור אבל אז הגעתי ל...

"שתהיה בת"א בבקשה"... במידה ויצא לכם להגיע לצפון אז תכתבי לעצמך שאסור אסור אסור לוותר על ארוחת הבוקר בלוחמי הגטאות
בדיוק הזמנתי מקום למחר
 
ארוחת בוקר בלוחמי הגיטאות?../images/Emo12.gif

(מה אוכלים שם? שניצל תירס?
) פרטי, נמקי והדגימי... נשמע מעניין ובכלל לא רחוק
תודה
 

איילתי

New member
אהה, ויש גם חנות מפעל של טבעול...

ארוחת בוקר במקום שנקרא "בית וקיט" זה לא ממש בית קפה אלא יותר מסעדה קטנה בתוך הקיבוץ, אפשר לשבת בפנים או בחוץ. המחיר הוא 60 ש"ח לאדם- יש מזנון מאד עשיר בהרבה דברים מיוחדים- אנטיפסטי, גבינות, לחמים, פשטידות, סלטים, מתוקים, שתייה חמה וקרה. המקום מ פ ו צ ץ באופן קבוע וכדאי להזמין מקום כמה שיותר מוקדם. (היום בשעה 9:15 התקשרתי להזמין מקום וכבר היה מלא עד 11:30)
 

babybooms

New member
מצרפת לך כתבה שמצאתי

על 10 המסעדות המומלצות לארוחת בוקר אולי זה ייתן לך עוד רעיונות כאן
 

t a l i t u

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifגם אני צריכה המלצה לארוחת בוקר../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

ובמקרה שלי יותר קל....לא חייב להיות בתל-אביב.... אבל כל שאר הפרמטרים זהים לשל טושה - מחפשים מקום לחגוג לי יומולדת (רק אנחנו + נתיב), אוכל מגוון וטעים במקום שווה. שאלה לגבי רביבה וסיליה - לאלה שמכירות - הביקורות באתר rest ממש לא מפרגנות לאוכל... מה יש לאכול בבופה? תודה....
 

פ א ב

New member
רביבה וסיליה נחמד

יש ארוחות בוקר הרבה יותר עשירות. הרבה באים לשם להתחכך בסלבריטיס וליהנות מהשלווה של בית קפה באמצע שכונת מגורים. לטעמי המאפים מצוינים אבל ארוחת הבוקר סבירה וביתית. לא בופה של בית מלון או שוס של בייקון (למי שבייקון זה שוס עבורו
). אני רוצה לנסות את מקום בלב. ותכלס, יש כמה סוגי גבינות, סלט טונה, סלט ירקות, ריבות, והכל ביתי ומצומצם יחסית ל"בופה".
 

t a l i t u

New member
רציתי "מקום בלב" אבל סגור בשבת בבוקר../images/Emo7.gif

זה בהחלט הסגנון שאני מחפשת....
 
מאנטה ריי, ברור כשמש ../images/Emo42.gif

ולסתם יום של חול, בית קפה מקסים בבוגרשוב, לוצ'ה. מקום לא גדול בלי יותר מדי פוזה, אוכל מעולה לגמרי, צוות נחמד מאוד, שרות נעים, ומקום מקסים. יש להם מרפסת חביבה בקומה שניה שמשקיפה לרחוב, ויש ספות לרבוץ עליהן למי שמעדיף לרבוץ.
 
למעלה