שאלת רוכסן דחופה

שאלת רוכסן דחופה ../images/Emo10.gif

האם אפשר להרכיב חזרה ראש של רוכסן נבתר שנפל? כמעט סיימתי את השמלה החדשה שלי, שאפילו מונחת נחמד... מדדתי - ושכחתי שאבור לי להעלות את הרכוסן עד למעלה... האם יש דרך להחזיר את הראש שלו? או שאני צריכה להחליף הכל????? כמה שזה מבאס!
 

liz 60

New member
כמו שהוא יצא גם צריך להכנס כנראה העלמת לו את

המעצורים בתפירה .תשתדלי תמיד לקצר רוכסנים מלמטה . אני אישית לא ניסיתי להכניס ראש של רוכסן נסתר . אבל לדעתי את צריכה להכניס אותו למשוך עד למטה . להעלות בחזרה כשהוא סגור אזי ליצור מעצור תחתון חדש . ע"י תפר זיז זג ואז שוב להוריד ולהעלות ולראות אם הוא לא נפתח . כנראה שאת לא מכניסה את הרוכסן נכון אם המעצורים נעלמים לך.בכל מקרה ברוכסן רגיל זה אפשרי להחזיר את הראש.
 
אני לא מצליחה ../images/Emo10.gif

אכן קצרתי מלמעלה... אבל הוא כבר תפור כולו! כמה מדכא! נראה לי שמחר אפרום הכל ואכניס רוכסן חדש.... וחשבתי ללכת מחר לאירוע עם השמלה.. תודה על התשובה!
 
עוד שאלה - אם כבר...

אם אני מחליפה את הרוכסן - האם זה נורא אם אני משתמשת ברוכסן רגיל? לא נסתר? מדובר על סגערה בגב השמלה... תודה!
 
ממש לא נאפילו יותר בטחותי מה עשו קודם ?

רוכסן נסתר הוא אמצאה של השנים האחרונות כל השנים תפרו רוכסנים בגב עם שוליים נפגשים אפילו רק עם צד אח ד כמו במכנס וה כל שפיר וקיים ונכון . שלא יהיו לך צרות גדולות יותר מפרימת רוכסן .
 
תודה לכן

לא ידעתי שנסתר הוא חדש יותר. אני התחלתי לתפור לפני שנתיים - וכל מה שקדם לזה.... טוב, אין מנוס... אני מתחילה לפרום!
 

liz 60

New member
השאלה אם השארת מספיק בד לרוכסן רגיל

באסטטיות אין תחליף לרוכסן נסתר .כשמו כן הוא פשוט לא רואים אותו ,והבגד נראה נפלא אם מכניסים אותו נכון.
 

שש שבע

New member
הוא נסתר בתנאי שהבגד דק

אם יש קצת עובי, זה כבר לא כל כל נסתר, כי הרוכסן נתקע, ואז צריך לתפור רחוק יותר. ואם מתעקשים לתפור רגיל, למרות הקושי בשימוש הרוכסן שובק חיים מאוד מהר.
 

liz 60

New member
אני עכשיו תפרתי שמלת ערב שהחלק העליון 2

שכבות + פליזלין יצא ממש יפה .הרוכסן בצד ולא רואים אותו הבד הוא לייקרה דיי עבה .עבדתי על זה קשה אבל זה יצא מושלם.או קרוב למושלם .יש אמת בדברים שאמרת שבשכבות העבות הוא תמיד נתקע ושם גם מתחיל להקרע העצה שלי היא לנהוג בו בעדינות המעבר בשכבות העבות בדיוק כמו שנוסעים לאט עם האוטו על המהמורות שבכביש. וכמובן אם הבגד צר מידי זו גם בעייה.
 

שש שבע

New member
ברור שעם הרבה מאמץ אפשר,

אבל מה שתופרת מקצטעית יכולה, לחובבת זה לפעמים בלתי אפשרי. לרוכסנים הרגילים יש שיטה קלה מאוד לתפירה, אבל הנסתרים האלה? מאוד קשים לתלמידות.
 
למעלה