עמוד החוזר
New member
שאלת רכבת
שאלת רכבת
הייתי במגרש החנייה של הסופר סנטר ליד תחנת הרכבת של בני ברק וראיתי דבר מעניין. היו פסים מסודרים (מחוברים לאדנים) שמחכים להטענה על קרונות, והיה מין עגורן צהוב כזה שרץ הלוך ושוב, לקח זוג פסים עם האדנים שלהם, ונסע קדימה להניח אותם על הקרון. עכשיו השאלה היא כזו: באותו רגע לא שאלתי את עצמי על מה נסע העגורן אבל אחרי שהלכתי התחלתי לתהות האם הוא נסע על הפסים? איך זה יכול להיות? הרי על הפסים היו הקרונות!! דבר שני - למה צריך שני אנשים בשביל להפעיל את זה (אחד מקדימה ואחד מאחורה), הרי כשמורידים מצד אחד, צריך להוריד בסופו של דבר גם מצד שני. במציאות זה נראה שכל אחד אחראי על צד אחד. דבר שלישי: הפסים היו מסודרים בערימות. בכל ערימה 6 זוגות פסים מחוברים באדנים. העגורן לקח את הפסים מלמעלה לכל האורך. ההגיון (שלי) אומר שהיה צריך לקחת את הערמה הקדמית קודם, ואח"כ את זאת שמאחוריה וכו. למה הם לא עשו את זה ככה? יש איזה תו"ל בנושא? תודה לכולם!!!
שאלת רכבת
הייתי במגרש החנייה של הסופר סנטר ליד תחנת הרכבת של בני ברק וראיתי דבר מעניין. היו פסים מסודרים (מחוברים לאדנים) שמחכים להטענה על קרונות, והיה מין עגורן צהוב כזה שרץ הלוך ושוב, לקח זוג פסים עם האדנים שלהם, ונסע קדימה להניח אותם על הקרון. עכשיו השאלה היא כזו: באותו רגע לא שאלתי את עצמי על מה נסע העגורן אבל אחרי שהלכתי התחלתי לתהות האם הוא נסע על הפסים? איך זה יכול להיות? הרי על הפסים היו הקרונות!! דבר שני - למה צריך שני אנשים בשביל להפעיל את זה (אחד מקדימה ואחד מאחורה), הרי כשמורידים מצד אחד, צריך להוריד בסופו של דבר גם מצד שני. במציאות זה נראה שכל אחד אחראי על צד אחד. דבר שלישי: הפסים היו מסודרים בערימות. בכל ערימה 6 זוגות פסים מחוברים באדנים. העגורן לקח את הפסים מלמעלה לכל האורך. ההגיון (שלי) אומר שהיה צריך לקחת את הערמה הקדמית קודם, ואח"כ את זאת שמאחוריה וכו. למה הם לא עשו את זה ככה? יש איזה תו"ל בנושא? תודה לכולם!!!